Kestääkö Avensis 2.0 diesel

mikämikämik

Kestääkö vm 2013 Avensis 2.0 diesel?
Bmw kone myöhemmissä, joka on kovetuksi osoittautunut.

9

5273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 860tkm

paras moottori ikinä. mulla 860tkm tkm ajettu avensis diesel d4d entinen taksi ja ihan normihuolloilla menty.

• mikämikämik

No onpas ajettu loihakkaasti, 215000 km vuodessa?

• Paskinkoneikinä
        mikämikämik kirjoitti:

No onpas ajettu loihakkaasti, 215000 km vuodessa?

Hei, se viimeinen numero tarkoittaa satoja metrejä.

Vaihtoiässä alkaa silti olemaan.

En kyllä tojon dieseleihin kajoaisi.

• kallis.vika

BMW:n moottori on se 1,6 diesel. Noi Toyotan omat tuppaa olemaan kansivikaisia turhan pienillä kilometreillä.

• avemies

Ne kansiviat Toyotan dieseleissä on lähes poikkeuksetta käyttäjien aiheuttamia. Kestävyydeltään tämän hetken parhaita dieseleitä. Kansiviat kuuluu lähinnä Peugeotin ja VW:n dieseleihin ei Toyotan.

• SurkeimpiaDieseleitä
        avemies kirjoitti:

Ne kansiviat Toyotan dieseleissä on lähes poikkeuksetta käyttäjien aiheuttamia. Kestävyydeltään tämän hetken parhaita dieseleitä. Kansiviat kuuluu lähinnä Peugeotin ja VW:n dieseleihin ei Toyotan.

Valitettavasti ne ei ole käyttäjien aiheuttamia, vaan rakenteellinen heikkous.

• AvellaEiAjeta

Huvittaa nämä suoli24:n kahdekaansataatihatta ajetut. Sellaisia ei oikeasti ole. Rautalohkolla saattoi ajaa useamman satatuhatta mutta Toyotan kori lahosi ympärilltä. Alumiinilohko on niin heikko rakenteeltaan että jopa vw:n koneet kestää pitempään.

Katsopa Nettiautosta tai mistä nyt haluat...yli500t ajettuja ei montaa ole eikä nekään uusimuusimpia malleja.

• D4Deikelpaa

D4D:n ongelmat ei nyt ratkea sillä että palstalla väännetään juupas-eipäs informaatiosotaa ja disinformaatiota miljoonan ajetuista. Googglettamallahan tuo selviää: tämän hetken pahimpia pommeja ovat SEKÄ VW- ryhmän TSI:t että Toyotan D4D:t.

Jos kestävää dieseliä haetaan niin se ei ole D4D. Toyokin on todennut että uutta Hiacea ei enään Toyotan osaamisella synny vaan myy omanaan PSA:n tekemää pakua.

• kysyvä

Googlettakaa Itävallan Taxi Wienissä ja katsokaa sieltä taxien ajokilometrit. Yksi merkki ja malli on omilla kilometriluvuilaan. Itse olen käyttänyt niitä taxeja lukuisia kertoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4600
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2662
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      886
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      849
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe