Bitcoin-hinttarit tuhoavat PC-pelaamisen

BitcoinitPerseeseen

Bitcoinit sun muut leikkiraha-idioottimaisuudet pitäisi hävittää ydinpommeilla. Rahanahneet paskaläjät ostelee itselleen kymmeniä näytönohjaimia laskemaan jotain vitun hashia 24/7 ja korttien hinnat hyppää pilviin kun niitä ei enää riitä pelaajille. On kuin jostain hölmölän tarinasta. Ennustan että mikäli tälle touhulle ei tule loppua, tulee se olemaan viimeinen kuolinisku PC-pelaamiselle.

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pappa betalar sähkölasku.

Onko se ironista, että virtuaalirahan louhinnalla ei kata edes toiminnan energiakustannuksia, saati laiteinvestointeja?

• minulle_arvoitus

Ei ole selvinnyt vielä kuinka bitcoineja louhitaan?
      Missä niitä voi käyttää?

• ahneus.meitä.vie

Ne on tämän päivän Fincapita - bittirahoja myydään uhreille niin kauan kuin pyramidiin on tulijoita ja sitten anonyymit johtoportaat romauttavat rakenteen. Koska kaikki on anonyymiä darkwebissä , se voidaan toistaa loputtoman monta kertaa.

• minulle-arvoitus
        ahneus.meitä.vie kirjoitti:

Ne on tämän päivän Fincapita - bittirahoja myydään uhreille niin kauan kuin pyramidiin on tulijoita ja sitten anonyymit johtoportaat romauttavat rakenteen. Koska kaikki on anonyymiä darkwebissä , se voidaan toistaa loputtoman monta kertaa.

Että rahoja myydään? Vielä virtuaalisia sellaisia? On siis eräänlaista virtuaalista numismatiikkaa?

• MeneeköNäin

Olenko oikeassa, jos väitän, että:

1) Louhiminen oli vaivattomampaa alussa kun BitCoin oli vielä melko uusi keksintö, mutta louhiminen on hankaloitunut koko ajan.

2) Jos alussa louhi läjäpäin BitCoineja verrattain vaatimattomalla laitteistolla, niin nyt noilla BitCoineilla tekee aimo tilin, koska BitCoinin arvo on noussut merkittävästi.

3) Tavallisen pulliaisen, jolla on keskivertotulot, on enää tällä hetkellä ja vastaisuudessa vaikea ryhtyä omin resurssein louhimaan BitCoineja, mikäli tavoitteena on louhimisella tehdä voittoa.

BitCoinista saadusta rahallisesta hyödystä siis miinustetaan ainakin laitteistohankintoihin ja sähkölaskuun menneet rahat sekä laitteiston käyttöönottoon, hankintaan, suunnitteluun, asioiden selvittelyyn jne. menetetty vapaa-aika. Tähän vielä lisätään se, että ainakin näytönohjaimet, joita hyödynnetään louhinnassa, ovat nousseet hinnoiltaan. Samoin louhiminen vaikeutuu ajan myötä edellyttäen aina tehokkaampaa laitteistoa.

• habbohotell

Kusetus maksuväline pöhköille, joku rikastuu urakalla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe