Kaipuu on luoksenne suuri

Kaipuu seuraanne on ollut suuri. Nyt tämä taas onnistuu kun kirjoitusvehkeeni ovatko kunnossa.

HYVÄÄ PÄI ÄN JATKOA!

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      No moikka Ruune. Minäkin olen ollut täällä harvemmin. Syy, olen ollut nykyään aika kiireinen ja muualla somessa. Et ole ainut joilla on ollut pakollinen somepaasto. Toinenkin mieshenkilö kirjoitteli että oli netti poikki ja kone huollossa parisen viikkoa. Voi sitä kärsimystä ja kurjuutta hänkin vuodatteli.
      No nyt taas homma pelaa ja "lyyti saa kirjoittaa!"

    • Kiitos "lyyti"!

    • ei.lyyti.eikä.nyyti

      Kiitos Ruuneman.
      Tänään vainajien/ pyhäinmiesten/pyhien päivänä on kaipuuta rinnassa ainakin rakkaita poismenneitä muistelevilla.
      Kun on menettänyt läheisiä ihmisiä on jokaisen suruviestin kohdalla tavallaan järkyttynyt ennen kuin osaa ajatella asiaa niin, että hän ei koskaan enää palaa elämääsi.
      Ajoittain muistot tuntuvat kuin eilen koetuilta asioilta. Niille nauraa ja niitä itkee.

      Eipä muutaman vuodenkaan ero näiltä palstoilta tunnu minusta mitenkään ihmeelliseltä.
      Elämä on täällä jalkamiehen tasolla.

    • Oi miten kivaa nähdä taas tuttu Ruuneman palstalla! Olin ihan huolissani, kun ei Facebookissakaan mitään tapahtumaa ollut.

      On Sinuakin kaivattu rakas Ruunemanni, tulethan taas joukkoomme kirjoittamaan ! 😊

    • Ramoona-

      Minäkin olen kaipaillut ja kuikuillut, olisitko Ruunemanni tykkänään kasikymppisten puolella. Täällä pohjoisen taivas tarjoilee sadekuuroja, eteläinen aurinkoa, ja juuri nyt ilmestyi sateenkaari ! ☀️🌧🌈
      Sateenkaari pyhäinpäivänä yhdistää jo edeltänenneet meihin maanpäällisiin, muistuttaa myös että meidän täytyy tässä elämässä pitää yhteyttä toisiimme ja tukea toinentoistamme. Mukavaa saada yhteyksiä näinkin, tutustua monenlaisten ihmisten ajatuksiin, lukea elämänkokemuksista .Olen lähdössä parin viikon tauolle, voikaa hyvin ja lämmin pyhäinpäivän tervehdys !
      ✨✨✨

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7264
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2204
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1449
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      113
      1162
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      885
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe