kesäkuun 2017 jälkeen tutkineet ja arvioineet polveani jossa on eturistiside sekä kierukka suunnilleen tuhoutuneet , ja alettiin harkitsemaan tekoniveltä. Kuitenkin ihmetyttää kun kolme Hus ortopedian lääkäriä kaikki kumoavat toistensa diagnoosin, viimeksi peijas sairaalassa lääkäri antoi ymmärtää että on aivan turhaan lähete tehty Töölöstä sinne . Hän ei edes tutkinut paljasta polvea vaikka kerroin kuinka tuskainen jalka on , polvi on mm tosi turvoksissa ollut jo yli 4kk ja kysyin voisiko sieltä poistaa nestettä pois, mutta ei kuulemma kun voi mennä bakteeri. Totesi vaan että ei se sinun syy ole kun tänne lähetettiin, halusivat vaan Töölöstä pois eikä tehdä hoito päätöstä.
HUS ortopedit ovat
tuskainenpettymys
2
343
Vastaukset
- Mietintuoss
Eihän nivel ole vielä kulunut, et ymmärtäisin ettei sinne vielä tekoniveltä laiteta. Luulisin, että kierukka voidaan korjata ja eturistisiteitä myös. Hoitaa kuitenkin pitäisi mitä pikimmin.
- töölövaipeijas
Onkohan hoitavan ortopedin omatunto herännyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815