Tykkäätkö pukeutus sukkiksiin

Sukkismies2

Onko muita miehiä jotka tykkää käyttää sukkahousuja?
Itse käytän usein, farkkujen alla töissä ja vapaa-aikana, paksumpia 100 den käytän myös pelkästään lenkkeillessä!

39

2411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkissääret

      Tottakai . Kesällä ihonvärisiä sortsien kanssa , talvella paksumpia. Hameen kanssa kuviollisia ja värillisiä

    • Jerome_gran

      Tulee käytettyä. Lähes päivittäin kun ilmat on kylmenneet niin farkkujen alla on ollut sukkikset. Alkuun seisottivat niin ettei meinannut tulla työnteosta mitään :)

      • Taxisepe

        Käytän myös lähes päivittäin. Ohuita voi laittaa kahdet päällekkäin. On mukavan kiihoittavaa pitää myös töissä.


    • transtäti

      Kyllä,käytän muiden liivien kanssa,kuten sukkanauha lantioliivien kanssa.Itse tosin pidän enemmin muotoilevista kuten korseletit,housuliivit ja palleatuetut rintaliivit.Mutta kun levarilla näin miten sukkshousuissa oli toisella juhlava seisokki päällä ja kookas kalu kaartui sukkahousujen puristuksessa olihan se lumoava näky.Ja se kun orgasmin tullessa sperma tuli läpi sukkahousuista.Miltähän tuntuisi ottaa suuhun kalua joka on sukkahousuissa,tarkoitan niin että sukkasousut jäisivät väliin.

      • Missä levarissa?


    • rttt

      Mulla päällä päivittäin stayupit sukkanauhaliivit rintsikat m58 tykkään pitää naisten asuja

    • Se-sen-tekee

      Mut millaset kumisaappaat on jalassa?

    • ksksks

      Kyllä vaan. Myös niitä paksumpia sukkahousuja käytän. Aina neulesukkahousuihin asti. Kuviolliset ja värilliset käy myös. Saa olla vaikka kuinka tyttöjen väri, vaaleanpunainenkin. Kunhan vaan on sukkahousut, ei leggingsit eikä stay-upit.

      • Kumisaappaista-fetissinä

        Ja kumisaappaat jalkaan.


      • kuppex

        Joo sukkikset jalkaan , ja kulli putkeen ja pumpaten kovaksi ja kumihanskat käteen
        ja vauva öljyä hanskaan ja käsitöihin n


      • Kumpparit-jalkaan
        kuppex kirjoitti:

        Joo sukkikset jalkaan , ja kulli putkeen ja pumpaten kovaksi ja kumihanskat käteen
        ja vauva öljyä hanskaan ja käsitöihin n

        Eikä unohdeta kumisaappaita.


      • ksksks
        Kumpparit-jalkaan kirjoitti:

        Eikä unohdeta kumisaappaita.

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)


      • Anonyymi
        ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi sukkis+kumppari ukm


      • ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi kumppari+sukkis ukm.


      • ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi kumppari+sukkis ukm.


      • ksksks kirjoitti:

        Mutta minkä väriset kumisaappaat? Punaiset? On tullut muutaman kerran käveleskeltyä tälle syksyä pitkin metiköitä varusteena mm. kumisaappaat, sukkahousut ja vekkihame. Ei löytynyt äkikseltään naisten/tyttöjen väreissä kumisaappaita tarpeeksi isoa kokoa. Korvikkeeksi laitoin viimeksi punaiset sukkahousut mallia palmikko. No, ehkä ne vielä löytyy vaikkapa pinkit kumpparit isoa kokoa. Vaatii sitten tietysti myös pinkit sukkahousut, tai valkoiset käy myös (palmikko?)

        Täällä myös yksi kumppari+sukkis ukm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi sukkis kumppari ukm

        Eli tässä


    • Olen tykännyt sukkiksista koko ikäni. Nylon sex vaimon kanssa tai muuten vain yksin . Kiihottaa ostaa niitä. Joulun alla helpompaa kun voi ostaa ”lahjaksi”.
      Haluaisin tutustua muihin ? Mustat sukkikset ja kalu kovana .....
      Turun alueelta ollaan . Viime aikoimna myös muut asut olleet päällä.
      Elikä tyttöily mielssä m 50

      • misstyttöiltäss

        M 53 tykkää kanss sukkiksista..nyt myös korkosaappaat ja korkkarit leikeissä mukana.Tykkään ajella varusteet päällä ja pysähyy johonkin runkulle..
        Tulisiko Nylonman vaimosi myös mukaan tyttöillessä?


