Ehkä haluaisin pois. En tiedä.
Tuuli hyväilee kasvojani. Kuvittelen kädet iholle.
Huulet. Intohimon, nopeat tuliset liikkeet.
Kuka hän olisi.
Haaveitteni kohteet hupenivat.
Rämmin unissani
eksyn eikä mikään muutu.
Et halua minua.
Et halua ja siirrät käteni pois.
Tuskin muistan mitä voisi olla.
Mitä oli.
Joskus itken vähän.
Ehkä tosiaankin haluaisin pois.
Huomenna tai joku päivä
lähden ja jätän sinut
löydän rannalta eksyneen suudelman.
Laiturilla
C.G
5
278
Vastaukset 5
- C.G
kun kukaan ei kuule
ei voi sanoa
voi vain kirjoittaa
sinisiä sanoja illan virtaan
aina yksin Hyvä runo... etenkin tuo loppu !
- C.G
Kiitos dolan . Haparoivia yrityksiä palata vanhan kirjoitusharrastuksen pariin monen vuoden tauon jälkeen . Hyvää joulua sinulle :)
C.G kirjoitti:
Kiitos dolan . Haparoivia yrityksiä palata vanhan kirjoitusharrastuksen pariin monen vuoden tauon jälkeen . Hyvää joulua sinulle :)
Kiitos myös Sinulle kuin : Hyvää Joulua ... runosi herätti runoilemaan : Runot puolelle !
- C.Green
Hyvää uutta vuotta Dolan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516