Korean Impotent Automotive=KIA

Köyhienihmistenauto

Eikös se siitä tule ja siksi vanhukset tykkää kiasta? Ehkäpä se itseäkin alkaa kiinostaa kun 60 lätkä lävähtää.

18

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhienihmistenauto

      Lähinnä siksi, että nykyisen ilmoituksen mukaan, mulla olisi luottotiedot vihdoin kunnossa samana vuonna, kun tulee 60 vuotta täyteen. Jospa sitten saisin rahoitusyhtiältä vihdoin myönteisen rahoituspäätöksen uuteen Kiaan.

    • Köyhienihmistenauto

      Enpä taida sittenkään elää kuusikymppiseksi näillä elämäntavoilla(keskaria lähikaupasta joka päivä, ja taas kotiin tietsikan ääreen provoilemaan, päivästä toiseen) Joten taitaa se KIAkin jäädä ikuiseksi haaveeksi muista autoista puhumattakaan.

    • EiNiinKauheenKöyhä

      Paljonkos ketjun aloittajalla on ikää ?
      Meillä on perheen kakkosautona Kia ceed ja erittäin tyytyväinen siihen olen.
      Mieluummin pidän sen sata tonnia pörssiosakkeista poikimassa rahaa
      kuin että sijoittaisin sen kalliiseen autoon jonka arvo tippuu tonneja vuodessa.
      Ehkä olen tyhmä, mutta en nyt itseäni kauhean köyhänä pidä

      • Autoll

        Sama täällä. Mitä enempi ikää ja varakkuutta on vuosien mittaan kertynyt, niin sitä vähempi auto status esineen kiinnostaa


    • kerro_lisää

      Pystytkö varmuudella sanomaan ettei Toyotasta tykkäävissä ole enemmän impotentteja ja vanhuksia?

    • MrRobotoHeiVaan

      Kjeh kjeh, tähän on yhtä hauska kuin HIFK - homot ilman fyysistä kuntoa - kjäh kjeh!

    • Skeidamani

      http://www.ksml.fi/teemat/autot/Mitä-tarkoittaa-sana-Volvo/121373
      Kia: Nimi tulee kiinankielisestä kirjoitusmerkistä, joka tarkoittaa suurin piirtein, että "tulee Aasiasta".

    • 45vuotta

      Ostin pojalleni Kian ylioppilaslahjaksi, kovin on tyytyväinen ollut, myös kaverit tykkää ja pesäääkin tulee.

    • Köyhienihmistenasialla

      Itse täytin juuri 55 vuotta mutta jo "viisykkösenä" alkoi KIA kiinnostaa siinä määrin että hankin Pro Cee'd GT:n.
      4 vuotta ja 60t/ km myöhemmin onkin aika siirtyä Stinger GT:n puikkoihin :D

      • Eriplaneetalta

        Stinger Gt on vain kia. Sillä rahalla saa jo BMW:n joka on oikeasti hyvä auto.


      • Olisin toki ostanut BMW:n tai jonkun muun "premium" merkin mutta kymmeniä kotimaisia ja ulkomaalaisia koeajoraportteja/videoita, testituloksia jne. Stinger GT:stä lukeneena/katselleena valintani oli äärimmäisen helppo.
        Sinunkin kannattaisi lukaista/katsella muutama...


      • Kiaonkia

        Käyppä istui siinä stingerissä ja vertaa saman hintaiseen bmw 5-sarjaan. On kyllä kia todella halpis sisustaltaan ja muutenkin kia on vaan jotenkin halpa. Kia stingereitä on pian 20 myynnissä kun aika harva maksaa tuosta halpis brändistä yli 50 tuhatta. Lisäksi kian ratti on todella halpa mittaristoineen ja siinä näkee sen viimeistelyn puuttumattomuuden. Kävin stingeriä katsomassa muttei siinä tarvinnut miettiä sen enempää kumman haluaa, kia on vaan kia eikä sitä kukaan arvosta.



      • Laatu_ja_takuu_yhdessä
        Eriplaneetalta kirjoitti:

        Stinger Gt on vain kia. Sillä rahalla saa jo BMW:n joka on oikeasti hyvä auto.

        Jos on näin paljon rahaa käytettävissä auton hankintaan kuin mitä Kia Stinger maksaa, niin ei kai kukaan mitään bmv:tä enää osta...


    • kaikenkokenut

      Taitaa aloittaja olla kovin kiinnostunut näistä impotenttijutuista, olisikohan sukuvika?
      Vanhemmat ihmiset ovat kokeneita ja eivät pistä rahansa paskaan.

      • Keijjjo

        Aivan. Minä vanhempana ihmisenä valitsin mercedeksen kun siinä tietää mitä saa eikä tarvitse todistella. Ja arvo säilyy. Kia on vähän kun valitsisit vaimoksesi sen kaikkein lihavimman ja koittaisit väittää sitä kauneimmaksi ja parhaaksi ajaa. Totuuden me kuitenkin kaikki tiedämme.


    • AutoVaihtooni

      Jos takaluukussa lukee KIA, niin se tarkoittaa:

      (A)Köyhien Ihmisten Auto
      (B)Köyhä - Iänkaikkisesti Aamen

      • KomeeIhmeAasiasta

        Unohdit nämä:

        Korjaa Ite Autos
        Killed In Action
        Kusi Ihme Aasiasta
        Kasattu Ilman Aikuisia
        Korean Insinöörien Alennustila


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe