Heikki Koskelon suhdesoppa

Lieneekö

Heikillä taas uus muija kierroksessa,moneskohan tuokin elämänsä aikana!! Seiskassa oli että esitellyt mielitiettynsä lapsilleen,voi lapsiparat kun uus äitipuoli taas tulossa elämään! Mikä siinä Heikissä niin vetää puoleensa,mainetta sillä ei ole enää yhtään.

42

4241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiutelias

      Mitäpä se kellekään kuuluu minkälainen nainen Heikillä on. Heikki on ihan tavallinen ihminen niinkuin me muutkin. Laulaa helvetin hyvin.

      • Anonyymi

        Juuei, ei kuulukkaan ELLEI itse kekkuloi lehtien palstoilla, joten silloin kuuluu!


    • 247päivää

      Tuntuupa kovasti kiinnostavan Heikin tekemiset, kateellinen?

    • epämukava

      Voi, miten ihmiset ovat ilkeitä ja kateelisija. Heikki on tavallinen ihminen. Lahjakas laulaja ja sattuu olemaan muutenkin hyvän näköinen ja symppis mies.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole kateellinen mutta aika moni meistä ei vain siedä väkivaltaa!


    • Hutihuti

      Nyt tuli huti Heikillä. Heidi oli toista maata.

    • Rikkuri

      Pitäsi se saaha nussie Heikillähii

    • Lieneeköhän

      Sinulla nuppi seonnut? Itse en kyseisen herran musiikista paljoa perusta, mutta vielä vähemmän tänne palstalle kuuluu hänen parisuhde asiat. Mieti nyt hyvä ihminen omalle kohdalle? Tai jos sinulla on yhtään selkärankaa niin käy hänelle itselleen sanomassa mielipiteesi. Turhaan täällä jauhat paskaa nimettömänä...mieti nyt.

    • Lieneekö

      minäpä olenki vanhapoika läheisriippuvainen junkkaaja vinttikamarista.

    • Claara

      7...

    • Huokaustapukkaa

      Näkyy olevan Heikki taas lööpeissä. Nyt jo astetta ikävämmissä.
      Ei sitten ole viisastunut matkan varrella. Vakava juttu?

    • AaAaAx

      Mitäs se häntäheikki nyt on tehnyt?

    • aaa-aarrrppa

      heikki on kova iskemään naisia!

    • hhhhhe

      Naisen hakkaaja

      • Häntäheikki666

        Sten


    • laulunystävä

      Vastaatko kirjoituksestasi ilmoitan Heikille tämän kun hänet nään,saa selvittää kirjoittajan

      15.3.2019 21:08 hhhhhe

      • IkäväMedia

        Tjaa että vastaako hhhhha. Olisko niin että mahdolliseen kanteeseen vastaa se, josta on mahdollinen rikosilmoitus tehty? Kysy siltä suunnalta, vastaavatko.

        Ja tiedoksesi: Asiaan vihjaavan jutun kertoi Seiska, niin että alkuperäistä kirjoittajaa ei tarvitse selvittää tämän enempää. Siis: Kirjoittaja on Seiska. Ja varmaan jutussa mainitut henkilöt tietävät ilman ilmoitustasikin, mitä heistä on kirjoitettu ja missä. Kirjoituksesta taas vastaa kyseinen lehti.

        En ole nimimerkki hhhhhe, mutta huomautan, ettei tuo nimimerkki nimennyt ketään. Siinä ei lue, että esim. Risto on naisenhakkaaja. Eli saattaa tarkoittaa Ristoa tai Penttiä tai Aleksanteria tai Gunnaria tai ties ketä.

        Haluan tällä vaan sanoa, ettei kannata uhitella sellaisesta, josta vetää vesiperän jo kättelyssä. Ja lopuksi: Keltainen media on säälimätön, julma ja ikävä. Suuntaa syytöksesi sinne.


      • Hihihihiighi

        Onko laulunystävä myös parisuhdeväkivallan ystävä?


    • laulunystävä

      No sen saa sitte nähdä mitä Heikki tuumaa.

      • IkäväMedia

        Taisi sinulta uho vähän laimentua.
        Mitäkö Heikki tuumaa. No nostaa kanteen Seiskaa vastaan. Tai sitten ei . Veikkaan, että ei.

        Ja kappas vaan. Seiska on jatkanut juttua vielä tänään.
        Eihän lehti väitä Heikistä mitään, kertoo vain mitä tämä Heikin rakas väittää tapahtuneen. Tämän Rakkaan mieli kyllä näkyy muuttuvan, kun tapahtumista kuluu aikaa, sikäli ikävä kehityssuunta.
        Heikki ei asiaa kommentoi sen enempää, kertoo vain olevansa tietoinen äntä koskevasta rikosilmoituksesta.

        Olisikohan Heikin parempi elää seuraavat viisi vuotta yksin.? Kun naisen kanssa elo tuo vaan ikävyyksiä. Parisuhde on vaikein suhde meille kaikille, tai ainakin lähes kaikille.

        Hyvä laulaja, oikeinkin hyvä. Julkikuva menossa ihan ruttuun.


    • silmätmustaksi

      Nyt se heguli varmaan suuttuu kun haukutaan hakkaajaksi. Varmaan vetää kirjoittajaa turpaan..

    • IkäväMedia

      Minä junkkaan vintillä äti pesee lakanat

    • Nyrkkeilijä

      Tollanen tyyppi tulee putkaan ton tilanteen nyrkkeilysäkkiin siis puolisoonsa. Kun tollanen asia tulee ilmi niin jotain sen pitää siitä syyttää. Valitettavan sairas ihmistyyppi.

      • Käsittämätöntätekstiä

        Jälleen kerran täytyy ihmetellä, miten ihmeessä onnistutte kirjoittamaan täysin käsittämättömiä lauseita. Mikähän tämän virkkeen ajatus on:
        "Tollanen tyyppi tulee putkaan ton tilanteen nyrkkeilysäkkiin siis puolisoon."

        Ja vielä:
        Kumpi tuossa on mielestäsi sairas, nainen vai mies, sekään ei kirjoituksestasi käy selville.


    • koskikelo
    • Igif

      Onhan tuo Koskelo ihan ylimielisen leuhka vouhottaja. Menisi oikeisiin töihin, ei tuo laulaminenkaan nyt niin kasevaa ole.

    • Feikkiposkelo

      Pumpulinyrkki

    • Sadsad

      Olin iloinen, kun Heikki sai prinssipaikan.
      Olin iloinen hänen laulutulkinnoistaan.
      Olin iloinen lukiessani hänen perheestään ja lapsistaan (3?)
      Iloni ja myötäelämiseni loppui avioerouutiseen.
      Petyin.
      Tärkeintä asiaa elämässään ei mies menestyksen osuessa pystynyt hoitamaan.
      Tai vaimo.
      Ja miten elämä on otsikoissa jatkunut....surullista.
      Maine on nyt sitten tietyn suuntainen, oli itse mies oikeasti mitä tahansa.
      Toisinkin olisi voinut ehkä uraa ja henkilösuhteita rakentaa.
      Mutta ...no....tällaisihan me kai olemme.
      Idolit osoittautuvat hajoaviksi kuviksi.

      Kaikkea hyvää kaikille. Olkaa kilttejä ja kiltisti.

    • Nyrkkisankari

      Heidi Pakarinen kertoo:

      Hän oli kuullut Heikin olevan naistenmies, mutta halusi uskoa rakkauteen.
      - Ajattelin, että tämä onnistuu ja että meidän on hyvä elää yhdessä. Elämä ei mennytkään niin kuin olin kuvitellut. Suhteessamme tapahtui liian paljon asioita, jotka koettelivat luottamustani ja uskoani. Kun toiseen ei voi enää luottaa, parisuhteelta katoaa pohja, Heidi toteaa Annassa.
      Toivo elää
      Eropäätös ei syntynyt hetkessä, mutta kaunotar vaikuttaa olevan tyytyväinen päätökseensä.

      - Ero Heikistä vahvisti uskoani siihen, että kaikkein tärkeintä on kuunnella omaa sydäntään. Jos suhde jonkun ihmisen kanssa ei tunnu hyvältä, on uskallettava lähteä. En halua enää koskaan olla huonovointinen tai yksinäinen parisuhteessa. Ilo ja hymy ovat palanneet takaisin elämääni. Siitä tiedän, että minä tein oikean päätöksen.
      Hän ei myöskään ole menettänyt uskoaan rakkauteen, vaikka onkin tullut sen suhteen varovaisemmaksi.
      - En pelkää heittäytyä uuteen suhteeseen sitten, kun sen aika on.
      https://www.seiska.fi/Uutiset/Kihlauksensa-purkanut-Heidi-Pakarinen-Annassa-Parisuhteeltamme-katosi-pohja/1124353

    • mummeero

      Joo näkkyy olevan tämä heppuli näitä raukkoja naisten kurmuuttajia, ei uo mies eikä mikkään tuommoinen phyi

    • vähänkyllästyttää

      Riittäskö tämä jo ästä tällä erää?
      Jatketaan kun/jos on aihetta.

    • Anonyymi

      Oksettava tyrkky.. Tuo takapuoli kuva

    • Anonyymi

      Seurassa(numero 14) Heidi Pakarainen antaa ymmärtää että Koskelo on ymmärtänyt antaa lemmenruoskaa myös muille naisille. Suhteessa on ollut ahdistusta ja luottamuspulaa. Yleensä pahimmat mulkkusankarit ja pillunlevittelijät ovat kaikkein mustasukkaisimpia kun epäilevät kumppaninsa tekevän samaa mitä itse touhuavat. Enkä mitenkään ota kantaa juuri tähän tapaukseen.. heh heh

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siis 49v??? Herranjestas, on ollu kovaa duunii mimmillä!


      • Anonyymi

        Heikki nähty viihtyvän miesporukassa. Ei mulla muuta. Tiedätte mitä tarkoitan. Hmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikki nähty viihtyvän miesporukassa. Ei mulla muuta. Tiedätte mitä tarkoitan. Hmmm

        Hirvimiehet nähty viihtyvän miesporukassa. Ei mulla muuta. Tiedätte mitä tarkoitan. Hmmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvimiehet nähty viihtyvän miesporukassa. Ei mulla muuta. Tiedätte mitä tarkoitan. Hmmm

        Niinhän ne saunoo kuin vapaamuurarit,hirvimiet on käsipaketissa kulkevia tiedätte varmaan miksi?


    • Anonyymi

      Jättäkääpä Heikki elämään elämäänsä.
      Hyvin lauloi, sekosi julkisuudesta. Henkinen kypsyys ei pysynyt perässä.
      No en väitä, että itsellänikään olisi...
      Ei ole kiva vanhemmille lukea juttuja poikansa "menestyksestä".
      Tai lapsille vielä vähemmän isänsä seurustelusuhteista.

      Antakaa jo olla. Mitä te saatte tästä revittelystä?

      • Anonyymi

        Se on kainuulaisten kateus joka laittaa kirjoittamaan ,sisäsiittoista porukkaa serkusten kanssa tehtyjä hörhöjä kaikki kainuulaiset.


    • Anonyymi

      Kouvolassa kuulemma nähty joku uusi häntäheikin valloitus... mahtaakohan tämäkään parka tietää kuinka kaataa ruhoja joka kylässä?!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe