Hei!
Niin kuin otsikosta käy ilmi, olen pannut merkille paaston hyvät vaikutukset ocd:hen. Itsellä on pakko-ajatus painoitteinen ocd joka on milloin paremmassa, milloin huonommassa jamassa. Huomattavaa on että jos paastoaa vaikka 18h (vesipaastoa) niin loppupuolella paastoa ajatukset kirkastuu ja kaikki oireet ovat tipotiessään. Se on hyvin jännä juttu. Toisaalta positiiviset vaikutukset katoaa kun palaan normaaliin ruokarytmiin. Onko muilla kokemusta tästä?
Paaston vaikutus ocd:hen
3
184
Vastaukset
- Ocdpelleily
Ei ole kokemusta hölynpölyyn. Jännitys löytyy muista asioista, ei hölynpölystä.
- noju
Siis mikä on hölynpölyä? Paasto ei ole hölynpölyä, jos asiaa tarkastellaan vähän laajemmalti. Eikä aloittaja varmaan koittanu tässä paastoa mainostaa vaan sen vaikutusta ocd:hen. Enkä itse paastoa kokeilleenani kokenut sitä mitenkään jännittäväksi.
- ghjk0987
En tiedä. Täällä ei näköjään saa kertoa kuinka ruokavalio auttaa trikotillomaniaan...
Lääkkeitä varmaan pitäisi vaan tuputtaa, vaikka ei olekaan niistä kokemusta. Ruokavaliosta on, koska tutulla parani oireen sen avulla.
Kehon puutostilat ilmenevät erilaisina mielihaluinna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43925Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22920PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37735- 107689
- 135657