Tykkäätkö pukeutus sukkiksiin

Sukkismies2

Onko muita miehiä jotka tykkää käyttää sukkahousuja?
Itse käytän usein, farkkujen alla töissä ja vapaa-aikana, paksumpia 100 den käytän myös pelkästään lenkkeillessä!

39

1832

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkissääret

      Tottakai . Kesällä ihonvärisiä sortsien kanssa , talvella paksumpia. Hameen kanssa kuviollisia ja värillisiä

    • Jerome_gran

      Tulee käytettyä. Lähes päivittäin kun ilmat on kylmenneet niin farkkujen alla on ollut sukkikset. Alkuun seisottivat niin ettei meinannut tulla työnteosta mitään :)

      • Taxisepe

        Käytän myös lähes päivittäin. Ohuita voi laittaa kahdet päällekkäin. On mukavan kiihoittavaa pitää myös töissä.


    • transtäti

      Kyllä,käytän muiden liivien kanssa,kuten sukkanauha lantioliivien kanssa.Itse tosin pidän enemmin muotoilevista kuten korseletit,housuliivit ja palleatuetut rintaliivit.Mutta kun levarilla näin miten sukkshousuissa oli toisella juhlava seisokki päällä ja kookas kalu kaartui sukkahousujen puristuksessa olihan se lumoava näky.Ja se kun orgasmin tullessa sperma tuli läpi sukkahousuista.Miltähän tuntuisi ottaa suuhun kalua joka on sukkahousuissa,tarkoitan niin että sukkasousut jäisivät väliin.

      • Missä levarissa?


    • rttt

      Mulla päällä päivittäin stayupit sukkanauhaliivit rintsikat m58 tykkään pitää naisten asuja

    • Se-sen-tekee

      Mut millaset kumisaappaat on jalassa?

    • ksksks

      Kyllä vaan. Myös niitä paksumpia sukkahousuja käytän. Aina neulesukkahousuihin asti. Kuviolliset ja värilliset käy myös. Saa olla vaikka kuinka tyttöjen väri, vaaleanpunainenkin. Kunhan vaan on sukkahousut, ei leggingsit eikä stay-upit.

      • Kumisaappaista-fetissinä

        Ja kumisaappaat jalkaan.


      • kuppex

        Joo sukkikset jalkaan , ja kulli putkeen ja pumpaten kovaksi ja kumihanskat käteen
        ja vauva öljyä hanskaan ja käsitöihin n


      • Kumpparit-jalkaan
        kuppex kirjoitti:

        Joo sukkikset jalkaan , ja kulli putkeen ja pumpaten kovaksi ja kumihanskat käteen
        ja vauva öljyä hanskaan ja käsitöihin n

        Eikä unohdeta kumisaappaita.


      • ksksks
        Kumpparit-jalkaan kirjoitti:

        Eikä unohdeta kumisaappaita.

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)


      • Anonyymi
        ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi sukkis+kumppari ukm


      • ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi kumppari+sukkis ukm.


      • ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi kumppari+sukkis ukm.


      • ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi kumppari+sukkis ukm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi sukkis kumppari ukm

        Eli tässä


    • Olen tykännyt sukkiksista koko ikäni. Nylon sex vaimon kanssa tai muuten vain yksin . Kiihottaa ostaa niitä. Joulun alla helpompaa kun voi ostaa ”lahjaksi”.
      Haluaisin tutustua muihin ? Mustat sukkikset ja kalu kovana .....
      Turun alueelta ollaan . Viime aikoimna myös muut asut olleet päällä.
      Elikä tyttöily mielssä m 50

      • misstyttöiltäss

        M 53 tykkää kanss sukkiksista..nyt myös korkosaappaat ja korkkarit leikeissä mukana.Tykkään ajella varusteet päällä ja pysähyy johonkin runkulle..
        Tulisiko Nylonman vaimosi myös mukaan tyttöillessä?


      • misstyttöiltäss kirjoitti:

        M 53 tykkää kanss sukkiksista..nyt myös korkosaappaat ja korkkarit leikeissä mukana.Tykkään ajella varusteet päällä ja pysähyy johonkin runkulle..
        Tulisiko Nylonman vaimosi myös mukaan tyttöillessä?

        Olis kyllä ihanaa päästä tyttöilemään kanssasi.


