Hei,
Olen vantaalla asuva ja juuri aloittanut Perfect Home sisustustuotteiden tuote-esittelijänä. Perfect Home on pohjoismaiden suurin sisustustuotteiden kotimyyntifirma. Tuotteet ovat erittäin kauniita ja laadukkaita ja mallisto uudistuu 3 kertaa vuodessa ja on aina ajantasalla.
Nyt olisinkin emäntiä vailla. Olisiko sinulla kiinnostusta lähteä emännäksi? Tulisin hyvin mielelläni esittelemään tuotteita Sinun kotiisi, yrityksellesi tai muuhun ennalta sovittuun paikkaan. Emäntänä Sinulla on myös mahdollisuus saada tuotteita täysin veloituksetta ja tämän lisäksi haluamiasi tuotteita puoleen hintaan.
Jos olet kiinnostunut itse Perfect Home tuotteiden tuote-esittelijän tehtävästä, kerron sinulle mielelläni lisää. Autan sinua myös liittymään ihanaan super tiimiimme. Tuote-esittelijänä sinulla on myös mahdollisuus päästä kaksi kertaa vuodessa ulkomaille yhdessä koko tiimin kanssa. Ulkomaanreissut ovat aina inspiroivia ja täynnä mukaansatempaavaa toimintaa.
Onko tuotteet sinulle jo entuudestaan tuttuja? Ei hätää jos ei ole, pääset tutustumaan ihaniin tuotteisiimme tästä linkistä https://perfecthome.com/fi/
Jos kiinnostuit voit ottaa minuun yhteyttä facebookin kautta liittymällä ryhmään Marikan Perfect Home ystävät tai lähettämällä viestiä osoitteeseen [email protected]
Ystävällisin terveisin
Marika Granlund
Perfect Home tuote-esittelijä
Perfect Home Sisustustuotteet
HopeaSiipiDesign
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865