Irvistävä naama

26102017

Onko kellään muilla kokemuksia sellaisesta oliosta? Pelkkää unihalvaustako tämä on?

Muutama vuosi sitten heräsin ja pelästyin kun sängyn jalkopäästä minua tuijotti tumma hahmo, jolla valtava irvistävä suu. Silmät suuret ammottavat kuopat. Hetken siinä tuijotti ja katosi. Seuraavana yönä heräsin taas, ja kasvot olivat suoraan naamani edessä. Olemus sellainen rätisevän sähköinen, vähän niinkuin "lumisade" ennenvanhaan telkkareissa. Sen koommin en onneksi ole tuota nähnyt.

5

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eberhard_Sahlberg

      Suurella todennäköisyydellä kyseessä nettikummitus.
      Sen historiasta löytyy monia vastaavan kaltaisia esiintymisiä.

    • InhottavaPärstä

      Irvistävä naama? Tuli sipilä ja terrafame mieleen....

    • LentokoneellaEkyptiin

      Itse heräsin kerran keskellä yötä ja näin sängyn yläpuolella vaalean sinisestä valosta muodostuvat 1m kokoisen "mansikan". Sitä se lähinnä muistutti. Vähän kuin elefantin päälaki, mutta pelkkä pallero. Tilanne ja näky oli hyvin selkeä ja selvä kuin hereillä ollessa. Siinä näkyi myös noin 1000 kpl karvoja, samoin kuin mansikassa, mutta enemmän tietysti. Kaikki sinisestä valosta. Se vain leijui siinä ylläni.

      En sellaisia muuten ole nähnyt. Lapsena näin isoveljeni pään hologrammin pyörivän ilmassa keltaisesta valosta tehtynä. Hän oli silloin kuumeessa. Muistan elävästi 30 vuoden takaisen tapahtuman.

    • Amalia_Sahlbergin.serkku

      Avasin kerran täällä linkin ja tietsikalle ilmaantui koko näytön peittävä, kaamean näköinen otus, veikkaisin naispuolista hahmoa, mutta riivatumpaa naamaa tuskin voi kuvitella.

      Samalla kuului se tyypillinen kauhuelokuvien "skriik-skriik-skriik!"-ääni.

      Otus täytti koko ruudun, eikä sitä saanut pois millään näytön oik. yläkulman ruksilla. Käyttämällä näppäimistön vas. yläkulmassa olevaa Esc-näppäintä, otus / kuva katosi.

      Oletan kuvan olleen jokin pilailulinkki, mutta koska se todellakin täytti koko ruudun ja piti helvetillistä "skriik!"-meteliä, en menisi tästä täysin valalle.

      Jos jokin nettikummitus todella on olemassa, tämän täytyi se olla. Säikäyttää kyllä jopa hartaan kristitynkin.
      .

      • Örjan_Sahlberg

        Ei syytä epäillä, etteikö kyseessä olisi ollut juuri nettikummitus.
        Minulle se ilmestyi juuri samalla tavalla.
        Eikä se millään näppäinhommilla häipynyt.
        Täytyi mennä WC:n peilin eteen ja huutaa 3 kertaa : "PERSE!"
        Silloin se häipyi, tosin samalla kompuutterikin hajosi !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe