En pysty sanomaan nainen tätä kenellekään

entistenvuoksiedes

Eikä se mainitsemani ole ainoa syy herkkyydelle. Perjantaina lääkäri soitti. Hyvin epämieluisa puhelu :/ Joten hieman inhimillisyyttä tarvitsisin. Kyllä tästä vielä noustaan. Vaikeat ajat edessä.

18

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitämies

Mikä sinulla on? :/

• entistenvuoksiedes

Koepalan perusteella ei pystytty sanomaan että kyseessä ei olisi syöpä. Mutta lääkäri ei halunnut antaa liian positiivista kuvaa. Toinen palanen vielä tarvitaan.

• mitämies
        entistenvuoksiedes kirjoitti:

Koepalan perusteella ei pystytty sanomaan että kyseessä ei olisi syöpä. Mutta lääkäri ei halunnut antaa liian positiivista kuvaa. Toinen palanen vielä tarvitaan.

Toivotaan parasta. Toivottavasti paranet mikäli sinulla on syöpä. Älä luovuta. Olen kyllä huolissani ja toivon sinulle kuka oletkaan kaikkea hyvää.

• Voieiiiimikäon

Nyt heräsi huoli. Voimia!!! Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin. Haleja!

• Etoleyksin

Puhu, puhu hyvä mies! Mä toivon että puhut siitä. Kyllä sitä ymmärrystäkin löytyy. ❤

• KirjoitanNyt

En sano tätä muille. Kohtasin saatanan ollesani nuori, Näin silmilläni kahtena eri kertana. Salaiauuteni, josta en ole kwrtonut muille.
      Kerro tuo asiasi kyseiselle ihmiselle,.

• olenpahoillanienjaksa

Minulla ei ole elämänhalua koska en siedä yhdenkään ihmisen puuttumista elämääni. En todellakaan jaksa ajatella muita kuin itseäni ja omia lapsiani. Takana liian monta huonot vuodet!

• toivon.parasta

Voimahalaus sulle!
      Tosi rankkaa.
      Toivon vierellesi oikeita ystäviä.
      Enkeleitä!

• Elluhalloyb

Mä sanon syöpää saatanaksi...perhanan perhana..mä kiroon ain kun kuulen syövästä...
      Jos on syöpää ...
      Sä alat taistelee.muista asenne...positiivius...
      Et ikinä anna periks...
      Suomessa hyvät hoidot...
      Kyl se siint... ..jos syöpää...
      Virtuaali halaus....

• nytkösesitmeni

Maksasiko sanoi poks?

• Jaksat sinä miehenä, olenhan minäkin jaksanut naisena, useampaankin kertaan kuulla että valitettavasti jälleen on samat toimenpiteet tehtävä. Satuttaahan se, joka kerta lyö lujaa, mutta tässä vaan porskutan, ja voin tällä hetkellä ainakin hyvin.
      Älä lannistu, ole vahva ja hae vaikka ihminen joka jaksaa kuunnella, ja kulkea rinnallasi, sillä sitä sinä nyt tarvitset.

• Koettelemus

Kaikenlaista tapahtuu mutta se ei ole este ystävyydelle. Kerro se hänelle henkilökohtaisesti, ei syvällinen nainen hylkää.

• Bamselainen

Kyllä sinun tulee kertoa asiasta läheisillesi. Tarvitset tukea järkytyksessäsi ja mahdollisissa jatkotoimissa. Jymyhunajaa täältä sinulle!

• Ikävätieto

Mutta täältä sinua kukaan ei voi tunnistaa eikä antaa myötätuntoa eikä inhimillisyyttä.

• mullaluulosairas

Ikävä yhtä ihmistä kohtaan on kova. Kirjoittelen tänne aika paljon. Myös vauva palstalla kirjoitan vaikka olen mies. Olen naimisissa mutta en rakasta vaimoani. Itsekäs vaimo ei halua erota. Uhkailee viemällä lasten tapaamisoikeuden jos lähden liitosta. En tiedä mitä teen?

• neutraalistinyt

Yritä elää vaimosi kanssa neutraalisti siihen saakka kunnes lapsenne ovat täysi-ikäisiä ja sitten teet elämässäsi ratkaisun. Tapaamisoikeuden poisottaminen on hirveä asia, vaikka ei sitä nyt ihan noin vain viedäkään. Hae elämään iloa lapsista, ole heidän kanssaan sekä hae iloa muista asioista. Parisuhdeterapiastakin voisi myös olla apua tilanteessanne.

• Eikivaa

Mutta jotenkin ei tuntunut ihan kivalle tuokaan että nyt tarvisin inhimillisyyttä, tarkoittaako tuo piikkiä naista kohtaan ettei ole sitä ollut vai mitä ja ellet mitään kerro niin eipä tuo mistään tiedä mitään. Onko sitä inhimillisyyttä ollut aiemmin molemmin puolin ja jos on niin miksi sitä nyt ei olisi.
      Mutta tänne viestisi hautautuu eikä kukaan tämän perusteella tiedä yhtään mitään.

• Lääkärieisoita

Mulla on luulosairaus. Kirjoittelen tänne ja sitten vastailen aloituksiini takaisin. Välillä miehenä ja välillä naisena. Mulla ei ole töissä muuta tekemistä, niin kirjoittelen ikävissäni tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe