Kaikista pelottavimmalta ja vaikeimmalta asialta tuntuu tällä hetkellä että mun pitäisi kertoa tunteistani ihmiselle keneen olen ihastunut. Eihän mun ole pakko sitä tehdäkään mutta asia piinaa päätäni koko ajan. Ainoa mihin pystyn on epämääräinen huumorin siivittämä vihjailu, mikä on suorastaan ääliömäistä jopa omasta mielestä.
Apuja, vinkkejä? En osaa tätä.....
En uskalla paljastaa tunteitani
8
508
Vastaukset
Pakota itsesi........
<3- Minäkerroin
Tunteistani miehelle ja alun epäröinnin jälkeen alkaa suhde syvenemään. Kannattaa olla rehellinen, eikä puhua muunneltua totuutta.
- yksinkertainenonparas
Hyvä ja ehkä paras vinkki, kiitos
- Enainen
Minä tiedän niistä tunteistasi.
- Tunteistapuhuminen
Haluaisin erota vaimostani sillä en rakasta häntä. Meillä ei ole enää mitään yhteistä. Käyn syömässä vaimon laittamaa ruokaa ja palaan takaisin koneelleni kirjoittelemaan tänne. Vaimo menee toiseen huoneeseen omalle läppärille. Meillä ei ole mitään yhteisiä ruutiineita. Vaimo käy lasten kanssa saunassa ja minä käyn yksinään suihkussa. Telkkaria katsomme kumpikin omassa huoneessa. Vaimo nukkuu makuuhuoneessa ja minä olohuoneen sohvalla. Olemme kuin kämppiksiä. Minä haluaisin erota mutta vaimo ei halua lähteä kotoaan mihinkään.
- Ollaankomepari
Onpas takiainen tuo sun vaimo. Eikö se halua olla sun kaveri? Kai se nyt sun kaveri haluaa olla kun yhteisiä lapsiakin hankittuna. Et sinä vaimon lupaa tarvitse eroon. Senkun kävelet ovelle ja lähdet. Miksi sen vaimon pitäisi lähteä? Toki voit Vittuilla ja tapella vimmatusti niin eiköhän kyllästy ja lähde. Etkö osaa vai mikä ihme tämän tarinan takana on? Eikö se kaveri jotenkin ymmärrä lähtöäsi vai miksi jäät saman katon alle?
- YksiRatkaisu
Lähde sinä sitten?
- Mietintätä
Oletko ap nainen vai mies? Onko hän kertonut tunteistaan sinuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232406- 1181526
- 621375
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261241- 1171114
KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.341106Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711064Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571027Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31960Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53956