Minulla on käytössä Hp pavilion win 10. kannettava.
Onglema on wifi kanssa. koneessa toimii wifi kun se on latauksessa, muuten ei.
Mikäs on vikana....?
wifi toimii silloin ku kone on latauksessa
4
140
Vastaukset
- kysyä_sopii
Saako akun irti?
Että onko tilanne todellisuudessa niin että wifi toimii verkkovirralla muttei akulla?
Voisiko syy mahdollisesti olla laitteen virrankäyttöasetuksissa, vai onko akku mennyt jo tai menossa huonoon kuntoon?- hp-pavilion
toimii verkkovirralla, akku on alkuperainen ja uusi.
- hfjshjf
Virransäästöominaisuus. Osa toiminnoista putoaa käytöstä, kun virransaanti ei ole riittävä.
Joa akku ei ole sökö, katso virransäästön asetukset. - Anonyymi
Eikös käykin niin,että kun otat laturin irti niin kuvakin himmenee, kun virransäästö astuu peliin. itse olen sen huomannut.
Jos mahdollista niin pidä kone latauksessa. tai poista virransäästö käytöstä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199