oon 15v tyttö ja mun sisko 13v varasti meidän äitipuolelta 50e kukkarosta. äitipuoli syytti heti mua enkä osannu puolustaa itteeni enkä sillon tienny et se oli mun sisko. se anto mulle kaks vaihtoehtoo. toistaiseksi pitäis olla kotona. eisaa mennä kavereille tai uimaan tai mihinkään. kysyin selkäsaunasta ja sano että antaa vyötä paljaalle pepulle niin etten viikkoon istu. onko se ihan kauhiaa jos saa vyöstä? oon nyt ollu arestissa kaksi viikkoa ja sisko haluis tunnustaa. oon valmis ottaan siskon puolesta.
otanko selkään vai arestia?
8
1643
Vastaukset
- Fjdjdjdjdk
Miten mä haistan taas, että aloittajalla on fetissi piiskaamiseen ja alistamiseen. Meehän omille palstoilles trollaamasta!
Myös tämä voi olla fetissi, kuten ylempänä lukee.
Fetttari tai trolli. Epäilen ensimmäistä. Oli kumpi tahansa, niin voisi painua muualle.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Trolli. Eivät fetistit (valitettavasti) kirjoita noin kompleksisista tilanteista.
Olen alkanut epäillä, että trollaaminenkin on vaan yhdenlainen fetissi / perversio. :)
- Otarahat
Ota selkään, sit haasta äitipuoles pahoinpitelystä oikeuteen ja saa silt 300€ korvauksia siitä.
- EpäilenEpäilen
Olisko tuo himo paljastaa trollaajia jonkinlainen fetissi? Entäpä jos aloittaja paljastaakin itsensä?
Ota selkään. Kyllä ne pakarat siitä vaalenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869