Vähän kyllä hirvittää

Tiet peilijäässä ja matkan pitää alkaa. Pitää vain toivoa ettei kukaan törttöile ja vouhota kaasujalallaan ja syöksy päin tuolla maailman valtatiellä.
Voisinhan jättää ajomatkan tekemättäkin, mutta perinteitä noudattaen teen matkan, yhteensä noin 300km.

19

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro_että_tiedämme

kuole jo kuolet. Seuraavassa elämässä sitten.

Millaiset hautajaiset haluat jos kuolet?

• No ei sinun niitä hautajaisiani tarvitse järjestää, joten voit olla huoleti.

• seliseliseli
      • En tarvitse huomiota. Ei kaikki ole tieliikenteessä niin kuin kartat näyttä, mutta kelikameroissa on se tieosuus tarkennettavissa.
        Tässä ensimmäisen kohteeni tieosuudesta näkymä.

http://www.kelikamerat.info/kelikamerat/Pohjois-Pohjanmaa/Muhos/tie-22/vt22_Muhos_Hyrkäs

Tässä matkani toiseen suuntaan

http://www.kelikamerat.info/kelikamerat/Pohjois-Pohjanmaa/Ii/tie-4/vt4_Kuivaniemi

Soitin ja tarkensin noilla paikkakunnilla asuvilta keliolosuhteet, ja jäisiksi sanoivat teiden pintoja, joten se niistä säälipisteiden keräämisistä.

• selitämitäselität
        YksK-Nainen kirjoitti:

En tarvitse huomiota. Ei kaikki ole tieliikenteessä niin kuin kartat näyttä, mutta kelikameroissa on se tieosuus tarkennettavissa.
        Tässä ensimmäisen kohteeni tieosuudesta näkymä.

http://www.kelikamerat.info/kelikamerat/Pohjois-Pohjanmaa/Muhos/tie-22/vt22_Muhos_Hyrkäs

Tässä matkani toiseen suuntaan

http://www.kelikamerat.info/kelikamerat/Pohjois-Pohjanmaa/Ii/tie-4/vt4_Kuivaniemi

Soitin ja tarkensin noilla paikkakunnilla asuvilta keliolosuhteet, ja jäisiksi sanoivat teiden pintoja, joten se niistä säälipisteiden keräämisistä.

sulala tienpinta näyttää- Sinulla ei ole mitään hätää, jos et lioittelisi

oulun ennusteet ovat täysin plussalla.

https://www.foreca.fi/Finland/Oulu/details/20171104

Kyllä tuolla muutkin ajelee siellä pohjanmaallakin ja ihan hengissä

• seliseliseli
        selitämitäselität kirjoitti:

Jos ilmasto on plussaa, ovat tienpinnat sulat ja kun tienpinnat sulat jailman kosteus noinkin suurta kuten oulussa 90-98% kosteus niin siellä on asfaltti sulaa ja pitävää. Sinun ajosi on aivan normaalia jos et sitten aja tahallaan rekkaa tai kallioo päin haluten huomioo ja hoivaa muilta.

• selitämitäselität kirjoitti:

MITÄ liottelen????? Teitäkö mun pitää liotella sulaksi ;o))))))))))))?

• seliseliseli

aja päin kallioo niin me tullaan surkuttelee ja hoivaileen sinua moniraajavammaisena sitten kun kuset pussiin ja paskot avannepussiin josta me tyhjennetään paskasi käsillä kaivaen.

sitten syötämme ja pesemme sinun pikku pillusi ja pyyhimme kainaloista hikeä,

haaveilemasi elämä siinä

• seliseliseli kirjoitti:

aja päin kallioo niin me tullaan surkuttelee ja hoivaileen sinua moniraajavammaisena sitten kun kuset pussiin ja paskot avannepussiin josta me tyhjennetään paskasi käsillä kaivaen.

sitten syötämme ja pesemme sinun pikku pillusi ja pyyhimme kainaloista hikeä,

haaveilemasi elämä siinä

Oletko koko elämäsi ollut noin katkera ja itsekeskeinen?
        Taisit toivottaa väärälle henkilölle tuota paskaa, sillä tulet huomaamaan ja muistat varmuudella mitä minulle toivotit kun tuo kaikki on sinun kohdallasi totta.

• sinunlaisiasi

Halveksin vain huomiohuoria. Vinkuintiaanina siinä vaan haluat että kaikki nyt pelkää että ajat kolarin. Sitähän tää aloitus taas oli. Vollottajan vollotus

nautit kotrollista ja muiden pelottelusta? Haet sillä sääliä ja hoivaa?

• Tiedätkö
        sinunlaisiasi kirjoitti:

Halveksin vain huomiohuoria. Vinkuintiaanina siinä vaan haluat että kaikki nyt pelkää että ajat kolarin. Sitähän tää aloitus taas oli. Vollottajan vollotus

nautit kotrollista ja muiden pelottelusta? Haet sillä sääliä ja hoivaa?

että sinunlaisia vinkujia mahtuu 14 tusinaan, ja ovat yleensä kehityksen jälkikärryssä.

• Turvallistamatkaa

Turvallista matkaa toivottelee mies!
      Olen itsekkin ajoellu moisia matkoja jonnin varran.
      Muttta jos pelkää ei matkaan kannata lähteä.

• ettäsellaista

Ihan on tien pinnat sulat ja lämpötilat suurimmaksi osaksi plussan puolella eli asfaltti on pitävää ja renkaat pysyy hyvin tienpinnassa eikä nouse vesiliirtoon tai jään päälle liukasteleen. Kyllä aloittajalla nyt on enemmän huomiohakua tässä. Sää ennusteet koko suomeen on loskaa ja vettä lappia ja tornioo lukuunottamatta.

