Erittäin vaikea ihmissuhde takana.
En luultavasti tule ikinä saamaan häneltä rehellistä vastausta mistään.
Olinko suhteessa psykopaatin kanssa, vai oliko kaikki väärinymmärrystä.
Näkijä kipeä tilanne
3
104
Vastaukset
- Kristalliboltsi
Tsiigasin boltsista ja siihen tuli tälläinen viesti.
Lopeta kelaaminen, koska olet päässyt hänestä eroon. Kiusaat itseäsi miettimällä asiaa.
Pysy kaukana hänestä ja jatka elämääsi, niin näet muutoksen tapahtuvan itsessäsi. Sen myötä uudet tuulet puhaltavat elämässäsi ja vievät parempaan suuntaan, löydät ehkä oikeanlaisen kumppanin rinnallesi.
Parempia tuulia sulle. - Ragnimalmen
Jätähän taaksesi suosiolla ihmissuhde joka vain ruokki heikkouksiasi.
Terve ihmissuhde tukee vahvuuksiasi muista se jatkossa ja pysy kaukana epävakaista ihmisistä.
Hyviäkin ihmisiä on maailmassa ja valitsetkin seuraavaksi kunnollisen ja arvostavan.- apppp
Kiitos, luin vastaukset vasta tänään. Olen pysynyt hänestä kaukana, juuri näin se menee eli terve tukee vahvuuksiani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225516
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733