      • misstyttöiltäss

        Tehdäänkö haaveista totta ;)?
        Tarkennuksena, että en muuten pukeudu tytöksi ,vain sukkikset ja korkosaappaat/kengät...


      • misstyttöiltäss kirjoitti:

        M 53 tykkää kanss sukkiksista..nyt myös korkosaappaat ja korkkarit leikeissä mukana.Tykkään ajella varusteet päällä ja pysähyy johonkin runkulle..
        Tulisiko Nylonman vaimosi myös mukaan tyttöillessä?

        Moi ! Ei tule mukaan , missä päin ajelet?


      • Itse tykkään stayupeista,sukkanauhaliiveistä,korseteista,korkkareista,pikkareista ja tietenkin leluista.Googleen laittaa m40cdlover niin pitäis löytyä kuvia ja mistä mut löytää.Olen kokematon livehommissa,mutta ajatus toisen tyttöilijän kiihottaa todella paljon.


      • misstyttöiltäss

        Ajelen tarvittaessa melki missä vain ;)... Olen Pirkanmaalta itse.Onko sulla muita "varusteita" kuin sukkikset ajelulle ;)?
        m40cdlover ; Mahtavia kuvia ei hevillä uskoisi että voit olla kokematon;)... Tulisko tyttö sedän kyytiin ajelulle ? Sedällä vain sukkikset farkkujen alla ja korkosaappaat/korkkarit...


    • notemplimit

      Talvella hyvät muun vaatetuksen alla. Liukkaana antaa vapautta liikkua vaikka päällä kerrospukeutumista puuvillaa ja talvihaalaria. Ihan käyttökelpoinen materiaali myös miehille.

    • Fuckanaario

      Nyt pakkasilla on ollut farkkujen alla lähes joka päivä Falken puuvilla Rib sukkikset. Tuntuu jännälle mennä jonnekin jossa ottaa kengät pois ja samalla villasukka jää saappaaseen ja esiin nousee pelkkä sukkisjalka :D

    • Tänään lähdetään alennusmyynteihin ostelee sukkiksia. Illalla on taas kädellä töitä kun kokeilllaan uusia. Samalla voi ostella muita tyttöily juttuja,

      • Anonyymi

        Missäpäin olet?


    • Juki48t

      Tykkään käyttää steyup sukkia ja sukkanauhat myös korsetti on ihana päällä punaiset korkkarit jalkaan punainen peruukki päähän ja sit räväkkä meikki ja auto ajelulla kyllä alkaa seisomaan kulli

      • misstyttöiltäss

        Miss kaikki sukkiskundit?? Odotan täällä saunaan päälle stay upit jalass korkosaappaiss ja kyrpäkin alkaa oleen upiss =)...valmiina laukeen...


      • kiihottaasukkis
        misstyttöiltäss kirjoitti:

        Miss kaikki sukkiskundit?? Odotan täällä saunaan päälle stay upit jalass korkosaappaiss ja kyrpäkin alkaa oleen upiss =)...valmiina laukeen...

        voisit laueta mun suuhun.sen jälkeen imisit mua asettaisit kortsun mun kaluun.mistä asennosta tahtoisit mun isoa kyrpää


    • misstyttöiltäss

      Melko pian loppui kiinnostus muilta...

    • Anonyymi

      Sukkis seuraa lahdesta??

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä tiedän ettei tarvi lukea, mutta oikeasti! Pitää olla aikuisen ihmisen päässä jotain että alkaa sukkiksia ja liivejä käytämään. Itse tein noita juttuja joskus 40v sitten aikana kun "asiat" alkoi kiinnostamaan. Varmaan vuoden ajan tein sitä, ja sitten se muuttui pikkuhousuihin kiinnostamiseksi. Joskus 10v sitten tuli puettua naisen pikkarit päälle, kun siihen tuli tilaisuus. Nainen itse tiesi sen koska itse luovutti ne omasta tahdostaan.

      Mutta tämä palstahan on täynnä troleja!

    • Anonyymi

      mulla sukkahousut joka päivä jalassa,housujen alla kotona pelkät sukkikset..

    • käytän joka päivä töissäkin
      olen hki

    • Anonyymi

      En käytä sukkahousuja, jos ulkona on yli 15 astetta lämmintä. Muuten kyllä melkein aina. Mitä siitä...

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8069
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4572
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2220
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe