Sinun kanssasi vanhempi herrasmies

Milloin_Tavataan

haluaisin viettää viikonlopun jossain missä saisimme olla kahden.
Saisit minusta kiihkeän kumppanin vuoteeseen, reippaan lenkkikaverin, ja viekoittelevan tanssipartnerin illan rientoihin.

20

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi.mies

      Mikäpä sen mukavempaa kunin nattia toisistamme.
      Sinä nuorempi nainen tahtoisinpa tosiaan!
      Sen minäkin tahtoisin tietää milloin asiat toteutuisivat!?

      • Milloin_Tavataan

        Meidän olisi tosiaankin ensin muuten tavattava, mutta miten sekään järjestyisi.
        Ikäväkin sinua ihana mies.


      • neilikatrintaanvaan
        Milloin_Tavataan kirjoitti:

        Meidän olisi tosiaankin ensin muuten tavattava, mutta miten sekään järjestyisi.
        Ikäväkin sinua ihana mies.

        ootte te pohjillaan, niin vanhempi mies ( ehkä jo seniili, ymmärrettävää siis ! ) mutta että nainen
        samanlainen tyhjäpää. paljon kehuit itteesi mutta jätit sanomati että puhekyky puuttuu, kuten papaltakin.


      • Aloittaja_Vastaa
        neilikatrintaanvaan kirjoitti:

        ootte te pohjillaan, niin vanhempi mies ( ehkä jo seniili, ymmärrettävää siis ! ) mutta että nainen
        samanlainen tyhjäpää. paljon kehuit itteesi mutta jätit sanomati että puhekyky puuttuu, kuten papaltakin.

        Anteeksi, mutta MISSÄ kohtaa olen kehunut itseäni? Millainen ihminen sä olet, jos tavalliset luonteenpiirteet kääntyy sun mielessä itsekehuksi? Olisiko pitänyt laittaa itseni vastaisesti laiskan pulskea lahna? Saattaa kuvata juuri sinua, mutta ei TODELLAKAAN minua!

        Ps. meillä ei ole keskusteluyhteyttä, kummallakaan ei ole toisen yhteystietoja, eikä irl ole ollut sattumanvaraiseen kohtaamiseen tilaisuutta.


      • Jokusivusta
        Aloittaja_Vastaa kirjoitti:

        Anteeksi, mutta MISSÄ kohtaa olen kehunut itseäni? Millainen ihminen sä olet, jos tavalliset luonteenpiirteet kääntyy sun mielessä itsekehuksi? Olisiko pitänyt laittaa itseni vastaisesti laiskan pulskea lahna? Saattaa kuvata juuri sinua, mutta ei TODELLAKAAN minua!

        Ps. meillä ei ole keskusteluyhteyttä, kummallakaan ei ole toisen yhteystietoja, eikä irl ole ollut sattumanvaraiseen kohtaamiseen tilaisuutta.

        Vastaa taas sinulle että mitä olet kehunut itseäsi ellet osaa aloituksestasi lukea : "
        1.Kiihkeä kumppani vuoteeseen
        2.Reipas lenkkikaveri
        3.Viekoitteleva tanssipartneri

        Siinähän ne, ole hyvä. Oli tai ei yhteyttä, ei se täältäkään löydy.
        Ps. Turha vetää hernettä nenään näin naurettavasta asiasta.


      • Pappasitten

        " nattii " oikein perinpohjin :)


      • aloittaja_vastaa
        Jokusivusta kirjoitti:

        Vastaa taas sinulle että mitä olet kehunut itseäsi ellet osaa aloituksestasi lukea : "
        1.Kiihkeä kumppani vuoteeseen
        2.Reipas lenkkikaveri
        3.Viekoitteleva tanssipartneri

        Siinähän ne, ole hyvä. Oli tai ei yhteyttä, ei se täältäkään löydy.
        Ps. Turha vetää hernettä nenään näin naurettavasta asiasta.

