Aloitin viikko sitten. Kamala humina koko aja päässä ja finnejä ilmestynyt otsaan molemmille puolille, mulla ei ole ollut siellä ikinä! Onko muilla tullut pahaa oloa siitä? Aloitin 10, nyt siirsin viikon käytön jälkeen 20...
LIothyronista kokemuksia
2
137
Vastaukset
- vähän_ja_hitaasti
Lääke lienee Liothyronin (Takeda Pharma, Norja) ja onhan aito apteekista ostettu?
Ei bodarikanavista hankittu?
Eräällä ulkomaisella palstalla joku kertoi aloittaneensa kahdeksasosalla 25ug:sta.
Suomessa myyty on 20ug jonka neljänneksellä aloitetaan ja nostetaan 2...6 viikon jälkeen
Kiistellympi asia on Thyroxinin vähentämistarve. Kolminkertaisesti Lio-määrä.
Verikokeista T4v ja T3v selviää ollanko sopivasti viitealueen yläosassa - liian_nopeasti
Ap, nostat annosta liian nopeasti. Yleensä aloitetaan ensimmäisinä päivinä aamulla 5 mikroa eli 1/4 Liothyronin tabletista. Sitä pidetään viikko, ja jos kaikki on hyvin, niin toisella viikolla voi ottaa keskipäivällä toisen 5 mikroa. Thyroxinia on täytynyt laskea ennen.
Sitten mennään tällä 5 5 pari-kolme viikkoa ja sitten labrat. Jatko olon ja labrojen mukaan. Ei lääkettä labra-aamuna vaan vasta labrojen jälkeen. Nyt nostat liian nopeasti ja saat sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904