Missä Megane4:lla ajavat luuraa

UteliasMegane

Hei olen nyt parin kuukautta ajellut tyytyväisenä uudenkarhealla Megane tce130 Bose sports tourerilla tyytyväisenä, mutta vastaavia autoja tulee äärimmäisen harvoin vastaan liikenteessä. Lyhytperäistäkin tosi vähän. Clioja on puolestaan joka paikassa. Onko malli yksi vähiten ostetuista vai mikä mättää? Itse auto on hintaansa nähden naurettavan hyvä . Ajelen vielä työmatkaa pk-seudulla eli autoja tulee vastaan valtavin määrin.

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksukolome

      Renault-myyjät eivät ole oivaltaneet että uuden Meganen mahdollinen ostaja ajaa hyvin todennäköisesti ennestään Renaultilla. Surkea vaihtohyvitys takaa sen että kauppa ei käy, Renaultilla ajetaan sitten vähän kauemmin, jolloin arvonlasku ei kirpaise niin paljoa.

      Vähän ajettuja Megane III malleja ei käytettynä ole kovin paljoa tarjolla, vaikka kysyntää olisi. Vähän parempi vaihtohyvitys ja kauppa kävisi, mutta myyjät liian ahneita. Itselläni ajo Megane III mallilla jatkuu ja uusi Megane IV saa jäädä toistaiseksi kauppaan.

      Onneksi ei ole sentään mikään pakko vaihtaa , sen verran huoleton auto kyseessä.

      Vastaus kysymykseesi on että Megane IV:sta myydään aika vähän. Harmi, sillä auto on todella tyylikäs ja erottuu sopivasti massasta. Nauti hienosta autostasi, huoletonta ajoa tiedossa.

    • seinely

      Samaa olen myös ihmetellyt, kun itse ajelen megane ykkösellä tyytyväisenä. Tosin vähitellen alkanut katteleen vaihtomeganee tuoreemmista .

    • vbnbvnvn

      Monelta viimeistään palaa käämi kun sitten avainkortin kanssa joutuu tappelemaan ja sitten millään ilveellä saa sitten enään käyntiin ja sitten vielä koiranilma ja lapset mukana.

      • Megona

        No minulla toinen avainkortti-Renu ajossa, eipä ole ongelmaa ollut eikä kyllä muillakaan tutuilla, jotka Renulla ajavat.


    • PariKuukautta

      Kunhan nyt ensin muutaman, edes pari vuotta ajat Meganella, niin sitten kannattaa tulla kertomaan kuinka tyytyväinen tähän karheaan on. Ei kai niitä voi vastaan paljoa tulla, koska harva se haluaa tälläistä renuroskaa itselleen ongelmaksi ja kiusaksi.

      • MeksullaKymmenenVuotta

        Hajosiko Tojotasi, kun piti taas tulla renuja haukkumaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe