Onko M-room hyvä parturi?

JenkkisiiliKouvola

On vähän ollut uusi parturi nyt hakusessa kun edellinen lopetti, miten tuo M-roomin systeemi oikein toimii? Ei tuo pahan hintainen olisi tuolla halvimmalla kortilla, mutta onko nuo jonotusajat sitten aivan mahdottomia? Itse ehtisin aika usein aamupäivällä jolloin varmaan lyhyemmät jonot?

19

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenAsiakass

      Vihon viimeinen paikka. Suosittelen mitä tahansa muuta parturia.

      • JenkkisiiliKouvola

        Mikä on vikana? Meneekö jonossa liian kauan?


    • Aabel6

      Ihan ok paikka, tosin varmaan pikkuhiljaa alkaa vaatimaan kallimpaa korttia, että pääset leikkaukseen kenenkään kiilamatta ohi..

      Hinta kortille alkaa olemaan kipurajoilla, joten jos vielä hinnat nousee, niin etsin uuden parturin.

      • JenkkisiiliKouvola

        No joo, voisihan tuo halvempikin olla. itse käyn parturissa 3-4 viikon välein, eli noin 15krt vuodessa. Tuolla halvimmalla jäsenyydellä kerran hinta siis 22e. Ei taida tuohon hintaan muualtakaan Kouvolasta leikkausta saada? Vai onko joku maahanmuuttaja jo perustanut parturin missä kympillä leikattaisi? Muistelisin lukeneeni lehtijutun missä oli tarinaa jostain tälläisestä halpaparturista jollain muulla paikkakunnalla.


    • Kuinkana

      Kaikki parturit ovat huoria mutta kaikki huorat eivät ole partureita.

    • Reino123456

      Itse käyn aamupäivällä ja harvemmin on joutunut jonottelemaan, hetken jos joutuu istumaan niin en koe tuota suureksi ongelmaksi. Parin viikon välein käyn siistimässä, joten ei tule yhdelle kerralle kovin suuri hinta. hyvä palvelu, mukava henkilökunta.

    • JenkkisiiliKouvola

      Otin tuonne perusjäsenyyden, tänään ainakin pääsin suoraan tuoliin kun päivällä poikkesin pään siistimässä.

    • Tyytyväinenasiakas

      Liikkeen nettisivuilta voi kännykällä seurata mikä on jonon tilanne.

      • EiTyytyväinenAsiakas

        Kouvolassa on yli 200 parturia. En varmasti mene enää ikinä kuuntelemaan vittuilua M-Roomiin. Kaksi kertaa kävi akat sanomassa että sun vuoro seuraavana ja sitten ovi käy ja eiku vaan jonon ohi. Tästä on jo useampi vuosi mutta mulle ei vittuile sama parturi useampaan kertaa.


      • lueks

        Aivan ok että me varakkaammat mennään ohi. Rahvas joutaa odottamaan.


    • truthist

      Heteroille tiedoksi, että M-room on ns. "miestenmiehille" suunnattu paikka. Ei siis kannata eksyä sinne, ellette sitten todella halua säikähtää.

      • Wtf6

        Nyt olet sekoittanut sen gay-roomiin.. mahtoivat ihmetellä kun hiustenleikkuuta kysyit? Ilmeisesti sait sielläkin hiuksesi leikattua?


    • JenkkisiiliKouvola

      Otin tuonne kortin ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen.

    • Terkkujatytöille

      Nättejä tyttöjä on tuolla hommissa, mielelläni käyn tuolla mahdollisimman usein.

      • tumpelo..87

        Sama täällä antasitpa toosaa yhtä jalo mielisesti ko mulliganssissa..=)


    • poikkii

      Ja Elluuu......hinta korkea mut osaa hommansa...tosin ei parturin hommaa

    • tumpelo..87

      Lisä hinnasta toosan vilautus??=)

    • Anonyymi

      paska parturi

    • Anonyymi

      M-Room on kuin luokkayhteiskunta. Rikkaammat pääsevät jonon ohi ja nauttimaan vähän ekstraa kun taas köyhän pitää odottaa ja odottaa ja katsella kun muut ohittavat.
      Muutaman kerran olen ilman korttia käynyt kun nähnyt että paikalla ei jonoa, aika nopeastihan ne tukan leikkaa ja huomaa että työnantaja on selvästi antanut tietyn minuuttimäärän mitä enempää ei yhteen asiakkaaseen saa käyttää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe