Hei olen rv 15 2 ja olin tuntemaisillani nyt aamulla vauvan ensiliikkeitä :D varma en ole kun kärsin ärtyvästä suolesta mutta ne "potkut" tuntui erilaisilta pinnemmalta ja pienenämuljahteluna. Ensimmäinen on ja vatsa kasvanut kivasti mutta muut ei vielä ole huomannut mitään.
Ensipotkut
4
215
Vastaukset
- Mamabuumi
Jäi kesken --> siis rv 15 5. Olen hoikka normaalisti. Milloin te olette ekat liikkeet tuntenu? :D aamu ja ilta ollu parhaimmat tarkkailla kun illalla oon viikonajan jo tuntenut kivuttomia vatsan kovettumista ja siitä ei voi kyllä erehtyä.
- Mamabuumi
Nyt rv 16 2 tunsin kaksi isoa ja pehmeää potkua! :D kun istuin jalat koukussa sohvalla. Tämä on ekaraskaus mutta en osaa liikkeitä kuvitella erillaisimmiksi..
- Eikannata
Ei kannata vielä potkuista iloita, ennenkä lapsi on ulkona ja vetää ensimmäiset henkoset. Moni lapsi on kuollut kohtuun ilman mitään syytä...voi käydä ihan hyvin teille. Jopa 20 viikolla raskauksia keskeytynyt.
- Vinkkinä
Nettikiusaaminen on rikos. Muista ettet ole niin anynoomi kuin luulet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735