Kaipuu on luoksenne suuri

Kaipuu seuraanne on ollut suuri. Nyt tämä taas onnistuu kun kirjoitusvehkeeni ovatko kunnossa.

HYVÄÄ PÄI ÄN JATKOA!

5

81

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

No moikka Ruune. Minäkin olen ollut täällä harvemmin. Syy, olen ollut nykyään aika kiireinen ja muualla somessa. Et ole ainut joilla on ollut pakollinen somepaasto. Toinenkin mieshenkilö kirjoitteli että oli netti poikki ja kone huollossa parisen viikkoa. Voi sitä kärsimystä ja kurjuutta hänkin vuodatteli.
      No nyt taas homma pelaa ja "lyyti saa kirjoittaa!"

• Kiitos "lyyti"!

• ei.lyyti.eikä.nyyti

Kiitos Ruuneman.
      Tänään vainajien/ pyhäinmiesten/pyhien päivänä on kaipuuta rinnassa ainakin rakkaita poismenneitä muistelevilla.
      Kun on menettänyt läheisiä ihmisiä on jokaisen suruviestin kohdalla tavallaan järkyttynyt ennen kuin osaa ajatella asiaa niin, että hän ei koskaan enää palaa elämääsi.
      Ajoittain muistot tuntuvat kuin eilen koetuilta asioilta. Niille nauraa ja niitä itkee.

Eipä muutaman vuodenkaan ero näiltä palstoilta tunnu minusta mitenkään ihmeelliseltä.
      Elämä on täällä jalkamiehen tasolla.

• Oi miten kivaa nähdä taas tuttu Ruuneman palstalla! Olin ihan huolissani, kun ei Facebookissakaan mitään tapahtumaa ollut.

On Sinuakin kaivattu rakas Ruunemanni, tulethan taas joukkoomme kirjoittamaan ! 😊

• Ramoona-

Minäkin olen kaipaillut ja kuikuillut, olisitko Ruunemanni tykkänään kasikymppisten puolella. Täällä pohjoisen taivas tarjoilee sadekuuroja, eteläinen aurinkoa, ja juuri nyt ilmestyi sateenkaari ! ☀️🌧🌈
      Sateenkaari pyhäinpäivänä yhdistää jo edeltänenneet meihin maanpäällisiin, muistuttaa myös että meidän täytyy tässä elämässä pitää yhteyttä toisiimme ja tukea toinentoistamme. Mukavaa saada yhteyksiä näinkin, tutustua monenlaisten ihmisten ajatuksiin, lukea elämänkokemuksista .Olen lähdössä parin viikon tauolle, voikaa hyvin ja lämmin pyhäinpäivän tervehdys !
      ✨✨✨

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9714
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5294
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4973
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3821
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3333
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3138
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2906
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2542
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56
      2453
    Aihe