ollut kaivattuusi ikinä edes puhelinyhteydessä, tai jutellut oikein irl.? Tai viestinyt millään tavalla? Jos niin milloin olette vaikk soitelleet.
Oletko sinä
8
313
Vastaukset
- Nainenolenn
Oltiin viimeks yhteydessä helmikuussa 2017
- Naiseltamiehelle
Ollaan tässä aika hiljattainkin viestitelty, soiteltu ja nähty mutta eri tarkoituksessa. Viestittely ja kohtaamiset on olleet sanotaanko sellaisia että saavat hymyn huulille (edelleen kun mietin) mut ei niissä tilanteissa ole voinut sanoa että tykkään tai että oletpa ihana. Vaikka olisin halunnut. 😉
Nyt sit haluaisin vielä enemmän mut ei ole enää tekosyytä ottaa yhteyttä. Ainakaan mulla. Minusta hän voisi ihan korrektisti vielä kysyä miten voin tai miten menee mut mulla on vitsit vähissä sen suhteen niin sanotusti. Plääh.. 😜 - Useasti
Ollaan oltu päällekäin, allekain, lähes sisäkkäin. Maisteltu vähän toisiamme ja puhuttu tunteista lämpimistä
Lyhyestä virsi kaunis: Olen.
- vapautan
Av Yv
- Mitä.kenet
vapautatkaan?
- tane.töyhtö.kampaus
En tietenkään! Hassuko olet?
Kaivattuun ei pidetä yhteyttä koskaan. Muuten kaipaus menee pois. - pokkapitääkait
Olen, sain pakitkin jo, kuitenkin pakko nähä tietty määrä viikossa häntä, eikä mua haittaa siellä käydä, en avan voi näyttää tunteitani enää, toivottavasti ei ole huomannut että rakastuin, sillon kun kerroin niin en kertonut että rakastuin häneen, nyt vissiin oon sitten ajan saatossa siinä jamassa että jotenkin rakastan häntä vaikkei suhteessa ollakkaan, en halua satuttaa häntä yhtään, ja olen vaan sillain että ei uomaa että mulla tunteita, roiku en enkä mitään yritä, luulis että jo tässä ajassa ois tunteet hävinneet mutta ei siksi luulen että tää on rakkautta, harmi ettei meistä tullut mitään.
En ole vihanen hälle enkä katkera ja autan aina jos tarvii apua tai mitä vaan, välillä vaan tuntuu että entä jos se ihminen vihaa mua sen takia kun tunteita tuli ja esitää vaan mukavaa, en ole omasta mielestä antanut aihetta että vihais, tuntuu kuitenkin siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778