Olen nelikymppinen nainen ja tänään aamulla huomasin, että toinen rintani on kasvanut ihan selvästi isommaksi kuin toinen. Tunnustellessa siellä tuntuu patti, mutta toisaalta rintani ovat aina olleet pahkuraiset, niin en osaa sanoa onko tämä joku uusi patti, kun ei ole tullut kiinnitettyä huomiota näihin sen kummemmin. Rinnassa on ollut jo joidenkin vuosien ajan jotain lieviä kivun tuntemuksia, satunnaisia vihlaisuja tai lievää särkyä, mutta olen ajatellut sen olevan pikemmin jotain lihasperäistä. Voiko nämä nyt olla oireita kasvaimesta tai syövästä, ja miten hakeudun tutkimuksiin. Otanko yhteyttä terveyskeskukseen vai miten tässä tulisi menetellä?
Onkohan tämä nyt kasvain rinnassa?
Pitääkötästähuolestua
4
143
Vastaukset
- hoitopolku
Terveyskeskukseen ensin. Sieltä sitten lääkäri lähettää eteen päin, jos on tarvetta.
- Pitääkötästähuolestua
Kiitos sinulle.
- PaskapaperiJaTupakka
Joo, äkkiä lääkäriin
- Lekuritutkikoon
Voi olla tulehdus. Tuttavan patti osottautui paiseeksi. Oma patti olikin nestekysta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013