oon 15v tyttö ja mun sisko 13v varasti meidän äitipuolelta 50e kukkarosta. äitipuoli syytti heti mua enkä osannu puolustaa itteeni enkä sillon tienny et se oli mun sisko. se anto mulle kaks vaihtoehtoo. toistaiseksi pitäis olla kotona. eisaa mennä kavereille tai uimaan tai mihinkään. kysyin selkäsaunasta ja sano että antaa vyötä paljaalle pepulle niin etten viikkoon istu. onko se ihan kauhiaa jos saa vyöstä? oon nyt ollu arestissa kaksi viikkoa ja sisko haluis tunnustaa. oon valmis ottaan siskon puolesta.
otanko selkään vai arestia?
8
1540
Vastaukset
- Fjdjdjdjdk
Miten mä haistan taas, että aloittajalla on fetissi piiskaamiseen ja alistamiseen. Meehän omille palstoilles trollaamasta!
Myös tämä voi olla fetissi, kuten ylempänä lukee.
Fetttari tai trolli. Epäilen ensimmäistä. Oli kumpi tahansa, niin voisi painua muualle.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Trolli. Eivät fetistit (valitettavasti) kirjoita noin kompleksisista tilanteista.
Olen alkanut epäillä, että trollaaminenkin on vaan yhdenlainen fetissi / perversio. :)
- Otarahat
Ota selkään, sit haasta äitipuoles pahoinpitelystä oikeuteen ja saa silt 300€ korvauksia siitä.
- EpäilenEpäilen
Olisko tuo himo paljastaa trollaajia jonkinlainen fetissi? Entäpä jos aloittaja paljastaakin itsensä?
Ota selkään. Kyllä ne pakarat siitä vaalenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651294Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1981291- 80992
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol279858- 73823
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67807Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6801Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment183763Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31705- 29688