Aamun sininen hetki

YritänSiltiUnohtaa

Et tiedä, miten ikävä mulla on.

22

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YSU

      kerro

    • kuvitteleevaa

      Vaan minä en halua unohtaa ikinäkoskaan maustenaista!

      • chillisti

        onko tuo lupaus?


    • Juuhjooh

      Yritäpäs jo unohtaa...

      • Kysäsen vaan, ja sen jälkeen maailmalle hakemaan uusia kokemuksia.
        Miksi pitäs unohtaa jotain ainutlaatuista minkä on saanut kokea? Eikö sitä saa pitää muistoissaan?
        Nyt, hyvää päivän jatkoa sinullekkin, ja paljon uusia kokemuksia tähänkin päivääsi ;).


      • koolle
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Kysäsen vaan, ja sen jälkeen maailmalle hakemaan uusia kokemuksia.
        Miksi pitäs unohtaa jotain ainutlaatuista minkä on saanut kokea? Eikö sitä saa pitää muistoissaan?
        Nyt, hyvää päivän jatkoa sinullekkin, ja paljon uusia kokemuksia tähänkin päivääsi ;).

        Näin. Piristää päivää ajatella häntä. K-naista. Tuskin sinä : )


      • koolle kirjoitti:

        Näin. Piristää päivää ajatella häntä. K-naista. Tuskin sinä : )

        Onko se mahdottomuus että se ole(i)n minä ;)? Ne meitähän on, meitä K-naisia, mutta taidan olla ainoa joka on rekannut nikikseen tuon K:N. Toin se on minun nimeni eka kirjain, mutta niinhän se on varmaan kymmenillä tuhansilla toisillakin naisilla ;).


    • Kurjaaettänäin

      On mullakin. :(

    • VälilläMustaakin

      En niin, mutta jos on puoliksikaan niin ikävä kuin mulla...

    • jasinätiedätsen

      Jos sulla olisi yhtä ikävä kuin mulla niin laittaisit välittömästi viestin puhelimeeni. Minä en tässä tilanteessa pysty laittamaan kaipausviestiä sinulle, mutta sinä pystyt minulle.

      • Nainenkaipaileemiestä

        Saapiko kysäistä että miksi et pysty? Minusta taas tuntuu että minä en pysty koska minä laitoin viestiä viimeksi, tai siis annoin sulle aiheen laittaa ja vastasin sit viestiin johon et enää vastannut. En kylläkään ole kertonut kuinka kaipaan ja tykkään sinusta, se on totta.


      • jasinätiedätsen
        Nainenkaipaileemiestä kirjoitti:

        Saapiko kysäistä että miksi et pysty? Minusta taas tuntuu että minä en pysty koska minä laitoin viestiä viimeksi, tai siis annoin sulle aiheen laittaa ja vastasin sit viestiin johon et enää vastannut. En kylläkään ole kertonut kuinka kaipaan ja tykkään sinusta, se on totta.

        Koska hän laittoi suhteellemme stopin.


      • Tiedäntiedän

        Osoita nyt hieman ymmärrystä


      • jasinätiedätsen
        Tiedäntiedän kirjoitti:

        Osoita nyt hieman ymmärrystä

        Olen yrittänyt ymmärtää asian. Mutta totuus on etten yksinkertaisesti vaan käsitä miten noin kävi, kuin tyhjästä.


      • AamunSininenHetki

        Aloittajalta sellaisia tervisiä, että en yhtään tiedä, mistä puhutte... Mutta jatkakaa toki! :D


    • Ikuisestii

      Ou nou näitä juttuja..ookkonää Oulusta?

      • Enempääeiuskallasanoo

        Saatanpa ollaki..


    • Kdkdjfjd

      Tänne vaan kaikkia viestit. Nyt on tilaa vastaanottaa.

    • Seuraavaksi

      No nyt voit sitten hankkia sen oman elämän.

    • sininen_lenkki

      Mikäs sen mukavammin lämmittää sydämen ikävää kuin HK sininen lenkki. Mikroon pätkä pörisemään pariksi minuutiksi ja runsaasti väkevää sinappia niskaan. Ilta sujuu kivasti tv:tä katsoessa. Ja jos oikein ikävää pukkaa niin mikrossa napsauttaa itsellensä kaveriksi toisenkin pätkän. Elämä rulettaa silloin niin vaan viimosen päälle ihan kuulkaa jetsulleen.

      • SinisenLenkinYstävä

        Tää oli hauska. ;)


      • perussuomalainenmiess

        :DDDDDD heh heheeee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe