Voisiko kiltti joku ennustaja katsoa tulevaisuuteni?
Elin monta vuotta huonossa parisuhteessa jossa toinen osapuoli ei halunnut enää lisää lapsia.
Sainkin täältä vastauksen että tulen eroamaan, ja vaikka en itse uskonut siihen, niin niin kyllä kävi:)
Nyt olen löytänyt uuden ihanan miehen ja me molemmat toivomme perheenlisäystä<3
Olemme yrittäneet mutta ei vaan onnistuu..
Kannattaako vielä yrittää ja toivoa??? Niin paljon toivon meille yhteinen lapsi !
Kiitos etukäteen vastausta!
Voiko joku ennustaja auttaa?
6
147
Vastaukset
- toivossaelään
Pyydän vielä, voiko joku katsoa?
- itsekokenut
Mene munasarja varjoaine röngeniin. avautuvat.
- kfkkh
EI VOI
- Kristallikello11
Kyllä, tulette vielä saamaan lapsen, saan esille tässä kevään ajan, aurinkoisen ilman kun sinä olet raskaana ja koen, että nautit elämästäsi täysillä. Ei ole syytä vaipua epätoioon, mutta kannattanee käväistä asiantuntijalla saamassa pieni apukeino, jonka ansiosta raskaus onnistuu. Eli lopeta stressaaminen asiasta, niin kaikki käntyy hyvin. <3
-Kristallikello-- Toivossaelään
ISO KIITOS sun vastauksesta<3
Nyt on kyllä todella helpottunut olo:)
Varaan meille heti ajan asiantutijalle!
- Uranustyttö
Hei!
Miltä tulevaisuus näyttää ihmis-suhde rintamalla? Olen odottanut jo kauan...ja muutakin jos näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597