moi
kävin terveyskeskuksessa. Luulin olevani ikäisekseni melko ok-painossa (käytän useimmiten koon 44 vaatteita ja ikää 45), mutta painoni olikin järkyttävät 106 kg! Pituutta on 162 cm. Mittasin vyötäröni: 103 cm.
Onko täällä muita yli satakiloisia, jotka kuitenkin käyttää koon 44 vaatteita? En meinaa uskoa tuota tulosta, sillä en näytä noin läskiltä.
suunnilleen shokissa
3
274
Vastaukset
- pettääitseään
Täytyy olla erittäin joustavaa kangasta, että mahtuu. Mittataulukoissa koossa 44 vyötärö 85 cm.
- on_kapea_vyötärö
Hämmästyttävän kapea vyötärö (103 cm) mainituilla pituus 162 cm ja paino 106 kg arvoilla.
- oleeol
Onko tuossa painoindeksissä mitään järkeä? Sen mukaan mun pitäis laihduttaa semmoset 30 kg ainakin. Ulkonäön osalta se tarkoittaa sitä, että näytän aivan liian laihalta, semmoselta kuikelolta.
Tosin en usko, että se edes onnistuis, tässä iässä vaan keho panee niin paljon vastaan.
Taidan heittää koko painoindeksin mäkeen ja keskittyä siihen, että saisin tuota vyötärönympärystä
ainakin lähemmäksi 90 senttimetriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1062311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar731610Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391