Olen yrittänyt lopettaa monta kertaa, mutta aina viekkareitten iskiessä tarraudun nuuskapurkkiin. Nuuskan käytön aloitin joskus vuonna -03 ja kokeillut erillaisia nikotiinipurkkia ym, valmisteita, mutten ole niistä mitään apua saanut.
Eniten minua huolestuttaa tuo kohonnut verenpaineeni joka on ajoittain yli 150/100 ja pulssikin siinä 88-90.
En pysty lopettamaan nuuskaamista
7
1065
Vastaukset
- iiyiyiiii
ei sitä ole helppo lopettaa.mut jos oikeesti haluu päästä eroon ni se onnistuu kyllä
- tottakaipystyt
Tottakai sinä pystyt!
Päätä että oot yhden päivän ilman. Kai sinussa nyt sen verran löytyy ITSETUNTOA/MIESTÄ/NAISTA/YM että yhden ainoan päivän pystyt!!!!
Kato sitten tilanne.
Jos et pysty, niin eikö ole raukkamaista"? Mikä sinä oikein olet? Kysy itseltäsi? Siis YKSI AINOA PÄIVÄ.
Voi hyvät ihmiset jos tavan jannu ei pysty!
Siitä se lähtee. - XDdddloll
Ajattele sitä hajua niin varmasti lopetat :)
- aeathah
Nuuskan lopettaminen on aivan helvetin vaikeata. Mulla kesti monta vuotta, kun hoin itselleni "tämän tornin jälkeen loppuu", ja ei se loppunut. Aina lankesin parin päivän jälkeen kiusaukseen ja ostin kaverilta pötkötolkulla tavaraa.
Nyt kuitenkin olen jotenkin onnistunut, sillä viimeisin biitti meni huuleen heinäkuussa. Ekat pari viikkoa olivat vitun vaikeita ja täynnä kiusauksia, mutta selvisin niistä ja ekan kuukauden jälkeen fyysisiä viekkareita ei enää ole ollut. Toki sitä vieläkin joskus tekisi mieli, mutta lähinnä sillä tasolla että olis kiva, jos nyt saisi heittää nuuskan huuleen, eikä sellaista pakottavaa tarvetta, jota se oli parit eka viikkoa lopettamisen jälkeen.
Pointtini on, että se ei lopulta vaadi kuin omien arvojen priorisointia ja vieroitusoireiden kestämistä. Onko hetkellinen hyvä olo tärkeämpää, kuin se, että voit käyttää nuuskarahat fiksumminkin, olet terveempi ja pääset ennen kaikkea pois orjuuttavasta riippuvuuden ikeestä? Kannattaa lukea muiden ihmisten kokemuksia ja vinkkejä, miten he ovat lopettaneet. Tsemppiä! - camel_polttaja
tärkeintä on että nuuskaa ei ole heti saatavilla, eli nyt heität kaikki nuuskat roskiin. sitten kun tulee niksat niin on helpompi taistella vastaan kun nuuskan hankinta on vaikeampaa.
osta Kickup nikotiinitonta nuuskaa jos pitää jotain olla huulessa. - IdoIida
Miksi lopettaa hyvää riippuvuutta?Kokeile rektaalisti vaihteeksi niin ei tule vieroitusoireita varmana.Ensi alkuun suolaisuus kyllä kirveltää mutta työnnä ihan sisälle ja sitten kaikki on...kunnes vaihdon aika.Muista hygienia.
- IdoIida
Tykkää.......siis tyynyjä sinne työnnä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281779Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701454Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2451347- 1311202
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11973vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23958- 68933
- 61881