Hei,
Olen vantaalla asuva ja juuri aloittanut Perfect Home sisustustuotteiden tuote-esittelijänä. Perfect Home on pohjoismaiden suurin sisustustuotteiden kotimyyntifirma. Tuotteet ovat erittäin kauniita ja laadukkaita ja mallisto uudistuu 3 kertaa vuodessa ja on aina ajantasalla.
Nyt olisinkin emäntiä vailla. Olisiko sinulla kiinnostusta lähteä emännäksi? Tulisin hyvin mielelläni esittelemään tuotteita Sinun kotiisi, yrityksellesi tai muuhun ennalta sovittuun paikkaan. Emäntänä Sinulla on myös mahdollisuus saada tuotteita täysin veloituksetta ja tämän lisäksi haluamiasi tuotteita puoleen hintaan.
Jos olet kiinnostunut itse Perfect Home tuotteiden tuote-esittelijän tehtävästä, kerron sinulle mielelläni lisää. Autan sinua myös liittymään ihanaan super tiimiimme. Tuote-esittelijänä sinulla on myös mahdollisuus päästä kaksi kertaa vuodessa ulkomaille yhdessä koko tiimin kanssa. Ulkomaanreissut ovat aina inspiroivia ja täynnä mukaansatempaavaa toimintaa.
Onko tuotteet sinulle jo entuudestaan tuttuja? Ei hätää jos ei ole, pääset tutustumaan ihaniin tuotteisiimme tästä linkistä https://perfecthome.com/fi/
Jos kiinnostuit voit ottaa minuun yhteyttä facebookin kautta liittymällä ryhmään Marikan Perfect Home ystävät tai lähettämällä viestiä osoitteeseen [email protected]
Ystävällisin terveisin
Marika Granlund
Perfect Home tuote-esittelijä
Perfect Home Sisustustuotteet
HopeaSiipiDesign
0
342
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413