        Ikävää, että tulet mustasukkaiseksi anonyymeistä viesteistä, jotka ei ole sinulta itseltäsi. Koeta käydä lenkillä, pitää fyysisestä kunnostasi huolta, se vaikuttaa myös henkiseen hyvinvointiin ja tuo laiskanpulskea habituksesi siitä ehkä katoaa, ja tilalle tulee kaltaiseni virkeä viriili, ja viehättävä nainen : )


      • vanhenpi.mies

        Se on totta että tavata pitäisi!
        Toki minä en sitä tiedä oleko minä sinun kaivattusi .
        Täällä on kauheen katkeraa porukkaa. :/
        Ei kannata ottaa itseensä!


      • Sullejahälle
        vanhenpi.mies kirjoitti:

        Se on totta että tavata pitäisi!
        Toki minä en sitä tiedä oleko minä sinun kaivattusi .
        Täällä on kauheen katkeraa porukkaa. :/
        Ei kannata ottaa itseensä!

        Tapaamista ja mukavia intiimejä hetkiä.


      • Miehenmietevain
        aloittaja_vastaa kirjoitti:

        Ikävää, että tulet mustasukkaiseksi anonyymeistä viesteistä, jotka ei ole sinulta itseltäsi. Koeta käydä lenkillä, pitää fyysisestä kunnostasi huolta, se vaikuttaa myös henkiseen hyvinvointiin ja tuo laiskanpulskea habituksesi siitä ehkä katoaa, ja tilalle tulee kaltaiseni virkeä viriili, ja viehättävä nainen : )

        Joskus voi itseään kovin viehättävänä pitävä nainen olla ruma sisältä, emme tiedä täällä kenenkään habituksesta näkemättä joten turha tuollaista herjaa heittää mielipiteistä joihin jokaisella on oikeus, niin kauan ollaan maireaa kun miehiä riittää hännystelemään mutta tässä
        sitten tulos toisenlaisen kommentin käsittelemisen vaikeudesta.


      • näkeejoviestinläpikin
        Miehenmietevain kirjoitti:

        Joskus voi itseään kovin viehättävänä pitävä nainen olla ruma sisältä, emme tiedä täällä kenenkään habituksesta näkemättä joten turha tuollaista herjaa heittää mielipiteistä joihin jokaisella on oikeus, niin kauan ollaan maireaa kun miehiä riittää hännystelemään mutta tässä
        sitten tulos toisenlaisen kommentin käsittelemisen vaikeudesta.

        miten vain tuli ny mieleen väkiste, ettet ole miestä nähnykkään vaan olet tuo sama joka tuos edellä jo auko rupista päätään aloittaajalle ;D


      • hyvinseisoouittu
        aloittaja_vastaa kirjoitti:

        Ikävää, että tulet mustasukkaiseksi anonyymeistä viesteistä, jotka ei ole sinulta itseltäsi. Koeta käydä lenkillä, pitää fyysisestä kunnostasi huolta, se vaikuttaa myös henkiseen hyvinvointiin ja tuo laiskanpulskea habituksesi siitä ehkä katoaa, ja tilalle tulee kaltaiseni virkeä viriili, ja viehättävä nainen : )

        Muuten hyvää tarinaa, mutta viriiliys tarkoittaa mieskuntoa.. eli kaikki te viriiliksi itsenne tuntevat naiset muistakaa toivoa, että joulupukki tuo uudet terät partakoneeseen.


    • Ettäsemmonen

      Hienopieru sitten.

    • jössesnähköön

      Vieläkö tämä "herrasmiehen" itselleenkirjoittelu jatkuu? Joka jumalan viikonloppu sovitaan treffejä hartaasti kunnes kaikki mielikuvitusystävät haukutaan yhtä suurella antaumuksella

    • Siloteltuapäältä

      Rosoa sisältä. Ei hyvä. Teennäistä teeskentelyä.

