Oletko sinä

kaukokaipuutakoVain

ollut kaivattuusi ikinä edes puhelinyhteydessä, tai jutellut oikein irl.? Tai viestinyt millään tavalla? Jos niin milloin olette vaikk soitelleet.

8

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenolenn

      Oltiin viimeks yhteydessä helmikuussa 2017

    • Naiseltamiehelle

      Ollaan tässä aika hiljattainkin viestitelty, soiteltu ja nähty mutta eri tarkoituksessa. Viestittely ja kohtaamiset on olleet sanotaanko sellaisia että saavat hymyn huulille (edelleen kun mietin) mut ei niissä tilanteissa ole voinut sanoa että tykkään tai että oletpa ihana. Vaikka olisin halunnut. 😉

      Nyt sit haluaisin vielä enemmän mut ei ole enää tekosyytä ottaa yhteyttä. Ainakaan mulla. Minusta hän voisi ihan korrektisti vielä kysyä miten voin tai miten menee mut mulla on vitsit vähissä sen suhteen niin sanotusti. Plääh.. 😜

    • Useasti

      Ollaan oltu päällekäin, allekain, lähes sisäkkäin. Maisteltu vähän toisiamme ja puhuttu tunteista lämpimistä

    • Lyhyestä virsi kaunis: Olen.

    • vapautan

      Av Yv

      • Mitä.kenet

        vapautatkaan?


    • tane.töyhtö.kampaus

      En tietenkään! Hassuko olet?
      Kaivattuun ei pidetä yhteyttä koskaan. Muuten kaipaus menee pois.

    • pokkapitääkait

      Olen, sain pakitkin jo, kuitenkin pakko nähä tietty määrä viikossa häntä, eikä mua haittaa siellä käydä, en avan voi näyttää tunteitani enää, toivottavasti ei ole huomannut että rakastuin, sillon kun kerroin niin en kertonut että rakastuin häneen, nyt vissiin oon sitten ajan saatossa siinä jamassa että jotenkin rakastan häntä vaikkei suhteessa ollakkaan, en halua satuttaa häntä yhtään, ja olen vaan sillain että ei uomaa että mulla tunteita, roiku en enkä mitään yritä, luulis että jo tässä ajassa ois tunteet hävinneet mutta ei siksi luulen että tää on rakkautta, harmi ettei meistä tullut mitään.
      En ole vihanen hälle enkä katkera ja autan aina jos tarvii apua tai mitä vaan, välillä vaan tuntuu että entä jos se ihminen vihaa mua sen takia kun tunteita tuli ja esitää vaan mukavaa, en ole omasta mielestä antanut aihetta että vihais, tuntuu kuitenkin siltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe