En meinaa löytää mistään Brunbergin lakritsitoffeeta. Osaako joku sanoa missä kaupassa niitä voisi olla? Onko joku jopa ostanut niitä jostain Tampereelta?
Arvostaisin kovasti apua etsintöihin! :)
Brunbergin lakritsitoffeeta?
14
130
Vastaukset
- Mnjam
Soita Brunbergille ja kysy. Ostaisin kyllä minäkin
- ggggggggg
En ole nähnyt niitä missään täällä, siksi ostan niitä aina Brunbergin tehtaanmyymälästä Porvoosta ohikulkiessani ,nammm .
- Mnjam
Kyllä ne täälläkin kaupaksi menisi.
- JääKiinniHampaisiin
Helvetin hyvä ettei löydy! Kaikki toffee on p*skaa.
- Myrkkyvä
Ja lakritsia ei syö erkkikään...
- Oinyf
Myrkkyvä kirjoitti:
Ja lakritsia ei syö erkkikään...
Pertti syö
- niinminä
Brunbegrin suklaat ovat kaikken parhaan makuisua.pieni firma.tuotteet yleensä paska markettien alahyllyillä.kannatta maistella.
- Jbcrw
Ainakin kahvisuklaa on hyvää
- Jbrw
Jbcrw kirjoitti:
Ainakin kahvisuklaa on hyvää
Moccatryffeli
- Kun.ei.o
Jbrw kirjoitti:
Moccatryffeli
Ei saa enää mistään Tampereella
- hakevakyllälöytää
Eikös tuo paikallinen sokosherkku muka myy? Tai joku hyvin varusteltu karkkipuoti? Ja jos ei manselaiset ole ottaneet valikoimaansa, niin netistä yleensä löytää.... esim urjalan makeistukku tai foodie.
- Ei.missään
Missä on hyvin varustettu karkkipuoti?
Hämeenkadulta Stockmannin lehti/makeiskioskista.
Mainio on maku, mutta toki suosittelen mieluummin Brunbergin sokeritonta suklaata (ainakin Prismassa).- bruuuu
Pieni firma tuotteet yleensä paskamarkettien alahyllyllä.Parhaan makuisia tuotteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416