Huomenna ne tulee

Sontikat-stondikseen

Lumi-aurat. Tie-karhut. Bob-catit. Kaivin-koneet. Hinaus-autot. Palo -ja pelastuslaitos. Anpulanssit. Poliisi. Tulee hirviö-pyryt.

21

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja taas kehä kolmosen sisäpuolella rytisee.

    • henrjii

      Talvi tuli, minä en

      • leino.eikka

        Syksy saa, minä en.


      • iltameniminätulin

        Syksy menee mut minä tulen.


      • henrjii

        Lumi suli multa tuli


    • "Säätietotoimistojen" mukaan 21:00 sharp piti alkaa - ei sada vieläkään...
      Toivottavasti "yllättää" täkäläiset autoilijat aamuun mennessä.
      Tervetuloa, lumi, vaikka et vielä jääkään pysyväksi!

    • eteenpäin.mummo.lumessa

      Antaa tulla... lunta tupaan.

    • Katotaannyt

      Jostain luin että menossa on tavallista lämpimämpi ajanjakso. En oikein usko, että Kehän sisäpuolella tulee lunta, on plussan puolella säätila. Räntää ehkä ja loppupäivä sadetta.
      Iltapäivällä varmaan jo ok.

    • maissiiii

      Toivottavasti eivät tule yhtä aikaa, ei mahdu pihaan.
      Yhden bobcatin voisin ottaa kaveriksi, kun tykkään kissoista.

    • moninikkinen

      ... ja menee, ensi kesään mennessä

    • Loispummieläkeläinen

      Katsoin ulos, tippaakaan ei ollut satanut lunta. Pyhtää kuittaa.

    • Ränttää

      Vettä sataa.. Millanen keli mahtaa olla Kehä III lla. Pitäs käydä lentokentällä iltapäivällä.

      • hmpff

        Meillä on märkää lunta, kävin auraamassa tien, kauhea puskeminen. 60 senttiä eteen ja cola taas täynnä. Painoa 100 kiloa. Tai jotain.

        Kesätassut tietysti auton alla, jääkaappi tyhjä....
        Iltapäiväksi luvassa vesisadetta, ehkä sä pääse lentokentälle, minä kauppaan.



      • Tarf

        Kiitos linkistä. Tait olla aika lumista/sohjoista. Parempi uotella ip.


    • Aamusta alkoi sataminen.
      Nyt juuri tuli aura piha-alueelle.
      Olisi tuossa Tokmannilla viikolopun tarjous, irtopatteri öljytäytteinen n.15 euroo.
      Ei sinne pitkä matka ole, saas nyt nähdä viittinkö autolla lähtee, en sitä kantaakaan jaksa. Tuppaa tavara meneen, jos ei heti hae, kun tarjous alkaa.
      Talvitassut kyllä autossa on.

      • Tahh

        Voihan v . Haluisin kaa tokmannille...on kesärenkaat, mut eiköhän niillä jo kohta taas voi ajaa.


      • Tahh kirjoitti:

        Voihan v . Haluisin kaa tokmannille...on kesärenkaat, mut eiköhän niillä jo kohta taas voi ajaa.

        Vaihda vaan talvitassut, ei sitten tarvitse pähkäillä.


      • Vain-kypärä-puuttuu

        Kukaan järkevä suomalainen, jota edustan itsekin, ei vaihda talvirenkaita tässä vaiheessa syksyä. Luonnonsuojelijana suojelen pääkaupunkiseudun asvaltteja, vai pitäisikö sanoa sivistyneesti asfaltteja.

        Oli kuinka oli, hyvinhän tuolla sohjossa pärjäsi kesärenkailla, joiden 2 v synttäreitä juhlin ensi viikolla. Kollegalla oli kitkat mutta hänellä suti aivan solkenaan verrattuna omiin kesäkumeihin.

        Nyt on mittarissa -2. Saattaa tiet hieman jäätää. Mutta viikonlopuksi vesisateita.


      • Vain-kypärä-puuttuu kirjoitti:

        Kukaan järkevä suomalainen, jota edustan itsekin, ei vaihda talvirenkaita tässä vaiheessa syksyä. Luonnonsuojelijana suojelen pääkaupunkiseudun asvaltteja, vai pitäisikö sanoa sivistyneesti asfaltteja.

        Oli kuinka oli, hyvinhän tuolla sohjossa pärjäsi kesärenkailla, joiden 2 v synttäreitä juhlin ensi viikolla. Kollegalla oli kitkat mutta hänellä suti aivan solkenaan verrattuna omiin kesäkumeihin.

        Nyt on mittarissa -2. Saattaa tiet hieman jäätää. Mutta viikonlopuksi vesisateita.

        Jep, kyllä noita järkeviä Suomalaisia näytti liikenteessä taas olevan oikein roppakaupalla.


    • tykkäätkö

      Pop-katit kajulla on varma talven-merkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe