Löysin melko aukottoman luettelon, että tietää, mitä kannattaa pyytää.
http://www.finnserver.com/vmstamps/index.php?main_page=index&cPath=641_1605_1629_1640
Suomi-merkkien luettelo
kaikkealöytää
1
221
Vastaukset 1
- OstanMuttaOmallahinnalla
Kannattaa pyytää mitä tahansa - itselläni on oma "hinnasto" jonka perusteella teen mahdolliset hankinnat. Lape, Norma ymv hinnastot ovat lähinnä suuntaa-antavia ja aluksi olivat pelkästään myyjien hinnastoja.
Kyseisen hinnaston hinnat ovat täysin utopistisia, jos joku on valmis maksamaan pyydetyt hinnat - niin sitten maksaa. Minä en. Itse ostan lähinnä huutokaupoista 1856 - 1875 ja muutamia muita merkkejä. Vain hyvät kelpaavat, muita en osta. Lähetykset ja tietyn alueen leimat kiinnostavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131829- 1471175
- 901121
- 671093
- 1041058
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164911- 94751
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654