imusarja ongelma? järki menee

v70edition

järki alkaa mennä volvo v70 facelift 2006 bensa 125kw. antaa sitkeesti vikakoodia imusarjan paineanturista, olen vaihtanut koko anturin (volvolla). letkut näyttävät ehjiltä, kokeilin starttispraylla suihkia josko vuotoa löytyisi ei löytynyt. puhdistin ilmamassa mittarin/vaihdoin moottorisuodattimen, ja silti vaan antaa koodiksi imusarjan paineanturin. ei toki joka päivä viimeksi meni reilu 2 viikkoa sitä ennen viikko jne.. auto toimii ajossa normaalisti, käyntiin lähtiessä saattaa joskus "tukehtua" ja ilmoittaa paineanturista. sekä sytyttää moottori häiriövalon.
saan toki koodin poistettua itsekin ja taas toimii hyvin 2-3 viikkoa kunnes sytyttää taas moottorinhäiriövalon ja koodi on aina sama imusarjanpaineanturi. onko siellä yksinkertaisesti pakko olla vuoto jossain en ole vaan löytänyt. kierroksetkin seilaa hieman välillä kylmäkäynnistyksessä, kertokaa viisaammat mitä seuraavaksi toimii toki mutta vika olisi kiva löytää...

8

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisollatuo

Ootkos puhdistanut ja tarkistanut Idle Control Valven toiminnan?

• Sesamakysyy

Ja ERG-venttiilin, onko nokinen?

• v70edition

enpäs ole noita tehnyt löytyykö kyseinen venttiili vai bensa koneestakin? olen aina mieltänyt nuo dieseleiden ongelmiksi, auto tietous ei kovin vahva näköjään. idle control valve täysin uusi tuttavuus. pitänee paneutua noihin seuraavaksi. kuinka tuon toiminnan voi tarkastaa?

• valvolinella

on kova,turbo,egr,etc.puhdistusaine spraypullossa.
      Sitä suihkuttaa kunnolla venttiileihin ja letkuihin,myös IMMuun.Noin niinkuin helppona keinona.
      Imuvuotoja voi-täysin turvallisesti etsiä-vedellä.
      Kaasuläppäkotelo sekä moottorin lämpöanturi voisivat olla vikakohteita?

• v70edition

Kyllä tuo moottorin lämpötila anturi on myös hiipinyt mieleen. Ihmetyttää vaan miten auto voi toimia normaalisti 2 viikkoa .sitten sytyttää moottorivalon ja koodi on aina sama. Imusarja koodin kun poistan niin taas laulaa normaalisti sen 2 viiikkoa. Viimeks tosin sytty ihan ajossa.

• hoohotusta

Imusarjassa ei ole bainetta riittävästi, onko kansihalki?

• Minulla on myös Imusarjassa jotain ongelmaa.... jokin puikko poikki???

• v70edition

vika löytyikin ecm boksista. korjauksena "uusi" boksi tietojen siirto vanhasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3175
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1606
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe