Ongelmia Rapumiehen kanssa...

EpätoivoinenLeijona

Aloitan alusta, että tähä tarinaam pääsisi mahdollisimman hyvin sisälle.
Tapasimme heinäkuussa -16, välillämme tuntui heti sellainen selittämätön sähkö vaikka tapaaminen oli lyhyt. Parin viikon päästä tästä hänen onnistui saada numeroni ja siitä alkoi soittelu. Eräänä iltana puhuimme tunnin, jonka jälkeen olimme molemmat hämillämme siitä, kuka se toinen oikein on, niin hyvin ajatukset menivät yksiin. Seuraavana päivänä sitte menin hänen luokseen kahville, asumme muutaman kymmenen kilometrin päässä toisistamme. Vierailun alussa Rapu vaikutti jännittyneeltä, välillä hermostuneelta lähestyessään minua, mutta kun vastasin läheisyyteen hellyydellä hän tuntui rauhoittuvan ja rentoutuvan. Hän kyseli paljon ja katseli minua kaiken aikaa, jopa tuijotti, ku luuli etten huomaa.
Tuon tapaamisen jälkeen puhelin ei enää soinut niin monta kertaa päivässä ja Rapu saattoi jättää vastaamatta viesteihinkin.
Tavatessamme ensimmäistä kertaa oli kulunut 2 viikkoa siitä, kun olin hakenut avioeroa, jättänyt mieheni. Rapumiehelle kerroin tästä heti ja ollessani hänen luonaan ensimmäistä kertaa kerroin myös pojastani, joka tuolloin oli 7-vuotias. Rapua lapsi ei kuulemma haitannut, oli luonnollista, että pitkästä suhteesta oli lapsi.
Alkusyksyn pidimme yhteyttä ja näimme muutamia kertoja. Syyskuun alussa -16 vietimme taianomaisen yön yhdessä hänen luonaan. Ei ollut ensimmäinen kerta kun harrastimme seksiä, mutta se kerta oli niin täynnä tunnetta, rakkautta. Nukahdimme sylitysten pitäen toisiamme kädestä kiinni ja heräsimme aamulla samasta asennosta. Herättyään Rapu kuitenkin muuttui etäiseksi ja kylmäksi, odotti vain minun lähtevän.
Tuon yön jälkeen hänestä kuului harvoin, vastasi puheluihin ja viesteihin harvoin. Hänen nimipäivänään sekä jouluna lähetin hänelle postikortit joista kiitti molemmista. Joulun aikaan lähetti vielä pusuhymiöitä viestillä. Muutama päivä joulun jälkeen hän poisti facebook-profiilinsa ja loi uuden, en saanut kaveripyyntöä.. Puheluihin ei vastannut, olin surun murtama.
Talvi ja kevät menivät ikävöidessä, mutta mitään yhteyttä kumpikaan ei ottanut.
Hän asuu todella pienellä paikkakunnalla, jossa jokainen tuntee hänet, mutta harva tuntuu pitävän hänestä. Hänestä puhutaan paljon pahaa ja tiedän ettei kaikki ole totta. Puheiden mukaan hän on kova naistenmies, pyörittää kerralla montaa naista pelkän seksin vuoksi. On kuulemma mustasukkainen ja väkivaltainen. Mielestäni hän on vain väärinymmärretty.
Tämän vuoden juhannuksena sitten lopulta, puolen vuoden hiljaisuuden jälkeen lähetin hänelle viestin ja sain vastauksenkin.
Heinäkuussa tapasimme sattumalta, vietimme yön yhdessä hänen ystävänsä luona, nukkuen. Jälleen hän kyseli paljon, oli lähellä ja piti hyvänä. Luuli minun seurustelleen hiljaiselomme aikana, mitä en ollut tehnyt.
Seuraavaksi lähetin hänelle syntymäpäivälahjan. Ei reaktiota. Muutamaa päivää myöhemmin hän toivotti minulle hyvää syntymäpäivää. Hän on siis syntynyt Rapumerkin loppupuolella, minä ensimmäisenä leijonan päivänä. Aurinkomerkkini on leijona, kuu- sekä nouseva rapu...
