Olin preleistä pois tänään... Mitä siitä mahtaa seurata? On kyllä terveydenhoitajan poissaolo todistus...
poissa preleistä
6
1536
Vastaukset
- kallis
ei niist preleist kannata tollee stressata. ei ne oo mitkää kirjotukset kuitenkaa.
kyl sen nyt jotenki voi uusii tai tuskin mikään sun numero ny siit riippus ja blaaaaaah. - Oppiorava (ei kirjautuneena)
Minä olin viime vuonna pois ruotsin preleistä ilman mitään todistuksia. Siitä ei seurannut mitään muuta kuin että kurssisuoritus jäi saamatta (oli nimittäin kursin kokeena se).
- prelit
muka pakollisia? ei ainakaan meidän lukiossa ellei sitten todella ole samalla jonkun abikurssin kurssikoe...
- ...
prelit kirjoitti:
muka pakollisia? ei ainakaan meidän lukiossa ellei sitten todella ole samalla jonkun abikurssin kurssikoe...
Meillä ainakin ohjeet oli että kaikki jotka kirjoittavat nyt osallistuvat preleihin...
Mulla ei nyt ollu enkun kurssia joten mitää vahinkoa ei ole sattunut siis...? Toivottavasti.
- vit...jattaa
olisi pitänyt minunkin jäädä pois pitkän matikan preleistä, voi perk...öllös että oli vaikee verrattuna ed. yo-kokeisiin.
- Matikisti
Ne edelliset yo-kokeet olivatkin kai kautta aikojen kaikkein helpoimmat. Tekivät niistä ällöttävän helpot niiden edellisten hirmuvaikeiden kokeiden jälkeen. Niihin ei todellakaan kannata verrata yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 611110
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43831
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610