Olen 14 vuotias poika ja minulla on 46 jalka että olisi mukava että kasvun voisi jotenkin lopettaa koska en oikeen tykkää kun jalka on niin paljon isompi entä ikäisilläni ja en haluaisi että se kasvaisi enään
Voiko pojan jalan kasvua lopettaa
4
400
Vastaukset
- Talventonttu
Hei, ei kyllä ole mitään mikä estäisi jalankasvua, mutta älä sure, kenkiä kyllä löytyy, ainakin Hesasta isojalkaisten kaupasta. Tsemppiä sinulle paljon! <3 Naisiakin on joilla on jopa 45 numeroinen jalka, ei sekään helppoa ole. On miehiä joilla on jopa 52 numeroinen jalka, tukevasti pysyy pystyssä kun on pinta-alaa.
Kerro kun saat vastauksen.
Sitä ennen rupea harrastamaan uimista. Siinä isot jalat on etu. Vähän kuin pituus koripallossa.- Jumbojalka
No mä oon 12-vuotias tyttö ja mul on 42 jalkakoko ja se vaan kasvaa kokoajan ja mun 42 kokoset kengät on jo pienet, mutta ei siitä oo haittaa muutaku ulkonäös. Siitä on hyötyy juoksemises, uinnis, hyppimises ja siis melkee kaikesta. Älä huoli se on vaa hyödyksi!!!
- jalkalekuri
Ruosteisilla saksilla saat varpaat aika näppärästi irti, että tota jos munaa on niin suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708