Kaikista pelottavimmalta ja vaikeimmalta asialta tuntuu tällä hetkellä että mun pitäisi kertoa tunteistani ihmiselle keneen olen ihastunut. Eihän mun ole pakko sitä tehdäkään mutta asia piinaa päätäni koko ajan. Ainoa mihin pystyn on epämääräinen huumorin siivittämä vihjailu, mikä on suorastaan ääliömäistä jopa omasta mielestä.
Apuja, vinkkejä? En osaa tätä.....
En uskalla paljastaa tunteitani
8
517
Vastaukset
Pakota itsesi........
<3- Minäkerroin
Tunteistani miehelle ja alun epäröinnin jälkeen alkaa suhde syvenemään. Kannattaa olla rehellinen, eikä puhua muunneltua totuutta.
- yksinkertainenonparas
Hyvä ja ehkä paras vinkki, kiitos
- Enainen
Minä tiedän niistä tunteistasi.
- Tunteistapuhuminen
Haluaisin erota vaimostani sillä en rakasta häntä. Meillä ei ole enää mitään yhteistä. Käyn syömässä vaimon laittamaa ruokaa ja palaan takaisin koneelleni kirjoittelemaan tänne. Vaimo menee toiseen huoneeseen omalle läppärille. Meillä ei ole mitään yhteisiä ruutiineita. Vaimo käy lasten kanssa saunassa ja minä käyn yksinään suihkussa. Telkkaria katsomme kumpikin omassa huoneessa. Vaimo nukkuu makuuhuoneessa ja minä olohuoneen sohvalla. Olemme kuin kämppiksiä. Minä haluaisin erota mutta vaimo ei halua lähteä kotoaan mihinkään.
- Ollaankomepari
Onpas takiainen tuo sun vaimo. Eikö se halua olla sun kaveri? Kai se nyt sun kaveri haluaa olla kun yhteisiä lapsiakin hankittuna. Et sinä vaimon lupaa tarvitse eroon. Senkun kävelet ovelle ja lähdet. Miksi sen vaimon pitäisi lähteä? Toki voit Vittuilla ja tapella vimmatusti niin eiköhän kyllästy ja lähde. Etkö osaa vai mikä ihme tämän tarinan takana on? Eikö se kaveri jotenkin ymmärrä lähtöäsi vai miksi jäät saman katon alle?
- YksiRatkaisu
Lähde sinä sitten?
- Mietintätä
Oletko ap nainen vai mies? Onko hän kertonut tunteistaan sinuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23910372
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486474- 825129
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324710- 403994
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253278On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283245Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063