Työskentelen henkilön kanssa Audiovisuaalisessa-projektissa. Työskentelemme kolme päivää viikossa luonanani. Tämä tyyppi äyskii koko ajan, haukkuu laitteitani (jotka ovat siis ihan perus standardi alalla), arvostelee minua epäsuorasti, on todella törkeä, kaikki on huonosti, kahvista lähtien, joka on siis tavallista suodatinkahvia.
Hän haluaa järjesteelä kaiken uudelleen kotonani, puuttuu kaikkeen minkä ei pitäisi millään lailla liittyä projektiin, mutta näyttävät estävän silti häntä työskentelemästä tehokkaasti.
Selvästikään hän ei ymmärrä loukkaavansa tai käyttäytyvänsä sopimattomasti, eikä myöskään millään tavalla yritä käyttää hyväksi. Päin vastoin haluaa tehdä kaiken itse ja kontrolloida projektia kaikilta osin, myös niiltä osin, joihin hänellä ei ole erikoisosaamista ja minulla taas on. Vain ja ainostaan, kun hänelle tulee täydellinen seinä vastaan hän pyytä apua ja kun olen selvittänyt ongelman hän ottaa saman tien ohjaat haltuun itselleen.
Työnjälki on laadukasta, eikä siinä ole mitään moitittavaa, kun saan vaan asiat siltä osin tehtyä, mihin hänellä ei osaaminen riitä. Ainostaan aikataulun osalta olen huolissani, koska jokaista yksityiskohtaa pitää veivata neuroottisesti. Lisäksi hän ei pysty kommunikoimaan projektista oikein mitenkään. Minun kommunikointini ymmärtää omituisesti, positiivisen ymmmärtää mielistelyksi, eikä ei siedä negatiivista. Ei myöskään ymmärrä mielipiteiden tai luovien ratkaisujen subjektiivista luonnetta.
Tilaajan järjestämässä alustavassa palaverissä tyyppi käyttäytyi kohteliaasti ja erittäin hillitysti, kun alkoi äskyä ja töksäytellä tuli aika yllätyksenä. Niin ja se vielä, että minulta ei siedä normaalia hermostumista patti-tilanteessa, sanoo ahdistuvansa siitä, vaikka itse on koko ajan siis hermona.
Sinäänsä mulle ihan sama mikä vaivaa, mutta tässä mahdollisesti vielä kevääseen asti kestää projekti ja tulosvastuu päällä. Kai sitten vaan pitää yrittää olla rauhallinen ja ymmärtäväinen ja koittaa kommunikoida kirjaimellisesti, sekä sovittelevasti, ja alustaa etukäteen tiettyjä rajoja työroolien ja lopputuloksen suhteen. Arvostan kaikkia komentteja, tulisi tarpeeseen.
Asperger(kö)?
Kananmunankuorilla
0
79
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641230
- 1081215
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi304552