Hei olen rv 15 2 ja olin tuntemaisillani nyt aamulla vauvan ensiliikkeitä :D varma en ole kun kärsin ärtyvästä suolesta mutta ne "potkut" tuntui erilaisilta pinnemmalta ja pienenämuljahteluna. Ensimmäinen on ja vatsa kasvanut kivasti mutta muut ei vielä ole huomannut mitään.
Ensipotkut
4
200
Vastaukset
- Mamabuumi
Jäi kesken --> siis rv 15 5. Olen hoikka normaalisti. Milloin te olette ekat liikkeet tuntenu? :D aamu ja ilta ollu parhaimmat tarkkailla kun illalla oon viikonajan jo tuntenut kivuttomia vatsan kovettumista ja siitä ei voi kyllä erehtyä.
- Mamabuumi
Nyt rv 16 2 tunsin kaksi isoa ja pehmeää potkua! :D kun istuin jalat koukussa sohvalla. Tämä on ekaraskaus mutta en osaa liikkeitä kuvitella erillaisimmiksi..
- Eikannata
Ei kannata vielä potkuista iloita, ennenkä lapsi on ulkona ja vetää ensimmäiset henkoset. Moni lapsi on kuollut kohtuun ilman mitään syytä...voi käydä ihan hyvin teille. Jopa 20 viikolla raskauksia keskeytynyt.
- Vinkkinä
Nettikiusaaminen on rikos. Muista ettet ole niin anynoomi kuin luulet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235604
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954831Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404794Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692253- 1272197
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv11856- 1081837
- 2561587
- 3751339
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591171