Seuraavan kerran tapasimme elokuussa, hänen kotikunnassaan pidettiin 3 päivää kestänyt tapahtuma. Juteltiin tuon viikonlopun aikana paljon, lähinnä kaverihengessä. Toisena iltana hänellä oli nainen kainalossa. Hengitin syvään ja yritin olla huomioimatta heitä, vaikka sydäntä raastoi. Rapu vilkuili minua kaiken aikaa eikä paljon kiinnittänyt huomiota naiseen, joka roikkui hänessä kuin takiainen. Silti tunsin hävinneeni, sydämeni särkyi.
Tuon jälkeen emme ole tavanneet, mutta olen puhunut mm. hänen veljensä kanssa (rapu hänkin), jonka mielestä olisimme hänen veljensä kanssa hyvä pari. Ravun ystävätkin ovat antaneet ymmärtää, että tässä on kyse jostain suuremmasta ja meillä olisi yhteinen tulevaisuus. Rapu itse käyttäytyy kuin haluaisi vain seksiä, jota emme siis ole harrastaneet yli vuoteen, emme sen taianomaisen yön jälkeen.
Nyt olen ottanut taktiikakseni lähettää hänelle viestin n. kerran viikossa. Välillä vastaa, välillä ei.
Tiedän varmaksi, että koko tämän ajan Rapu on seurannut tekemisiäni somessa tarkasti. Julkaisujani, milloin olen paikalla missäkinym. Facebook, Instagram, WhatsApp ja nyt myös Tinder, jossa olemme molemmat ja saimme matchin.
Julkaisuistani hän ei kuitenkaan tykkää (minä kyllä välillä hänen) ja luulen tämän johtuvan epävarmuudesta. Kaikki muut tuntuvat näkevän, että rakastan tuota miestä sydämeni pohjasta, paitsi hän itse.
Tuhlaanko minä vain aikaani? Kykeneekö tuo Rapu koskaan raottamaan suojakuortaan vuokseni? Etsiikö hän jotain parempaa?
En pysty unohtamaan häntä (yrittänyt olen kaikin keinoin), en kykene olemaan kenenkään toisen kanssa, kukaan ei ole hän. Ja vain hänet minä haluan. Mutta tälläinen välitila syö minua sisältä. Onko tässä enää toivoa? Aikaakin on kulunut jo paljon.
Toivoisin vastauksia kokemuksia omaavilta, sellaisilta jotka ymmärtävät tälläistä käytöstä ja osaisivat sitä selittää. Mitä hän oikein odottaa ja haluaa minulta?
Haluaisin vain ymmärtää häntä...

1

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tuhlaanko minä vain aikaani?" Vastaus on KYLLÄ!! Koko siitä tarinasta tuli vaikutus että sä oot omassa päässä keksinyt jotain mitä ei ole. Eli tarkoittan sitä miten se katteli sua vaikka toinen nainen oli kainalossa, teillä oli hyvä seksi niin tunteita ja läheisyyttä ja kaikkea oli niiiin älyttömän paljon. Mä oon rehellinen ja sanon sitä, että miehet osaa tosi hyvin feikata niitä ns tunteita jos kyseessä on seksin hakeminen. Hän ei ole ollut sun kanssa yhteyksissä, ei ole kiinnostunut sun kuulumisistä , ei ole mikään suojaverkkoa hänellä, hän vaan ei ole kiinnostunut sillä tasolla. Mä tiedän että sitä on helpompi sanoa kun tehdä mutta unohda se mies. Hänellä ei oo mikään tunteita sua kohtaan, jos olis niin hän olis yhdeyksissä ja haluas olla sun kaa. Se ei liitty mitenkään rapuun tai horoskooppimerkkiin. Onnea sulle ja pysy vahvana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe