Oletko sinä

kaukokaipuutakoVain

ollut kaivattuusi ikinä edes puhelinyhteydessä, tai jutellut oikein irl.? Tai viestinyt millään tavalla? Jos niin milloin olette vaikk soitelleet.

8

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenolenn

Oltiin viimeks yhteydessä helmikuussa 2017

• Naiseltamiehelle

Ollaan tässä aika hiljattainkin viestitelty, soiteltu ja nähty mutta eri tarkoituksessa. Viestittely ja kohtaamiset on olleet sanotaanko sellaisia että saavat hymyn huulille (edelleen kun mietin) mut ei niissä tilanteissa ole voinut sanoa että tykkään tai että oletpa ihana. Vaikka olisin halunnut. 😉

Nyt sit haluaisin vielä enemmän mut ei ole enää tekosyytä ottaa yhteyttä. Ainakaan mulla. Minusta hän voisi ihan korrektisti vielä kysyä miten voin tai miten menee mut mulla on vitsit vähissä sen suhteen niin sanotusti. Plääh.. 😜

• Useasti

Ollaan oltu päällekäin, allekain, lähes sisäkkäin. Maisteltu vähän toisiamme ja puhuttu tunteista lämpimistä

• Lyhyestä virsi kaunis: Olen.

• vapautan

Av Yv

• Mitä.kenet

vapautatkaan?

• tane.töyhtö.kampaus

En tietenkään! Hassuko olet?
      Kaivattuun ei pidetä yhteyttä koskaan. Muuten kaipaus menee pois.

• pokkapitääkait

Olen, sain pakitkin jo, kuitenkin pakko nähä tietty määrä viikossa häntä, eikä mua haittaa siellä käydä, en avan voi näyttää tunteitani enää, toivottavasti ei ole huomannut että rakastuin, sillon kun kerroin niin en kertonut että rakastuin häneen, nyt vissiin oon sitten ajan saatossa siinä jamassa että jotenkin rakastan häntä vaikkei suhteessa ollakkaan, en halua satuttaa häntä yhtään, ja olen vaan sillain että ei uomaa että mulla tunteita, roiku en enkä mitään yritä, luulis että jo tässä ajassa ois tunteet hävinneet mutta ei siksi luulen että tää on rakkautta, harmi ettei meistä tullut mitään.
      En ole vihanen hälle enkä katkera ja autan aina jos tarvii apua tai mitä vaan, välillä vaan tuntuu että entä jos se ihminen vihaa mua sen takia kun tunteita tuli ja esitää vaan mukavaa, en ole omasta mielestä antanut aihetta että vihais, tuntuu kuitenkin siltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      139
      4386
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      342
      2209
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2094
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1810
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1777
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1469
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      486
      1355
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1326
    Aihe