Moikka! Oon kohta viistoista täyttävä tyttö ja haluisin käydä salilla. Voiko honkalan salille tulla, vai häiritteekö se jotain:)? Pikkupainoja yms käyttelisn...
honkalan kuntosali?
8
3263
Vastaukset
- sdddda
Honkalan liikuntasali on käytettävissäsi. Sinne vaan!
- Työntekijä
Tervetuloa vaan..
- pasdasda
Näinkö on Honkalassa täysin ilmanen ja hyvä punttis, mutta viereen rakennettu uus ja maksullinen vetää paremmin porukkaa?
- Bekka79
Niin ihan hyvä varmaan että se porukka menee sinne ja pysyy siellä :)
- EiPelkoa
Kai sinnekin jo uskaltaa mennä kun Satalinna tyhjeni.
- muutama
mekkapyllistelijä käy kumartelemassa epäjumaliaan eli ei sen enempää kuin silloinkaan kun musulinnassa oli valot päällä joka ikkunassa ja savu nousi piipusta.
- pariapillerikauppiasta
kun muistaa hieman varoa eikä mene niien kanssa mihinkään syviin vesiin eikä liity jengeihin, siis "jengeihin"...perustervettä etäisyyttä..niin kyllä se siitä.
- Näinonnäinon
pariapillerikauppiasta kirjoitti:
kun muistaa hieman varoa eikä mene niien kanssa mihinkään syviin vesiin eikä liity jengeihin, siis "jengeihin"...perustervettä etäisyyttä..niin kyllä se siitä.
Ei ole varmaan pillereitä pyörinyt harjavallan saleilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066