Millonkohan tulee oikeat vastaukset jonnekin näkyville? Vasta sitten kun on valinnat tehty vai? Minkälaisia vastauksia saitte?
Tekniikan valtakunnallinen valintakoe
24
592
Vastaukset
- vitutusx3
Oli kyllä vaikea, hyvä jos 15-20p edes sai.
- Vitutusx666
Itselläni meni vielä huonommin. Hyvä jos kerkesin edes puoliin kysymyksistä vastata. Olis pitäny valmistautua paremmin...
- S2017666
Metropolian sivuilla on jo vastaukset.
- Siiseipysty
Niinpä onkin. Mutta tehtävä 3?? Oikeita vastauksia löytyi mutta ratkaisu on ei pysty?
- Pekka_Tietäjä
Koska niitä vastauksia oli useampi, niin et voi tietää mikä on oikea.
- Hmhhh
Tyhmä koekysymys kyllä, pystyyhän se ostaa sen oikean määrän, ei vain ole 100% varma että oikein ostaa. 33%mahdollisuus oikeaan päätökseen. Todella tyhmästi esitetty kysymys..... Väärin meni mullakin
- hermotmen
Ja tehtävä 5. Miten ratkaisu voi olla 32?
- mokasinkokeenanyway
koska 32pelaaja=16 ottelua joista jäljelle jaa 16pelaajaa =8ottelua......
- hahaahh
aaah oon niin tyhmä, vastasin 62 mut ehkäpä joka kierroksella ei tuu uudet pelaajat
- mokasinkokeenanyway
kyse oli pudotuspeleistä et mennään ihan samoilla ukoilla mutjoo meni koe muuten sit vituiksi :D
- yritinmuttamokasin
itse hain TAMKKIINrakennusmestariksi mutta sain vain 18 pojoa kokeesta eli ei mitään tsäänssii sisään
- Opiskelijja
Mikä raja siinä oli pääsätä sisälle?
- opiskelijalle
koe oli tänään ja sisäänpäässeille ilmotetaan viim. 24.11. eli noita rajoja saa vielä ootella
- vitutusx3
Katsoinpas vastaukset, ehkä tuosta juuri ja juuri sen 20pinnaa sai. Muutama tehtävä menikin sittenkin varsin oikein jos vaan perustelut riittävät. No, turha miettiä enempää, sen näkee sitten 3viikon päästä riittikö pisteet.
- Toivotaanparasta
Itellä kans muutamia huolimattomuus virheit prkl... Raksamestariks pyrin. Tietääkö kukaan saako ykkös hakutoiveesta vielä 3pistettä, joskus on amk hauissa saanu lisäpisteitä hakutoiveista
- Aaaaarg
Tuleekohan jo ensviikol tietoa valinnoist, jännittää niin hemmetisti! Ei malta oottaa 24pvn asti argh
- Xdd6e6e6
12-13 pojoo kerätty nyt odotellaan vaa tuloksii kukaan hakenu lahteen tai mikkeliin?
Ja saako välivaiheista pisteitä vaikka tulos menee väärin - jookääk
Odottavan aika on todellakin pitkä.. Varsinkin kun tsäänssit taitaa olla aika 50/50 luokkaa! Toivotaan että tuloksia tulee jo ennen sitä ensiviikon perjantaita.
- odotus1
Onko tullut tuloksia jollekin?
- Oooowoops
Pisteistä en tiedä mut tamkiin pääsin rakennusmestariksi
- Metropoliaan
Metropoliaan pääsin sähkö ja automaatioo päivätoteutuksena opiskelemaan. Pisteistä tosiaan ei oo mitään tietoa, mutta eilen tuli "tulokset". Onkos täällä muita Metropoliaan tulijoita?
- vitutusx3
Sama juttu täällä, onneksi meni läpi. Tosin mulla on vaan opiskeluoikeus päättymässä ja sen takia hain uudestaan että saan valmistuttua eikä tarvitse anoa harkinnanvaraista lisäaikaa.
- vitutusx3
vitutusx3 kirjoitti:
Sama juttu täällä, onneksi meni läpi. Tosin mulla on vaan opiskeluoikeus päättymässä ja sen takia hain uudestaan että saan valmistuttua eikä tarvitse anoa harkinnanvaraista lisäaikaa.
Eli sähköpuolella siis metropolialla myös.
- myösmetropoliaan
olipa matalat pisterajat..meni kyllä koe aika huonosti mutta paikka aukesi silti :o!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019