      • misstyttöiltäss kirjoitti:

        M 53 tykkää kanss sukkiksista..nyt myös korkosaappaat ja korkkarit leikeissä mukana.Tykkään ajella varusteet päällä ja pysähyy johonkin runkulle..
        Tulisiko Nylonman vaimosi myös mukaan tyttöillessä?

        Olis kyllä ihanaa päästä tyttöilemään kanssasi.


      • misstyttöiltäss

        Tehdäänkö haaveista totta ;)?
        Tarkennuksena, että en muuten pukeudu tytöksi ,vain sukkikset ja korkosaappaat/kengät...


      • misstyttöiltäss kirjoitti:

        M 53 tykkää kanss sukkiksista..nyt myös korkosaappaat ja korkkarit leikeissä mukana.Tykkään ajella varusteet päällä ja pysähyy johonkin runkulle..
        Tulisiko Nylonman vaimosi myös mukaan tyttöillessä?

        Moi ! Ei tule mukaan , missä päin ajelet?


      • Itse tykkään stayupeista,sukkanauhaliiveistä,korseteista,korkkareista,pikkareista ja tietenkin leluista.Googleen laittaa m40cdlover niin pitäis löytyä kuvia ja mistä mut löytää.Olen kokematon livehommissa,mutta ajatus toisen tyttöilijän kiihottaa todella paljon.


      • misstyttöiltäss

        Ajelen tarvittaessa melki missä vain ;)... Olen Pirkanmaalta itse.Onko sulla muita "varusteita" kuin sukkikset ajelulle ;)?
        m40cdlover ; Mahtavia kuvia ei hevillä uskoisi että voit olla kokematon;)... Tulisko tyttö sedän kyytiin ajelulle ? Sedällä vain sukkikset farkkujen alla ja korkosaappaat/korkkarit...


    • notemplimit

      Talvella hyvät muun vaatetuksen alla. Liukkaana antaa vapautta liikkua vaikka päällä kerrospukeutumista puuvillaa ja talvihaalaria. Ihan käyttökelpoinen materiaali myös miehille.

    • Fuckanaario

      Nyt pakkasilla on ollut farkkujen alla lähes joka päivä Falken puuvilla Rib sukkikset. Tuntuu jännälle mennä jonnekin jossa ottaa kengät pois ja samalla villasukka jää saappaaseen ja esiin nousee pelkkä sukkisjalka :D

    • Tänään lähdetään alennusmyynteihin ostelee sukkiksia. Illalla on taas kädellä töitä kun kokeilllaan uusia. Samalla voi ostella muita tyttöily juttuja,

      • Anonyymi

        Missäpäin olet?


    • Juki48t

      Tykkään käyttää steyup sukkia ja sukkanauhat myös korsetti on ihana päällä punaiset korkkarit jalkaan punainen peruukki päähän ja sit räväkkä meikki ja auto ajelulla kyllä alkaa seisomaan kulli

      • misstyttöiltäss

        Miss kaikki sukkiskundit?? Odotan täällä saunaan päälle stay upit jalass korkosaappaiss ja kyrpäkin alkaa oleen upiss =)...valmiina laukeen...


      • kiihottaasukkis
        misstyttöiltäss kirjoitti:

        Miss kaikki sukkiskundit?? Odotan täällä saunaan päälle stay upit jalass korkosaappaiss ja kyrpäkin alkaa oleen upiss =)...valmiina laukeen...

        voisit laueta mun suuhun.sen jälkeen imisit mua asettaisit kortsun mun kaluun.mistä asennosta tahtoisit mun isoa kyrpää


    • misstyttöiltäss

      Melko pian loppui kiinnostus muilta...

    • Anonyymi

      Sukkis seuraa lahdesta??

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä tiedän ettei tarvi lukea, mutta oikeasti! Pitää olla aikuisen ihmisen päässä jotain että alkaa sukkiksia ja liivejä käytämään. Itse tein noita juttuja joskus 40v sitten aikana kun "asiat" alkoi kiinnostamaan. Varmaan vuoden ajan tein sitä, ja sitten se muuttui pikkuhousuihin kiinnostamiseksi. Joskus 10v sitten tuli puettua naisen pikkarit päälle, kun siihen tuli tilaisuus. Nainen itse tiesi sen koska itse luovutti ne omasta tahdostaan.

      Mutta tämä palstahan on täynnä troleja!

    • Anonyymi

      mulla sukkahousut joka päivä jalassa,housujen alla kotona pelkät sukkikset..

    • käytän joka päivä töissäkin
      olen hki

    • Anonyymi

      En käytä sukkahousuja, jos ulkona on yli 15 astetta lämmintä. Muuten kyllä melkein aina. Mitä siitä...

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe