På det flesta andra spalter är det ju tillåtet att använda både finska och svenska.
Varför får man inte här skriva på finska också ?
8
264
Vastaukset
- möjligtvis
Det finns ju personer som inte gillar svenskspråkiga så kanske man vill förebygga osakliga inlägg på finska ?
- calle-å
Svenska är bättere än Finska.
- bwx
calle-å är trolli.Varje dag här.
- mycketskräp
Det blir så mycket svartmålande av svenskspråkiga.
- Anonyymi
mycketskräp kirjoitti:
Det blir så mycket svartmålande av svenskspråkiga.
Låt dom nu skälla,man kan ju skriva svar i samma stil eller också hoppa över osakligheter.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Låt dom nu skälla,man kan ju skriva svar i samma stil eller också hoppa över osakligheter.
Uppmaningen att endast använda svenska är borttagen så visst är det tillåtet att använda finska också.
- Anonyymi
Nej här inte movat där i jobbet i sköttaren ingen. Ingen användas teleksen så här.
Nå när kan jag sovat? Nej jag måste inte absolutiska gick i jobbet när nu viljas
att torturen med sköttaren att också med barnensmörda citizrn kulturen till
finska tänkat att humanoiden kan bjudas pengar och användas min systran till
att hon vara i torturen med ras, och hattar torturen till, sitt ras och människan
har fysiologiska, ras inte.
Där jobbet sjukhuset varför barnen mörda det är förbjudet till banken. Att bara
förbjuda pengar till banken för barnens mörda det är inte jobbet till banken
eller någon fysiologiska sak, som banken är inte.
Nej pappa jag har sovat inte, jag sovat bara under två timmar förre natten.
Det känsla humanoiden.
Jå också jobbet inte ras.
Nej människan kan inte vara i wikro-bilen programm. Varför ni gud mördas barnor
det kommer inte banken rubik nej kan inte lagas så i jobbet. Därför jag bor inte pappa med dig. De tävlas bara miljö violent också studeras att viljas så bara
psykoterapien och lyssna auditiviska, eller promenerat efter lika barnen
som under 3 eller även under 9 månad gammalt, från mentalet auditiviska huvud.
Nej den här är ögön sjukdomar också polisen sak, under om 18 månad gamla
att försålde människan och så kriminellt, och sjuk.- Anonyymi
Vilket översättningprogram har du använt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086