• ettäsellaista kirjoitti:

Ihan on tien pinnat sulat ja lämpötilat suurimmaksi osaksi plussan puolella eli asfaltti on pitävää ja renkaat pysyy hyvin tienpinnassa eikä nouse vesiliirtoon tai jään päälle liukasteleen. Kyllä aloittajalla nyt on enemmän huomiohakua tässä. Sää ennusteet koko suomeen on loskaa ja vettä lappia ja tornioo lukuunottamatta.

Tulenko hakemaan sinut että saat todellisuuden teiden jäätilanteista!
        Outoa huomionhakuisuutta SINULTA olla tietävinään, vaikka tuskin tiedät mitään muuta kuin oman oletuksesi jälkeenjääneisyyden arvon!

• En ole koskaan itse kolaroinut, mutta toisista liikenteessä olevista kanssakulkijoista en ole varma.
        En siis pelkää, ja matka alkaa jonkin ajan kuluttua.
        Oikein hyvää päivän jatkoa sinulle.

• seliseliseli

Outoa että sinun täytyy hiekkaisilla metsäteillä olettaa että asfaltoidut tiet näyttää samalta kuin maaseudun hiekkapolut joilla ei ajonopeudet ole samaa kuin valtateillä eikä näin ollen aiheuta vaaratilatilanteitä.

peräkylien pikkutiet ovat varmasti jäisiä kun puita ja metsää suojassa mutta asfaltoidut tiet ovat sulia ja sitä ei sinun huomiohaku muuta.

jos sitä huomioo haluat ajappa kallioo päin 120 km/h vauhdilla niin huomioo saat

• YksK.-Nainen
        seliseliseli kirjoitti:

Outoa että sinun täytyy hiekkaisilla metsäteillä olettaa että asfaltoidut tiet näyttää samalta kuin maaseudun hiekkapolut joilla ei ajonopeudet ole samaa kuin valtateillä eikä näin ollen aiheuta vaaratilatilanteitä.

peräkylien pikkutiet ovat varmasti jäisiä kun puita ja metsää suojassa mutta asfaltoidut tiet ovat sulia ja sitä ei sinun huomiohaku muuta.

jos sitä huomioo haluat ajappa kallioo päin 120 km/h vauhdilla niin huomioo saat

Millä hiekkaisilla metsäteillä?
        Älä viitsi jatkaa tuota kallioon päin ajamista. Aja itse, et saa säälipisteitä.
        Tulet huomaamaan elämässäsi muutoksen, ja sen jälkeen muistat mitä minulle kirjoitit. Odota mutta älä pelkää, sillä et pääse laistamaan sitä tapahtumaa.

• Ikävissänikirjoittelen

Pitkät pyhät ja avioliitto vaimon kanssa päin helvettiä. Haluaisin erota, mutta vaimo ei halua erota. Kirjoittelee vain provoja netin vauva sivustoille. Ei käy töissä, hoitaa kissaa ja koiraa mieluummin kuin perhettä. Mitä tuommoisella eukolla oikein tekee, joka on linnoittautunut kotiinsa?

• Knainen

Onnettomuudet harvoin tapahtuu niin että niitä osaa itse aavistella aamulla herätessä.

Itse olen saanut auton jalankulkijana päälleni kerran ja ollut myös auton kyydissä kun auto on ajossa kiepsahtanut katolleen ja kyljelleen.

Ei kumpaakaan aavistanut aamulla herätessä että tämmöistä tänään edessä.

Ensimmäisessä onnettomuudessa olin tulossa kotio ihan rtiini lääkärissä käynniltä ja ylittämässä suojatietä jalankulkijoille vihreiden palaessa, kun minut niitattiin keskelle suojatien valkoisia viivoja tajuttomaksi. Oikeudessa näin kuvia siitä missä kohtaa törmäys oli tapahtunut ja ihan se oli niin ironista että se oli suoraan keskellä suojatietä. Siellä missä pitäisi olla suojassa. Siihen jäin makaamaan ja siitä minut nostettiin autoon ja vietiin lääkäriin saamaan apua vammoihini.

Toinen onnettomuus oli niin että olin matkustajana autossa ja kuljettaja teki ajovirheen ja ajoi ylinopeutta haastavalla tieosuudella. Auton pyörä ajautui uria pitkin osittain ojanpientareelle ja jostain syystä kovan vauhdin takia kuljettaja ei saanut korjattua ajosuuntaan vaan menetti auton hallinnan. Auto lähti käsistä ja lopulta päätyi kyljelleen. Hajotimme ikkunan jonka kautta tulimme ulos autosta.

Muistan itse olleeni tylsistynyt matkaan ja laskeneneeni tiellä vastaan tulevia katuvalojen tolppia ikkunasta ulos katsellen kun yhtäkkiä tunsin kovan voiman vetäsevän minut vastakkaiseen auton seinään ja siitä suoraan kuskin tuulilasia päin ja siitä takaisin jonnekin auton oven seinää päin.

kaikki tapahtui todella nopeasti ja aivan yhtäkkiä. En minä ehtinyt tajuta edes mitään kun se kaikki oli jo tapahtunut ja ohi. vasta kun olin autosta ulkona katselemassa autoa ja odottelemassa apuja niin järkytys itku tuli. Muistan jonkun tuoneen mulle vilttiä kun olin kylmissäni ja halanneen kun itkin järkytystäni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      136
      2591
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      313
      1769
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1427
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1413
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      37
      1107
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      986
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      268
      944
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      934
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      876
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      865
    Aihe