Työskentelen henkilön kanssa Audiovisuaalisessa-projektissa. Työskentelemme kolme päivää viikossa luonanani. Tämä tyyppi äyskii koko ajan, haukkuu laitteitani (jotka ovat siis ihan perus standardi alalla), arvostelee minua epäsuorasti, on todella törkeä, kaikki on huonosti, kahvista lähtien, joka on siis tavallista suodatinkahvia.
Hän haluaa järjesteelä kaiken uudelleen kotonani, puuttuu kaikkeen minkä ei pitäisi millään lailla liittyä projektiin, mutta näyttävät estävän silti häntä työskentelemästä tehokkaasti.
Selvästikään hän ei ymmärrä loukkaavansa tai käyttäytyvänsä sopimattomasti, eikä myöskään millään tavalla yritä käyttää hyväksi. Päin vastoin haluaa tehdä kaiken itse ja kontrolloida projektia kaikilta osin, myös niiltä osin, joihin hänellä ei ole erikoisosaamista ja minulla taas on. Vain ja ainostaan, kun hänelle tulee täydellinen seinä vastaan hän pyytä apua ja kun olen selvittänyt ongelman hän ottaa saman tien ohjaat haltuun itselleen.
Työnjälki on laadukasta, eikä siinä ole mitään moitittavaa, kun saan vaan asiat siltä osin tehtyä, mihin hänellä ei osaaminen riitä. Ainostaan aikataulun osalta olen huolissani, koska jokaista yksityiskohtaa pitää veivata neuroottisesti. Lisäksi hän ei pysty kommunikoimaan projektista oikein mitenkään. Minun kommunikointini ymmärtää omituisesti, positiivisen ymmmärtää mielistelyksi, eikä ei siedä negatiivista. Ei myöskään ymmärrä mielipiteiden tai luovien ratkaisujen subjektiivista luonnetta.
Tilaajan järjestämässä alustavassa palaverissä tyyppi käyttäytyi kohteliaasti ja erittäin hillitysti, kun alkoi äskyä ja töksäytellä tuli aika yllätyksenä. Niin ja se vielä, että minulta ei siedä normaalia hermostumista patti-tilanteessa, sanoo ahdistuvansa siitä, vaikka itse on koko ajan siis hermona.
Sinäänsä mulle ihan sama mikä vaivaa, mutta tässä mahdollisesti vielä kevääseen asti kestää projekti ja tulosvastuu päällä. Kai sitten vaan pitää yrittää olla rauhallinen ja ymmärtäväinen ja koittaa kommunikoida kirjaimellisesti, sekä sovittelevasti, ja alustaa etukäteen tiettyjä rajoja työroolien ja lopputuloksen suhteen. Arvostan kaikkia komentteja, tulisi tarpeeseen.
Asperger(kö)?
Kananmunankuorilla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822