onko varkaudessa mitää sinkkuiltoja yms? tuntuu että täältä ei meinaa naista löytyä millään..
varkauden sinkut
69
2283
Vastaukset
- Seitsenäinen
Naiset ei halua miehiä vaivoikseen. Koita ymmärtää. Pilua saat rahalla. Itsenäisyys on päivän sana. On trendi olla vapaa ja villi. On mukavaa ja helppoa ilman suhdetta ja riitoja. Seksi on ainut asia miksi olla suhteessa. Muu on turhaa lässyn lässyä. Moni elää tyhjässä suhteessa,kun ei osaa olla yksin.
- Anonyymi
Juuri näin. Helpompi elää ilman nillittäjää ja negatiivisia ihmisiä.
- Anonyymi
Juurikin näin. Itse viihdyn sinkkuna,koska työni on hektistä ja en jaksa olla enää millekään puolisolle sosiaalinen.
- Anonyymi
Juu ilman vittuilevaa mollaavaa ukkoa on helppo elää. Saa olla sellanen kuin on. Kotonakin saa olla rauhassa.
- Bcbx
Oli joku mesta,seurakunnan tai jonku. En vaan muista. Vai työterapeuttinenko sitä piti. T ränt vois kysyy. Jotain tyyliin saunailtoja.
- Sinkkukakkalla
Aamupaska on mukava tehdä rauhassa.
- eiooripuli
tekisin jos tulis, saatanan kankee tuppaa, kaivelin lusikalla paakkuja,.
- exhomppeli
mitäs homppeloit, elä anna mällin kuivua prrseessäs,.lusikala ei tuu, käytä tynamiittia.
- Nönönät
Sinkkuilloissa ei seuraa etsitä eikä yritetä pakkonaittaa. Kivaa yhdessäoloa,uusia ystäviä. Sitten,jos natsaa niin ok.
- Pekka..Kana
Moniko sinkku ajaa navitas kehityksen kehittämällä sähkömopoautolla.
- Suorituksist
Aika moni.
- Yhteistyö
Aikoinaan oli Sinkku Klubi Varkaudessa !
Itse olin mukana vuosia ja kävimme Tallinnassa sekä marja metsillä yhdessä !- Tsitrus
Onko tiedossa yhä sinkkuja - jotka olisvat kiinnostuneta lähtemän Tallinnaan ?
Voitaisiin vaikka perustaa Facebook sivut ja siellä jatkaa - jos tämä saa tuulta purjeissin ?
- rins--
rinsa
- Sieltäsaa
Savolaiset sinkut. Kuopiossa.
- taulumäeltälöytyy
Kesällä Taulumäen torilla pyörii paljon sinkkunaisia. Ovat toki vähän varttuneempia 70.
- Leskeksijäänyt
Parempi nimitys leskiä tai osa vanhoja piikoja. Ihmisen arvo ei riipu siviilisäädystä tai varallisuudesta.
- taulumäeltälöytyy
Leskeksijäänyt kirjoitti:
Parempi nimitys leskiä tai osa vanhoja piikoja. Ihmisen arvo ei riipu siviilisäädystä tai varallisuudesta.
Myös heitä siellä.
Toki jokainen päättää itse mihin lokeroon haluaa kuulua. - Anonyymi
taulumäeltälöytyy kirjoitti:
Myös heitä siellä.
Toki jokainen päättää itse mihin lokeroon haluaa kuulua.Olen ihminen. En kuulu muuhun lokeroon.
- Jalustalla
Kyllä sinkut on luusereita. Joko luonne tai ulkonäkö niin alhaalla,ettei kelpaa edes panopuuksi. Säälittäviä.
- Anonyymi
Höpö höpö. T telluvainaa!
- Anonyymi
On niitä. Ei julkisia.
- Anonyymi
Moni elää ns kulississa. Tuttavat on itte sanoneet,ettei parisuhde ole helppoa. Ja että paljon on ikäviä asioita. Minusta on niin helppoa elää itekseen. On minulla välillä seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni elää ns kulississa. Tuttavat on itte sanoneet,ettei parisuhde ole helppoa. Ja että paljon on ikäviä asioita. Minusta on niin helppoa elää itekseen. On minulla välillä seksiä.
Ja paremmalta tuntuu harvoin saadessa kuin jos koko ajan olisi tarjolla;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paremmalta tuntuu harvoin saadessa kuin jos koko ajan olisi tarjolla;)
En halua Varkauden tarjonnasta mitään.Kitos ja näkemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua Varkauden tarjonnasta mitään.Kitos ja näkemiin.
Helvettiin koko kaupuki.Elämässä muutakin kuin Varkaus sitä ja Varkaus tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiin koko kaupuki.Elämässä muutakin kuin Varkaus sitä ja Varkaus tätä
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä!
Pakkosyöttöä ,osallistu oikeesti ,tule,pidämme kaikista huolta skeidaa, Varkaus apu,juu avut kun näkisi.piirit pienet pyörii.Selan takana puhujat hyörii.ketäön ei kiinnosta,puutkin viskottu ojaan Joutenlahdessa.Mahtavaa meininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkosyöttöä ,osallistu oikeesti ,tule,pidämme kaikista huolta skeidaa, Varkaus apu,juu avut kun näkisi.piirit pienet pyörii.Selan takana puhujat hyörii.ketäön ei kiinnosta,puutkin viskottu ojaan Joutenlahdessa.Mahtavaa meininkiä.
Ei ketään kiinnosta,koska jos puutut,joudut kohteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se olekaan helppoa se saman katon alla nyhjääminen.
