Hei olen rv 15 2 ja olin tuntemaisillani nyt aamulla vauvan ensiliikkeitä :D varma en ole kun kärsin ärtyvästä suolesta mutta ne "potkut" tuntui erilaisilta pinnemmalta ja pienenämuljahteluna. Ensimmäinen on ja vatsa kasvanut kivasti mutta muut ei vielä ole huomannut mitään.
Ensipotkut
4
187
Vastaukset
- Mamabuumi
Jäi kesken --> siis rv 15 5. Olen hoikka normaalisti. Milloin te olette ekat liikkeet tuntenu? :D aamu ja ilta ollu parhaimmat tarkkailla kun illalla oon viikonajan jo tuntenut kivuttomia vatsan kovettumista ja siitä ei voi kyllä erehtyä.
- Mamabuumi
Nyt rv 16 2 tunsin kaksi isoa ja pehmeää potkua! :D kun istuin jalat koukussa sohvalla. Tämä on ekaraskaus mutta en osaa liikkeitä kuvitella erillaisimmiksi..
- Eikannata
Ei kannata vielä potkuista iloita, ennenkä lapsi on ulkona ja vetää ensimmäiset henkoset. Moni lapsi on kuollut kohtuun ilman mitään syytä...voi käydä ihan hyvin teille. Jopa 20 viikolla raskauksia keskeytynyt.
- Vinkkinä
Nettikiusaaminen on rikos. Muista ettet ole niin anynoomi kuin luulet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671