    • mies-kokemuksestaan

      Kyllä se on todettava, että kaunis nainen saa irl rumilta kassasisariltaan tylyä kohtelua aivan kuin täällä palstoillakin. Olen ollut työssäni naisvaltaisella alalla, ja sivusta seuraillut miten rumat akat puukottaa selkään itseään paljon kauniimpia naisia. Ja me miehet tietenkin huomaamme vain ne kauniit naiset ja heille annamme apuamme aina kun tarvitsevat. Sekös näitä rumiluksia sylettää.

      • masturboitkoäitisikuvaa

        Kommennttisi kertookin sen että et kyllä ainakaan ole kunnon MIES, minä olen sellanen mies joka ottaa huomioon kaikki työkaverit, eikä pukottele tollain selkään edes selkäänpuukottajia katsos kun aidolla miehellä on periaatteet joiat ei rikota, sun kaltasilla pyrin pyyhkimään lattioita aina kun mahdollista vaikka normaalisti väkivalta on viimenen vaihtoehto, toki ymmärrän sen että jos on pieni penis ja huono itsetunto ettei ne ns "rumat" naisetkaan edes sylkäse suhun päin niin katkeroituuhan siinä.
        Ei ole olemassa rumia naisia, opettele ensin ottaan huomioon ihmiset ja se että työpaikalla ei ole pakko tykätä kaikista mutta kaikkien kans on tultava toimeen, kasva aikuseksi, alennut käytökselläsi juurikin sen selkään puukottajan tasolle.


      • Huvittavaa_seurata
        masturboitkoäitisikuvaa kirjoitti:

        Kommennttisi kertookin sen että et kyllä ainakaan ole kunnon MIES, minä olen sellanen mies joka ottaa huomioon kaikki työkaverit, eikä pukottele tollain selkään edes selkäänpuukottajia katsos kun aidolla miehellä on periaatteet joiat ei rikota, sun kaltasilla pyrin pyyhkimään lattioita aina kun mahdollista vaikka normaalisti väkivalta on viimenen vaihtoehto, toki ymmärrän sen että jos on pieni penis ja huono itsetunto ettei ne ns "rumat" naisetkaan edes sylkäse suhun päin niin katkeroituuhan siinä.
        Ei ole olemassa rumia naisia, opettele ensin ottaan huomioon ihmiset ja se että työpaikalla ei ole pakko tykätä kaikista mutta kaikkien kans on tultava toimeen, kasva aikuseksi, alennut käytökselläsi juurikin sen selkään puukottajan tasolle.

        Taisi tuo edellinen kommentillaan osua sua suoraan sieluun eli olet juurikin tuo ruma selkäänpuukottaja akka työpaikalta.😂😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😎


      • naurettavaasäälittävää
        Huvittavaa_seurata kirjoitti:

        Taisi tuo edellinen kommentillaan osua sua suoraan sieluun eli olet juurikin tuo ruma selkäänpuukottaja akka työpaikalta.😂😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😎

        Selvästi sulla ja vieläpä tyhmä yksilö, kun naiseksi väität, mutta ymmärrän miksi kolahtaa kun et ole itse sellanen mitä joku muu on, jos todellakin ajatusmaailmasi vastaa tuota vain kauniita auttavaa työpaikalla niin säälin niitä jotka työkaveriksesi ovat joutuneet, mun kaveriksi tollanen töihin niin saisit maistaa kunnolla omaa lääkettäs, luultavasti vaihtasit työpaikkaa, on joutunu ojentaa ennenki tollasia pellejä. Tai no taidat kuitenkin vielä olla sen verran pentu ettet edes ole työelämässä. Hymiöiden määräkin kertoo mitä pullamössösukupolvea edustat


    • Kaumisihminen

      On kokonaisuus johon kuuluvat niin ulkoinen kuin sisäinen olemus ja jos jompikumpi roppaa niin kauneuskin katoaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe