Onko liikaa vaadittu?

jätkähomo

Eli olen uskollinen homo joka tarkoittaa sitä että naisia en kelpuuta edes ystävikseni. Mutta kysymys kuuluukin että onko minulla varaa vaatia heteromiehiä ystävystymään kanssani jos en ole itse valmis hyväksymään naisia ystävikseni? Koska näin äkkiä voisi kuvitella että homomies näkee naisen samanlaisena mörkönä kuin heteromies homomiehen. Ja vielä vahvistan että tässä ei ole kysymys mistään parisuhteesta vaan pelkästä ystävyydestä.

15

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvunpaikka

Ei elämässä voi ajatella noin mustavalkoisesti. Tai ehkä jos oot vielä teini, mutta pidemmän päälle ei onnistu. Ennemmin tai myöhemmin joudut huomaamaan, että tuttavapiirisi laajenee esimerkiksi työkavereiden tai puolison sukulaisten kautta. Eli kyllä sun vaan pitää opetella tulemaan toimeen naisten kanssa yhtä hyvin kun myös hetero-sukulaisten ja työkavereiden pitää opetella tulemaan toimeen sun kanssa, vaikka oot homo. Jos näet naiset jonkinlaisena mörkönä niin kannattaisi varmaan käydä ammattiauttajalla. Terve ihminen ei pelkää ihmisiä sukupuolen takia.

• Jos vaatimuksesi on tuota tasoa, et voi ketään vaatia ystävystymään kanssasi, joka ei ajattele samalla tavalla. Miksi pelkäät naisia noin paljon? Kannattaa minustakin käydä puhumassa asiasta ammattilaisen kanssa.

• heteropride

Aloittaja taitaa vihata, ei siis pelätä, naisia ja heteromiehiä.

• RomanttinenKarhu

Sori vaan, mutta mua ainakin huvittaa tollanen ummehtunut ajattelutapa:" Koska näin äkkiä voisi kuvitella että homomies näkee naisen samanlaisena mörkönä kuin heteromies homomiehen". Miksi helvetissä homon pitäisi nähdä nainen mörkönä? En mä ainakaan nää ja tuskin kovin moni muukaan. Ja kyllä aika harva heteromies, joka on varma seksuaalisuudestaan jaksaa homoa pelätä. Jos itse tietää mitä on ja haluaa, ei silloin nää mitään mörköjä. Möröt tulee epävarmuudesta omaa seksuaalisuutta kohtaan... pelätään, että on maailmanloppu jos esim. homona tykästyykin naiseen. Sama pätee heteromiehiin, jotka pelkää, että homous vaanii joka nurkan takana. Jos itse tietää oikeasti olevansa homo ja tietää että haluaa vain miestä, niin ei silloin naiset ole mitään muuta kuin ihmisiä muiden joukossa... ja saattaapa jotkut olla ihan mukaviakin. Jos kaikki pitää kuitenkin ajatella seksuaalisuuden kautta, niin voit olla varma yksinäisyydestäsi. Tai sitten sulla pitää olla jo aika posse homoja ympärilläsi...

Ja vielä sen verran, että jotenkin kuullostaa myös karulta ajattelu tapasi ystävyydestä. "Onko minulla varaa vaatia... "? Ei perkele ole! Sillä ystävyyttä ei vaadita, vaan ansaitaan! Itse en ainakaan yrittäiskään vaatijan kanssa ystävystyä, sillä oishan sellanen nyt itsekeskeisyyden huippu. Sama mitä toinen ajattelee, mutta mä nyt vaadin.... ei helvetti! Ei noin... ei todellakaan noin!

Yhdyn noihin edellisiin vastaajiin siinä, että kannattaa oikeasti kävässä ammattilaisen luona.

• 25cole

Olet yksin....naisia ei voi valttaa, ihmisia on elamassa.Mitaan et tarvi pakoilla naisia tutustu heita ilman ei voi olla , voit huomata heidat kiinnostaviksi ( ei sexuaalisesti) myos. Sinun taytyy tuntea paljon naisia niinkuin aitisi.

• NVGay

No ei monetkaan heteromiehet naisista välitä, on oltava joku jota panna, joka hoitaa mukulat jne. Välttämätön paha siis.
      Ämmillä on niin pohjattoman vittumainen luonne ja vaatimukset että nykyään monet heteromiehet ovat -kuten kuuluukin!- alkaneet vihata naisia, eli eletään sinkkuna ja tarpeet hoidetaan maksullisten kanssa. Olen nähnyt tuota todella paljon miesvaltaisissa työpaikoissa joissa olen ollut. Ja se on ihan oikein!

Maailmalla on myös suuressa nousussa bromance- ja MGTOW-ilmiöt.

Ja ennenkun tän palstan homoämmät syöksyy puolustamaan mitä lie likkakavereitaan
      ja homomammojaan, niin vastatkaa kerrankin tähän: Miksei homo saisi vihata naisia kun kerran lesbot saa ihan rauhassa vihata miehiä?

• NVGay

Eli vastauksena kysymykseen; ei ole liikaa vaadittu, ei edes ongelma. Olen usein kaljoitellut heteroporukassa missä olemme joukolla haukkuneet ämmät maanrakoon. Olen jopa ollut -ulkomailla- mukana strippiklubeilla missä olen saanut hyväksyntää buuaamalla yms. lavalla ketkuttaville ämmille ja heittelemällä arvottomia paperilappusia lavalle setelien asemasta. Yksi jopa kerran musertui kesken esityksensä ja pakeni lavalta, se oli hieno tunne.

• vettä_liekkeihin

Tässä kohtaa on paikallaan huomauttaa, että fanaattisimmat MGTOW-veljet pyrkivät kaikin tavoin provosoimaan naisia ja naisten asioista välittäviä, jotta saisivat aikaan niitä räjähdyksiä, joiden perusteella osoitella sormella että katsokaa kuinka kauheita ämmiä ne on. Tokihan jotkut
        naiset on oikeestikin ämmiä, mutta kuten tästäkin ketjusta voi lukea, näillä MGTOW-ritareilla on monesti todella vääristynyt ja mustavalkoinen kuva maailmasta jossa _kaikki_ naiset on h*lvetistä. En yhtään ihmettelesi vaikka ketjun aloittaja "uskollinen homo" olisi myös tämä NVGay.

Eli tehkäämme kaikille palvelus ja älkäämme välittäkö heidän teinitasoisista provokaatioyrityksistään ;)

• jätkähomo

No niin onhan tänne tullut vastauksia vähän laidasta laitaan. Mutta jonkinlaisena yhteenvetona tai väli kommenttina miten vain voisin sanoa että se mörön näky tarkoittaa lähinnä sitä että jos nainen tulisi lääppimään niin sellaisen kokisin todella kuvottavana muutenhan en olisi homo. Mutta mitä muuten tulee vihaamiseen niin kyseinen ilmaisu on liioittelua. Nimittäin jos en halua edes ystävystyä naisten kanssa niin se ei tarkoita että vihaisin heitä vaan se tarkoittaa sitä että minua ei yksinkertaisesti kiinnosta mitkään naisten jutut, kuten meikit marttakerhot ompeluseurat tuppervaara illat sun muut hömpötykset. Vaan haluan miehenä keskustella ja tehdä miesten juttuja.

Täällä muutamat mainitsi yksinäisyydestäkin. Se taas johtuu siitä kun ihmiset elävät tässä maassa stereotypioissa. Eli sillä ei ole mitään merkitystä minkälainen olet tiettyä/tiettyjä ihmisiä kohtaan, vaan sillä mitä sinusta kylillä puhutaan. Kun monet ihmiset ovat niin avuttomia etteivät kykene käyttämään omia aivojaan ja miettimään itse vaan kuuntelevat mielummin muiden ilkeitä juoruja kun ottaisivat asioista itse selvää ja tutustuisivat henkilökohtaisesti ihmiseen. Ja jos vielä satut olemaan muita viisaampi joissain asioissa niin sinua aletaan kadehtimaan. Ja auta armias jos suvustasi löytyy joku merkkihenkilö niin se vain lisää kateutta.

• kasvunpaikka

" jos nainen tulisi lääppimään niin sellaisen kokisin todella kuvottavana muutenhan en olisi homo."
        No totta kai. Mut et sä varmaan joka ikisen miehenkään lähentely-yrityksistä lämpenisi? Eli miksi se on niin kauheaa jos joku nainen erehdyksissä lähentelee? En ymmärrä tällaista jyrkkää rajanvetoa yhteen sukupuoleen. Esim. onhan maailmassa lesbojakin. Voit opetella sanomaan selkeästi, että ei kiinnosta. Se taito sun pitää osata joka tapauksessa miestenkin kanssa.

"se tarkoittaa sitä että minua ei yksinkertaisesti kiinnosta mitkään naisten jutut, kuten meikit marttakerhot ompeluseurat tuppervaara illat sun muut hömpötykset. Vaan haluan miehenä keskustella ja tehdä miesten juttuja."
        Hauska kun tuolla myöhemmin mainitset stereotypiat ja niiden huonot puolet. Itse nimittäin elät yhtä vahvasti stereotypioiden ohjaamana. Jokainen nainenkaan ei todellakaan ole meikeistä ja shoppailusta pitävä blondi-barbie tai ompeluseuroja ja tuppervaaroja harrastava mamma. Ettet vain pelkää, että sut leimataan ns. "neiti-homoksi", jos joku vaan näkeekin sut naisen seurassa?

Enivei, sulla vaan näyttäs olevan vielä vähän kypsymätön mieli ja sisäisiä epävarmuuksia. Mut kyllä se maailmankuva vielä ehtii avartuu :)

• Anonyymi

homoa ymmärtäviä naisia on enemmän kuin hetero miehiä minun ystäviini kuuluu enemmän naisia ymmärtävät homouteni eikä häiritse ystävyyttä monille miehille olen kauhistus

• Anonyymi

Onneksi olet se Ystävä minulle :-)
        T.Nainen

• Anonyymi

Sinulla ei ole varaa vaatia mitään,

• Anonyymi

Sanopa mitä pahaa naiset ovat sinulle tehneet?

• Anonyymi

Ja toiseksi, jos joku nainen (alkuperäiselle kirjoittajalle)lähentelee niin voit ihan hyvin sanoa että "ei kiitos, tykkään miehistä" niin jos on fiksu nainen osaa sanoa vaikka "no ei siinä mitään" jne. Tiedoksi vain, että kaikki naiset eivät todellakaan tuomitse homoja.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe