Tossa aamusin olen huomannut että,,kun ajaa esim 4 vaihteella vaikka ,,ja radio kiinni sekä avaa apukuskin puolen ikkunan, painaa kaasua kuuluu sellanen räpättävälievä ääni tulis niku jakopäästä joka on ketjulla ajaa vaikka kuuttakymppiä.heti kun ottaa jalan pois kaasulta ei mitään ääntä,,,sitten kun moottorin lämpö on normaali ei kuulu mitään ?? onko jokin kylmäilmiö se on kuulunut jo sen 2v ,,muuten tyhjä käynti on hyvä moottorit yleensä ketjulla jonkin verran ääntelee monissa autoissa.....tää ilmiö enemmän vain ennenkuin moottori on normi lämpöinen:)))
miks räpättää i20
toimiimuuten
5
160
Vastaukset
- normiikaiton
Jopa joo, lievästi kuuluu mullakin ,kun motskari lämpii hävii mikä lie , onko sitten ominaisuus tuntus ketjukin hiukan äännellen napisee tyhjäkäynnillä;
- hynypyllyyn
Kylmä motti räpättää, kun ei öljyt kierrä! Lohkoa lämppäriä suositellaan!
- Papuli_Riskanen
Takapuoli räpättää, kandee kurkata ja vaihtaa kalsongit, siellä on äkkiä ruskea raita. Tiedän kokemuksesta.
- wokkinakkia
Ja jakopää oli tietysti, ketjulla??
- einäistätiedä
Ketjuhan niissä on,,eks huomaa alottajan kirjottelua<<< Mun kaverilla on toytota yaris siinä ketju rämisee oikein kunnolla:), jos se häviää kun moottori lämpiää luulis olevan OK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889