Eikös noi oo aika pitkälti samoja pyöriä?
KTM=Husaberg?
7
5611
Vastaukset
- pok
Mistäs tommosta päättelit? Ne on varmaan yhtä paljon samoja pyöriä kun vaikkapa Yamaha ja KTM:kin, eli ei ollenkaan.
- Aapeli
joskus tarkemmin taidat olla puusilmä?Taitaa tehdä aika läheistä yhteityötä....
- puusilmä ¤i¤
Aapeli kirjoitti:
joskus tarkemmin taidat olla puusilmä?Taitaa tehdä aika läheistä yhteityötä....
Kotari osti Bergin pajan ja jotkut osat ovat ihan samoja kuten etulokari lamppu ym.,mutta pienellä viiveellä.
Kansirakenne oli se jota KTM inssit ihaili ja se on siirretty bergistä kotkaan.
Muuten ovat eripelit ihan puusilmänkin huomata. - "%¤&#%#
puusilmä ¤i¤ kirjoitti:
Kotari osti Bergin pajan ja jotkut osat ovat ihan samoja kuten etulokari lamppu ym.,mutta pienellä viiveellä.
Kansirakenne oli se jota KTM inssit ihaili ja se on siirretty bergistä kotkaan.
Muuten ovat eripelit ihan puusilmänkin huomata.ainakin nopeasti päällepäin vertaillessa WP-vaimennus(koko keula?),swingi,jarrut?,pyörät napoineen.....paitsi oliks kotkassa Exelin vanteet?kyllä niissä yllättävän paljon samaa on!
- S.Heikkilä
Husabergissa tehokkaammat ja toimivammat koneet.
- joo
Husabergistä tuli osa KTM:ää joskus 2000-luvun alussa. Varastot ja tuotantoa siirrettiin Ruotsista Itävaltaan.
Nykyisen mallin näköinen Husaberg tuli myyntiin vuonna 2000. Tämä runkorakenne on käytössä vielä tänä päivänä pienin muutoksin. Runko ei muistuta kotaria juuri lainkaan. Moottori on perusrakenteeltaan vieläkin vanhempaa suunnittelua, joskin sitä on vuosittain paranneltu. KTM:n kone ei muistuta tätä Bergin myllyä edes näöltään saati sitten ajettavuudeltaan. Iskunvaimennus sen sijaan on samaa tavaraa, eli WP toimittaa komponentit molempiin. Muoviosat ovat osittain samoja, kuten myös vanteet.
Parin viime vuoden aikana Husabergejä ei Suomeen montaa ole kulkeutunut mutta merkki nostanee päätään maahantuontikuvioiden selvittyä.
Pyörät ovat myös varsin erilaisia ajaa. Oma kokemus on että ainakin endurossa KTM on ketterämpi ja taipuu paremmin. Husaberg sen sijaan on hyvin suuntavakaa ja mutkiin vetäminen vaatii päättäväisyyttä.
Molemmilla pääsee kuitenkin todella kovaa... - A.Penttilä
joo kirjoitti:
Husabergistä tuli osa KTM:ää joskus 2000-luvun alussa. Varastot ja tuotantoa siirrettiin Ruotsista Itävaltaan.
Nykyisen mallin näköinen Husaberg tuli myyntiin vuonna 2000. Tämä runkorakenne on käytössä vielä tänä päivänä pienin muutoksin. Runko ei muistuta kotaria juuri lainkaan. Moottori on perusrakenteeltaan vieläkin vanhempaa suunnittelua, joskin sitä on vuosittain paranneltu. KTM:n kone ei muistuta tätä Bergin myllyä edes näöltään saati sitten ajettavuudeltaan. Iskunvaimennus sen sijaan on samaa tavaraa, eli WP toimittaa komponentit molempiin. Muoviosat ovat osittain samoja, kuten myös vanteet.
Parin viime vuoden aikana Husabergejä ei Suomeen montaa ole kulkeutunut mutta merkki nostanee päätään maahantuontikuvioiden selvittyä.
Pyörät ovat myös varsin erilaisia ajaa. Oma kokemus on että ainakin endurossa KTM on ketterämpi ja taipuu paremmin. Husaberg sen sijaan on hyvin suuntavakaa ja mutkiin vetäminen vaatii päättäväisyyttä.
Molemmilla pääsee kuitenkin todella kovaa...jos pyörä vielä näyttää samalta kuin -00!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740