Olimmepa Alanyassa viikon.

OpetelkaaUimaan

Olen kiertänyt paljon ja seuramatkoillakin olen ollut. Ovat ne aivan mukavia nekin.
Olemme hieman vältelleet Alanyaa sen kyseenalaisen maineen takia. Nyt kuitenkin päätimme mennä.
Emme ole koskaan käyneet yhtä tyhjässä ja toisarvoisessa paikassa kuin Alanya ja se on paljon sanottu se.

9

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamelionntti

Olivatpa hyvään tottuneet.Rahalla saa ja taksilla pääsee.........

• paapparainen

Täällä Alanya- fanit rummuttavat kuinka hienosti ja halvalla siellä taksilla ajelee.
        Minne siellä voisi mennä taksilla kun missään ei ole yhtään mitään.

• Onhan_täällä
        paapparainen kirjoitti:

Täällä Alanya- fanit rummuttavat kuinka hienosti ja halvalla siellä taksilla ajelee.
        Minne siellä voisi mennä taksilla kun missään ei ole yhtään mitään.

Voi katsella museoita, ostospaikkoja, käydä laivaretkellä, ajella vuoristoretkillä, käydä rannalla ja vaikkapa syömässä. Takseja on aina hyvin saatavilla ja vieläpä hyvin edullisesti. Pitää hieman nähdä vaivaa lukemalla matkaoppaita. Taksit eivät ole varsinaisia turistioppaita, vaikka kylläkin kuljettajat ovat hyvin avuliaita ja tietävät kaupungin.

• enkestä

No voihan sitä huristella pitkin Ataturkki ees taas ja niin on näköalat nähty. Ai niin pitäähän Kalella käydä ja ottaa Efes kuva. Voi hyvä Luoja että on lystiä.

• Kotimalå

Kun on jo paljon kiertänyt ja ikääkin varmaan jo kertynyt ja sen myötä aistitkin heikentyneet kannattaa varmaan jo tässä vaiheessa keskittyä kotimaan matkailuun,
      Täälläkin on paljon katsottavaa ja mukavia seuramatkoja tarjolla.

• ryteikötjapusikot

Kotimaassa ei ole mitään katsottavaa varsinkaan sellaiselle, joka on jo nuorempana nähnyt nämä ryteiköt ja pusikot. Suomessa ei ole mitään nähtävää jos on tänne syntynyt. Mökkeily varsinkin on väkisin elämistä; "meillä on nyt kivaa" vaikka paskahuussin tyhjennys edessä.

• Maalimmandallaaja

Kotimaa on kierretty moneienkin vanhempien osalta puhumattakaan muista maista, Käyttäydy kuten haluaisit itse miten sinulle käyttäydytään, on yksi tärkeä asia. Toinen tärkeä juttu on se, että uskaltaudu lähteä reissuun omatoimisesti. Saat irti paljon enemmän ja siinä vaiheessa ihmetteletkin jo mitä kaikkea sieltä löytyy =).

• RupusakkiAlanyassa

Alanys on persaukisen valinta 😢

• Tuulåå

Sinä ja minä viihdymme varmaan parhaiten ihan ABC-liikennemyymälöissä ,annetaan me vaan nuorempien ja terveempien matkustella ulkomailla,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51