- Anonyymi
Sinun pitää perustaa itse joku tapahtuma tai tilaisuus jossa sinkut voisivat tavata toisiaan.
- Anonyymi
Monilla meistä sinkuiksi luulluista on heila,mutta ei tässä kaupungissa. Tulee ajelua kumppanin luo viikonlopuiksi ja lomilla,joskus vapaapäivänäkin. Kaikki ei välttämättä ole sinkkuja,vaikka luulette,kun ette tunne. Sitten pidetään nirsona,kun ei seura kelpaa. Mutta kun ei jaksa selittää kellekään,että onkin varattu!
- Anonyymi
No näinpä. Minullakin on kumppaneita,jos panetus iskee.
- Anonyymi
Ilmeisesti koulutetut sinkkunaiset eivät jää Varkauteen.
- Anonyymi
Kyllä osa jää,mutta nekin miettii pois muuttoa... Itsellä hidastaa asunnon omistus,kun en saa myytyä tätä enkä halua kahden asunnon loukkuun. Vuokralle en uskalla omaa laittaa.
- Anonyymi
Töitä on vain harvalle tässä cityssä,ei ihme siis,että muuttovirta on kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutokylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on poistamassa yli 70v Koronarajoitukset ja turvavälit.Kenenkä valopään ideoita nämä ovat.Kyllå on hötä Ravintolat auki juopoille ja vanhuäänestäjille helpotuksia,75€koronatuet joutaville.Prisma ja rahaa kyllä riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on poistamassa yli 70v Koronarajoitukset ja turvavälit.Kenenkä valopään ideoita nämä ovat.Kyllå on hötä Ravintolat auki juopoille ja vanhuäänestäjille helpotuksia,75€koronatuet joutaville.Prisma ja rahaa kyllä riittää
Millä perusteella haukut joutaviksi ihmisiä. Oletko itse täysin omin varoon elävä. Eli et saa kelasta euroakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa aattelon,toimii kela muuallakin.
- Anonyymi
Miksi hiljaisuusaikaa noudattamaton valittaa muista.
- Anonyymi
Suuri jölli ilta syksyllä
- Anonyymi
Ei kait naista oikein etsimällä etsien löydy. Elä hetki kerrallaan. Äläkä ahdistele ketään.
- Anonyymi
Gates on Sairaala.😂
- Anonyymi
Sinkkuna ei tarvitse olla mustasukkainen,ei riidellä yms. On helppoa. Mukavuuden haluosena pysyn sinkkuna. Enkä mieti kelpaisinko kellekkään. En halua ketään.
- Anonyymi
joo , joku kirjoitti että helvettii koko kaupunki . olen täsmälleen samaa mieltä ja poismuuttamassa . kyylääjämummoja täällä on ,ja nistejä ,jääkää te kyyläämään toisianne , mä en viihdy täällä . varkaudessa . naisii on Suomi täynnä .
- Anonyymi
Olen sinkku ja minulle riitti,että puoliso aikoinaan söi ja sikaili ja ei siivonnut eikä mitään muutakaan. Nyt pidän oman kotini siistinä yksin,enkä päästä edes vieraita sotkemaan. Kyllä on paljon mukavampaa ilman nahinaa,riitoja ja mitä kaikkea suhteissa tuleekaan.
- Anonyymi
No niinpä😍
- Anonyymi
Mistähän löytäisin kunnon miehen. En mitään pokasta etsi vaikka itse olenkin vielä alle keski-iän. Saisi olla hieman statusta ja rahaakin takataskussa. Palvoisin ja pitäisin kyllä hyvänä ;)
- Anonyymi
Rahamiehiä ei Varkaudessa ole tai jos on,ovat pihejä ja vaimo saa polvistua eteen,että saa edes 40€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahamiehiä ei Varkaudessa ole tai jos on,ovat pihejä ja vaimo saa polvistua eteen,että saa edes 40€.
Emmää ukkomiestä halua ku en kolmanneksi pyöräksi lähde ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmää ukkomiestä halua ku en kolmanneksi pyöräksi lähde ;)
Sinkut, vinkit, kinkut, viikonloppuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista,mut saa sentään asua omakotitalossa.
- Anonyymi
Nii ,tiilitalossa asuu onnellinen perhe , vai asuuko , onnellinen ? Volvo , labbis ,kaksi lasta , ja uutiset , perhesurma varkaudessa ! EP Kommilasta .
- Anonyymi
Kulissiperheitä ne ovat. Hienot puitteet mutta ..ahdistava ilmapiiri kodissa.
- Anonyymi
Niinpä. Sinkkuna on turvallista ja rauhallista elää.
- Anonyymi
Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää sain ja unohtaa
Kun unessasi pikkusisko
Puupurrellasi purjehdit
Ja aamutähti otsalla
Astelet yön laitoja
Sateiset saaret lännen ääreen
Kirsikan kukat Japanin
Niin etelä ja pohjoinen
Kaikki meitä varten on...- Anonyymi
Niin Joroinen ja Kuvansi meitä varten on.
- Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
veltto virtanen
- Anonyymi
jos olisi rehti ja rehellinen . seura mies kyllä mulle kelpais näin iäkäänäkin
- Anonyymi
Tilaa itsellesi sukkanauhatäti vaikka perjantai-illaksi, nyt nuorempi versio liikenteessä.
alkuillasta aloittaa.- Anonyymi
oli päättänyt harmaan autonsa?
- Anonyymi
Liepon latex .
- Anonyymi
pesettänyt harmaan autonsa
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835