Et tiedä, miten ikävä mulla on.
Aamun sininen hetki
22
432
Vastaukset
- YSU
kerro
- kuvitteleevaa
Vaan minä en halua unohtaa ikinäkoskaan maustenaista!
- chillisti
onko tuo lupaus?
- Juuhjooh
Yritäpäs jo unohtaa...
Kysäsen vaan, ja sen jälkeen maailmalle hakemaan uusia kokemuksia.
Miksi pitäs unohtaa jotain ainutlaatuista minkä on saanut kokea? Eikö sitä saa pitää muistoissaan?
Nyt, hyvää päivän jatkoa sinullekkin, ja paljon uusia kokemuksia tähänkin päivääsi ;).- koolle
YksK-Nainen kirjoitti:
Kysäsen vaan, ja sen jälkeen maailmalle hakemaan uusia kokemuksia.
Miksi pitäs unohtaa jotain ainutlaatuista minkä on saanut kokea? Eikö sitä saa pitää muistoissaan?
Nyt, hyvää päivän jatkoa sinullekkin, ja paljon uusia kokemuksia tähänkin päivääsi ;).Näin. Piristää päivää ajatella häntä. K-naista. Tuskin sinä : )
koolle kirjoitti:
Näin. Piristää päivää ajatella häntä. K-naista. Tuskin sinä : )
Onko se mahdottomuus että se ole(i)n minä ;)? Ne meitähän on, meitä K-naisia, mutta taidan olla ainoa joka on rekannut nikikseen tuon K:N. Toin se on minun nimeni eka kirjain, mutta niinhän se on varmaan kymmenillä tuhansilla toisillakin naisilla ;).
- Kurjaaettänäin
On mullakin. :(
- VälilläMustaakin
En niin, mutta jos on puoliksikaan niin ikävä kuin mulla...
- jasinätiedätsen
Jos sulla olisi yhtä ikävä kuin mulla niin laittaisit välittömästi viestin puhelimeeni. Minä en tässä tilanteessa pysty laittamaan kaipausviestiä sinulle, mutta sinä pystyt minulle.
- Nainenkaipaileemiestä
Saapiko kysäistä että miksi et pysty? Minusta taas tuntuu että minä en pysty koska minä laitoin viestiä viimeksi, tai siis annoin sulle aiheen laittaa ja vastasin sit viestiin johon et enää vastannut. En kylläkään ole kertonut kuinka kaipaan ja tykkään sinusta, se on totta.
- jasinätiedätsen
Nainenkaipaileemiestä kirjoitti:
Saapiko kysäistä että miksi et pysty? Minusta taas tuntuu että minä en pysty koska minä laitoin viestiä viimeksi, tai siis annoin sulle aiheen laittaa ja vastasin sit viestiin johon et enää vastannut. En kylläkään ole kertonut kuinka kaipaan ja tykkään sinusta, se on totta.
Koska hän laittoi suhteellemme stopin.
- Tiedäntiedän
Osoita nyt hieman ymmärrystä
- jasinätiedätsen
Tiedäntiedän kirjoitti:
Osoita nyt hieman ymmärrystä
Olen yrittänyt ymmärtää asian. Mutta totuus on etten yksinkertaisesti vaan käsitä miten noin kävi, kuin tyhjästä.
- AamunSininenHetki
Aloittajalta sellaisia tervisiä, että en yhtään tiedä, mistä puhutte... Mutta jatkakaa toki! :D
- Ikuisestii
Ou nou näitä juttuja..ookkonää Oulusta?
- Enempääeiuskallasanoo
Saatanpa ollaki..
- Kdkdjfjd
Tänne vaan kaikkia viestit. Nyt on tilaa vastaanottaa.
- Seuraavaksi
No nyt voit sitten hankkia sen oman elämän.
- sininen_lenkki
Mikäs sen mukavammin lämmittää sydämen ikävää kuin HK sininen lenkki. Mikroon pätkä pörisemään pariksi minuutiksi ja runsaasti väkevää sinappia niskaan. Ilta sujuu kivasti tv:tä katsoessa. Ja jos oikein ikävää pukkaa niin mikrossa napsauttaa itsellensä kaveriksi toisenkin pätkän. Elämä rulettaa silloin niin vaan viimosen päälle ihan kuulkaa jetsulleen.
- SinisenLenkinYstävä
Tää oli hauska. ;)
- perussuomalainenmiess
:DDDDDD heh heheeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316