Kristalliboltsille

Epätoivoinenkinjo

Voisitko katsoa mitä tämän loppuvuoden rakkauselämään tulee? Entä ensivuodelle? Olen yrittänyt etsiä itselleni sopivaa miestä. En ole lähestynyt miehiä, koska olen aika tarkka seurastani ja haluan löytää juuri sopivan kumppanin vierelleni. Alan olla epätoivoinen ja kaipaisin apua tässä tilanteessa. Jos voisit katsoa tulevaa niin siitä voisi olla apua tilanteeni selvittämiseksi.

2

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristalliboltsi

Tsiigasin boltsista.
      Näky oli kyllä nii erikoinen, et mä rupesin funtsaa hivaaks mä kertoo täst jutust.
      No mä päätin skrivaa näyn sulle.
      Siin näky, et sä kohtaat sellasen lukeneen starbun pankin väliovella. Sil on naamari päässä, toises handussa rahasäkki ja toisessa tykki.
      Kun hän hittaa sut siin välieteisessä, niin hän pudottaa rahasäkin ja tykin nostaa handut sua kohti ja sanoo. Olen koko elämäni etsinyt sinua ja vihdoinkin löysin. Tää on paras pankki jossa olen asioinnut. Koppaa sut sylii ja ravaa fiudelle, stiggaa dörtsistä sisään, dyyggaa ite kuskin puolelle ja sit te lähette menee. Hyvin teillä lähtee menee, rakkaus kukoistaa ja kaikki hoituu.
      Tosin siin tulee muutaman vuoden ero, koska hän joutuu täyden palvelun tiilitaloon siint pankki jutusta, vaikka yrittää kuinka selittää, et kyse ei ollu breggiksestä vaan kullan etsiminen holvista, joka sit löyty siint välieteisest.
      No ei dumarit sit kummiskaa uskonnu, et toi juttu olis noi ja siks ne lätkäs se kakun sinne palvelu taloon.
      Kaveri jatkaa opiskelua siellä ja kun pääsee lediks, niin hänellä on fikkassa spettari korkeakoulussa suoritetusta opintojaksosta.

• Epätoivoinenkinjo

Hyvin erikoinen näky ilmeisesti ollut. Voiko noin todella käydä? Milloin tuon kuuluisi tapahtua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe