Elikkäs olen 13 v tyttö ja olen 8 luokalla, eikä mul ole viel alkanut kuukautisia.
-mun valkovuoto alkoi n. 11v eli 5-6 luokalla en oo ihan varma
-oon tosi hoikka ja pitkä, paino 45kg, pituus 166cm
-Rinnat ei isot mutta on kasvanut
-häpykarvat alko 6-7 luokan välillä ja kainalokarvat 7 luokalla
-mä oon aika hikinen kokoaja:p ja yritän käyttää dödöö ja kaikkee mut mikää ei auta ku mun kainalot vaa haisee
-kasvupyrähdys tuli joskus 6-7 luokalla
Ongelma on nyt se että milloin mun menkat alkaa
Meidän luokassa puhutaan avoimesti tyttöjen kesken menkoista ja mun lisäks on vaa 1 jol ei oo alkanu
Mä en haluis saada luokan viimeisten menkkojen mainetta:(
Pls arvioikaa milloin mun menkat alkaa
Kuukautiset milloin?
Tietämätönkyselijä
1
199
Vastaukset
- Tanja9000
Jollei oo mitään poikeavaisuuksia tai sairauksia jne., kuukautiset alkavat noin11-15 iässä, eli ei sun kannata olla huolissaan kyl ne alkavat jossain vaiheessa:) helpotusta voi myöskin saada gynekologin vastaanotolla, juttelemassa voi käydä ilman että tarviis pelätä tutkimuksii, ne neuvoo mielellään mieltä painavin ongemin. Nauti vielä viimeisistä ajoist ku saat olla lapsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523