Elikkäs olen 13 v tyttö ja olen 8 luokalla, eikä mul ole viel alkanut kuukautisia.
-mun valkovuoto alkoi n. 11v eli 5-6 luokalla en oo ihan varma
-oon tosi hoikka ja pitkä, paino 45kg, pituus 166cm
-Rinnat ei isot mutta on kasvanut
-häpykarvat alko 6-7 luokan välillä ja kainalokarvat 7 luokalla
-mä oon aika hikinen kokoaja:p ja yritän käyttää dödöö ja kaikkee mut mikää ei auta ku mun kainalot vaa haisee
-kasvupyrähdys tuli joskus 6-7 luokalla
Ongelma on nyt se että milloin mun menkat alkaa
Meidän luokassa puhutaan avoimesti tyttöjen kesken menkoista ja mun lisäks on vaa 1 jol ei oo alkanu
Mä en haluis saada luokan viimeisten menkkojen mainetta:(
Pls arvioikaa milloin mun menkat alkaa
Kuukautiset milloin?
Tietämätönkyselijä
1
115
Vastaukset
- Tanja9000
Jollei oo mitään poikeavaisuuksia tai sairauksia jne., kuukautiset alkavat noin11-15 iässä, eli ei sun kannata olla huolissaan kyl ne alkavat jossain vaiheessa:) helpotusta voi myöskin saada gynekologin vastaanotolla, juttelemassa voi käydä ilman että tarviis pelätä tutkimuksii, ne neuvoo mielellään mieltä painavin ongemin. Nauti vielä viimeisistä ajoist ku saat olla lapsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312858- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121637Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881220- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011155Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571067- 611040
- 741029
- 2841