Varför får man inte här skriva på finska också ?

vadärorsaken

På det flesta andra spalter är det ju tillåtet att använda både finska och svenska.

8

180

Vastaukset

• Det finns ju personer som inte gillar svenskspråkiga så kanske man vill förebygga osakliga inlägg på finska ?

• Svenska är bättere än Finska.

• calle-å är trolli.Varje dag här.

• Det blir så mycket svartmålande av svenskspråkiga.

• mycketskräp kirjoitti:

Det blir så mycket svartmålande av svenskspråkiga.

Låt dom nu skälla,man kan ju skriva svar i samma stil eller också hoppa över osakligheter.

• Anonyymi kirjoitti:

Låt dom nu skälla,man kan ju skriva svar i samma stil eller också hoppa över osakligheter.

Uppmaningen att endast använda svenska är borttagen så visst är det tillåtet att använda finska också.

• Nej här inte movat där i jobbet i sköttaren ingen. Ingen användas teleksen så här.
      Nå när kan jag sovat? Nej jag måste inte absolutiska gick i jobbet när nu viljas
      att torturen med sköttaren att också med barnensmörda citizrn kulturen till
      finska tänkat att humanoiden kan bjudas pengar och användas min systran till
      att hon vara i torturen med ras, och hattar torturen till, sitt ras och människan
      har fysiologiska, ras inte.
      Där jobbet sjukhuset varför barnen mörda det är förbjudet till banken. Att bara
      förbjuda pengar till banken för barnens mörda det är inte jobbet till banken
      eller någon fysiologiska sak, som banken är inte.
      Nej pappa jag har sovat inte, jag sovat bara under två timmar förre natten.
      Det känsla humanoiden.
      Jå också jobbet inte ras.

Nej människan kan inte vara i wikro-bilen programm. Varför ni gud mördas barnor
      det kommer inte banken rubik nej kan inte lagas så i jobbet. Därför jag bor inte pappa med dig. De tävlas bara miljö violent också studeras att viljas så bara
      psykoterapien och lyssna auditiviska, eller promenerat efter lika barnen
      som under 3 eller även under 9 månad gammalt, från mentalet auditiviska huvud.
      Nej den här är ögön sjukdomar också polisen sak, under om 18 månad gamla
      att försålde människan och så kriminellt, och sjuk.

• Vilket översättningprogram har du använt ?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      78
      5408
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      72
      2908
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2079
    4. Raaka-Rane lähti reissuun lentokentällä

Instassa runsas aamiainen lentokentällä, pöytäseurueessa kaksi muuta. Täytyy järjestellä bisnekset kuntoon ulkomailla...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1453
    5. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      54
      1381