Voisiko kiltti joku ennustaja katsoa tulevaisuuteni?
Elin monta vuotta huonossa parisuhteessa jossa toinen osapuoli ei halunnut enää lisää lapsia.
Sainkin täältä vastauksen että tulen eroamaan, ja vaikka en itse uskonut siihen, niin niin kyllä kävi:)
Nyt olen löytänyt uuden ihanan miehen ja me molemmat toivomme perheenlisäystä<3
Olemme yrittäneet mutta ei vaan onnistuu..
Kannattaako vielä yrittää ja toivoa??? Niin paljon toivon meille yhteinen lapsi !
Kiitos etukäteen vastausta!
Voiko joku ennustaja auttaa?
6
111
Vastaukset
- toivossaelään
Pyydän vielä, voiko joku katsoa?
- itsekokenut
Mene munasarja varjoaine röngeniin. avautuvat.
- kfkkh
EI VOI
- Kristallikello11
Kyllä, tulette vielä saamaan lapsen, saan esille tässä kevään ajan, aurinkoisen ilman kun sinä olet raskaana ja koen, että nautit elämästäsi täysillä. Ei ole syytä vaipua epätoioon, mutta kannattanee käväistä asiantuntijalla saamassa pieni apukeino, jonka ansiosta raskaus onnistuu. Eli lopeta stressaaminen asiasta, niin kaikki käntyy hyvin. <3
-Kristallikello-- Toivossaelään
ISO KIITOS sun vastauksesta<3
Nyt on kyllä todella helpottunut olo:)
Varaan meille heti ajan asiantutijalle!
- Uranustyttö
Hei!
Miltä tulevaisuus näyttää ihmis-suhde rintamalla? Olen odottanut jo kauan...ja muutakin jos näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765