Ehkä haluaisin pois. En tiedä.
Tuuli hyväilee kasvojani. Kuvittelen kädet iholle.
Huulet. Intohimon, nopeat tuliset liikkeet.
Kuka hän olisi.
Haaveitteni kohteet hupenivat.
Rämmin unissani
eksyn eikä mikään muutu.
Et halua minua.
Et halua ja siirrät käteni pois.
Tuskin muistan mitä voisi olla.
Mitä oli.
Joskus itken vähän.
Ehkä tosiaankin haluaisin pois.
Huomenna tai joku päivä
lähden ja jätän sinut
löydän rannalta eksyneen suudelman.
Laiturilla
C.G
5
214
Vastaukset
- C.G
kun kukaan ei kuule
ei voi sanoa
voi vain kirjoittaa
sinisiä sanoja illan virtaan
aina yksin Hyvä runo... etenkin tuo loppu !
- C.G
Kiitos dolan . Haparoivia yrityksiä palata vanhan kirjoitusharrastuksen pariin monen vuoden tauon jälkeen . Hyvää joulua sinulle :)
C.G kirjoitti:
Kiitos dolan . Haparoivia yrityksiä palata vanhan kirjoitusharrastuksen pariin monen vuoden tauon jälkeen . Hyvää joulua sinulle :)
Kiitos myös Sinulle kuin : Hyvää Joulua ... runosi herätti runoilemaan : Runot puolelle !
- C.Green
Hyvää uutta vuotta Dolan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034