Aamun sininen hetki

YritänSiltiUnohtaa

Et tiedä, miten ikävä mulla on.

22

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YSU

kerro

• kuvitteleevaa

Vaan minä en halua unohtaa ikinäkoskaan maustenaista!

• chillisti

onko tuo lupaus?

• Juuhjooh

Yritäpäs jo unohtaa...

• Kysäsen vaan, ja sen jälkeen maailmalle hakemaan uusia kokemuksia.
        Miksi pitäs unohtaa jotain ainutlaatuista minkä on saanut kokea? Eikö sitä saa pitää muistoissaan?
        Nyt, hyvää päivän jatkoa sinullekkin, ja paljon uusia kokemuksia tähänkin päivääsi ;).

• koolle
        YksK-Nainen kirjoitti:

Kysäsen vaan, ja sen jälkeen maailmalle hakemaan uusia kokemuksia.
        Miksi pitäs unohtaa jotain ainutlaatuista minkä on saanut kokea? Eikö sitä saa pitää muistoissaan?
        Nyt, hyvää päivän jatkoa sinullekkin, ja paljon uusia kokemuksia tähänkin päivääsi ;).

Näin. Piristää päivää ajatella häntä. K-naista. Tuskin sinä : )

• koolle kirjoitti:

Näin. Piristää päivää ajatella häntä. K-naista. Tuskin sinä : )

Onko se mahdottomuus että se ole(i)n minä ;)? Ne meitähän on, meitä K-naisia, mutta taidan olla ainoa joka on rekannut nikikseen tuon K:N. Toin se on minun nimeni eka kirjain, mutta niinhän se on varmaan kymmenillä tuhansilla toisillakin naisilla ;).

• Kurjaaettänäin

On mullakin. :(

• VälilläMustaakin

En niin, mutta jos on puoliksikaan niin ikävä kuin mulla...

• jasinätiedätsen

Jos sulla olisi yhtä ikävä kuin mulla niin laittaisit välittömästi viestin puhelimeeni. Minä en tässä tilanteessa pysty laittamaan kaipausviestiä sinulle, mutta sinä pystyt minulle.

• Nainenkaipaileemiestä

Saapiko kysäistä että miksi et pysty? Minusta taas tuntuu että minä en pysty koska minä laitoin viestiä viimeksi, tai siis annoin sulle aiheen laittaa ja vastasin sit viestiin johon et enää vastannut. En kylläkään ole kertonut kuinka kaipaan ja tykkään sinusta, se on totta.

• jasinätiedätsen
        Nainenkaipaileemiestä kirjoitti:

Saapiko kysäistä että miksi et pysty? Minusta taas tuntuu että minä en pysty koska minä laitoin viestiä viimeksi, tai siis annoin sulle aiheen laittaa ja vastasin sit viestiin johon et enää vastannut. En kylläkään ole kertonut kuinka kaipaan ja tykkään sinusta, se on totta.

Koska hän laittoi suhteellemme stopin.

• Tiedäntiedän

Osoita nyt hieman ymmärrystä

• jasinätiedätsen
        Tiedäntiedän kirjoitti:

Osoita nyt hieman ymmärrystä

Olen yrittänyt ymmärtää asian. Mutta totuus on etten yksinkertaisesti vaan käsitä miten noin kävi, kuin tyhjästä.

• AamunSininenHetki

Aloittajalta sellaisia tervisiä, että en yhtään tiedä, mistä puhutte... Mutta jatkakaa toki! :D

• Ikuisestii

Ou nou näitä juttuja..ookkonää Oulusta?

• Enempääeiuskallasanoo

Saatanpa ollaki..

• Kdkdjfjd

Tänne vaan kaikkia viestit. Nyt on tilaa vastaanottaa.

• Seuraavaksi

No nyt voit sitten hankkia sen oman elämän.

• sininen_lenkki

Mikäs sen mukavammin lämmittää sydämen ikävää kuin HK sininen lenkki. Mikroon pätkä pörisemään pariksi minuutiksi ja runsaasti väkevää sinappia niskaan. Ilta sujuu kivasti tv:tä katsoessa. Ja jos oikein ikävää pukkaa niin mikrossa napsauttaa itsellensä kaveriksi toisenkin pätkän. Elämä rulettaa silloin niin vaan viimosen päälle ihan kuulkaa jetsulleen.

• SinisenLenkinYstävä

Tää oli hauska. ;)

• perussuomalainenmiess

:DDDDDD heh heheeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe